Gå til innhold

Ble overrasket over mengden sæd nye kjæresten produserer…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klager ikke, det smaker digg, men da jeg skulle svelge unna hadde jeg ikke sjangs! Jeg fikk kanskje et par munnfuller i meg før minst like mye fosset utover😅Vi lo litt da, men dette har jeg ikke opplevd tidligere. Han har veldig flytende sperm, det er deilig, men som sagt mengden har jeg ikke opplevd før.

Dette er en meget sprek ung kar i tyveårene. Andre som har opplevd liknende og evt har tips for hvordan jeg neste gang kan få i meg alt😁

k40

Anonymkode: 8812d...c4f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nyt det mens du kan, det endrer seg når han kommer i 40årene. 🙄 Jeg husker hvordan det var før, ble regelrett dusjet ned på kropp og ansikt, men nå er det bare en liten smak på tunga. 😂

Anonymkode: 663ea...50e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Klager ikke, det smaker digg, men da jeg skulle svelge unna hadde jeg ikke sjangs! Jeg fikk kanskje et par munnfuller i meg før minst like mye fosset utover😅Vi lo litt da, men dette har jeg ikke opplevd tidligere. Han har veldig flytende sperm, det er deilig, men som sagt mengden har jeg ikke opplevd før.

Dette er en meget sprek ung kar i tyveårene. Andre som har opplevd liknende og evt har tips for hvordan jeg neste gang kan få i meg alt😁

k40

Han har spart seg opp lenge, sannsynligvis i flere år.

Anonymkode: 7e671...6b8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han har spart seg opp lenge, sannsynligvis i flere år.

Neida, det er det som er så sprøtt! Han kom under ti minutt tidligere også, dette var dose to av fire samme kveld. Ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Neida, det er det som er så sprøtt! Han kom under ti minutt tidligere også, dette var dose to av fire samme kveld. Ts

Wow! En ekte mann du har funnet. Disse er sjelden vare.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lite klarer du å svelge unna ellers? Jeg mener??? Helt seriøst hvor mange slurker bruker du på ett glass med lunkent vann? 

For helt ærlig, jeg tviler på han spruter en desiliter med sperm når normalen er ett par teskjeer eller så. Joda noen spruter så klart mere enn det, sikkert ett par spiseskjeer..  men så mye at du ikke klarer å svelge unna? Jeg tror du lyver😂 eller så er det noe fysiologisk rart med svelge evnen din. 

Anonymkode: e5419...00e

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor lite klarer du å svelge unna ellers? Jeg mener??? Helt seriøst hvor mange slurker bruker du på ett glass med lunkent vann? 

For helt ærlig, jeg tviler på han spruter en desiliter med sperm når normalen er ett par teskjeer eller så. Joda noen spruter så klart mere enn det, sikkert ett par spiseskjeer..  men så mye at du ikke klarer å svelge unna? Jeg tror du lyver😂 eller så er det noe fysiologisk rart med svelge evnen din. 

Lyver ikke, men kanskje jeg ikke svelger fort nok..? Det bare rant over og fløt utover magen hans. Jeg hadde da tatt unna alt jeg klarte, men sikkert ikke svelget fort nok. Skal sies at jeg ga han prostataorgasme da dette skjedde, vet ikke om det påvirker..? Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sugde en ladyboy en gang, og jeg tror ikke vedkommende hadde komt på veldig lenge. Munnen fylte seg opp og det randt over. Alt kom på gulvet. At noen kommer mye kan jeg tro på 

Anonymkode: 0292f...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg sugde en ladyboy en gang, og jeg tror ikke vedkommende hadde komt på veldig lenge. Munnen fylte seg opp og det randt over. Alt kom på gulvet. At noen kommer mye kan jeg tro på 

Anonymkode: 0292f...c23

Deilig å suge ladyboys mm

Anonymkode: 923c0...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Lyver ikke, men kanskje jeg ikke svelger fort nok..? Det bare rant over og fløt utover magen hans. Jeg hadde da tatt unna alt jeg klarte, men sikkert ikke svelget fort nok. Skal sies at jeg ga han prostataorgasme da dette skjedde, vet ikke om det påvirker..? Ts

Nei.. det påvirker ikke. 

Jeg har googlet opp og ned nå og finner ikke noe som tilsier de mengdene sperm som du skisserer. Menn spruter bare ikke så mye. Så det handler om at du ikke klarer å svelge unna heller enn mengden sperm. 

Klart om man har munnen full av penis blir det vanskeligere å svelge unna.. men om du holder bare tuppen inne så du har hele hvilerommet i munnen til rådighet så skal det jo godt la set gjøre å få en hel munnfull med sperm! 

Da er han ett medisinsk unikum som bør undersøkes!! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei.. det påvirker ikke. 

Jeg har googlet opp og ned nå og finner ikke noe som tilsier de mengdene sperm som du skisserer. Menn spruter bare ikke så mye. Så det handler om at du ikke klarer å svelge unna heller enn mengden sperm. 

Klart om man har munnen full av penis blir det vanskeligere å svelge unna.. men om du holder bare tuppen inne så du har hele hvilerommet i munnen til rådighet så skal det jo godt la set gjøre å få en hel munnfull med sperm! 

*hulerommet ikke hvilerommet😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Nei.. det påvirker ikke. 

Du er nok inne på noe, munnen var full av hans store penis og han lå på sengen. Dette bidro sikkert også til at tyngdekraften gjorde sitt og mye rant ut, selv om jeg husker jeg gjorde tre store svelg. Håper på tips om hvordan jeg lettere kan få ned mer/alt neste gang? Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mengden er svært ulik fra mann til mann ja, ingen tvil om det.

Anonymkode: 13b31...347

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

k40

Troll

Anonymkode: df883...1d9

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan hende det var høytrykk? 😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I sommer sugde jeg sikkert 10 stk, og det var tilnærmet lik mengde mener jeg, bare noen få variasjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjeller. som alt annet. Noen få menn produserer mye sæd. 

Du var nok bare maks uheldig med å finne en som produserer så mye.

Anonymkode: 00c05...663

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er forskjeller. som alt annet. Noen få menn produserer mye sæd. 

Du var nok bare maks uheldig med å finne en som produserer så mye.

Anonymkode: 00c05...663

Maks uheldig sier noen, maks heldig sier andre 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...