AnonymBruker Skrevet 22. september #1 Del Skrevet 22. september Skal selge en brukt bunad. Nypris for alt inkl sølv, er kr 45000 - 50000. Sjekket litt annonser, og ser ikke ut til at bunader taper seg mye i verdi. Hvor mye skal jeg selge den for? Sølvet taper seg jo ikke i verdi (nypris 12000). Bunaden er gammel, men vises jo ikke at den er brukt. Passer det med 30.000 - 35.000? Anonymkode: bdd8e...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hill83 Skrevet 22. september #2 Del Skrevet 22. september Kommer vel ann på hvor fort su vil bli kvitt den . hvor etterspurt din type er hvor bra den er sydd / flekker / tilstand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #3 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal selge en brukt bunad. Nypris for alt inkl sølv, er kr 45000 - 50000. Sjekket litt annonser, og ser ikke ut til at bunader taper seg mye i verdi. Hvor mye skal jeg selge den for? Sølvet taper seg jo ikke i verdi (nypris 12000). Bunaden er gammel, men vises jo ikke at den er brukt. Passer det med 30.000 - 35.000? Anonymkode: bdd8e...5cd Venter du noen måneder tenker jeg sølvprisen har blitt dobbelt så høy! Anonymkode: 9090c...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #4 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Venter du noen måneder tenker jeg sølvprisen har blitt dobbelt så høy! Anonymkode: 9090c...b97 Oi 😃 Anonymkode: bdd8e...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #5 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skal selge en brukt bunad. Nypris for alt inkl sølv, er kr 45000 - 50000. Sjekket litt annonser, og ser ikke ut til at bunader taper seg mye i verdi. Hvor mye skal jeg selge den for? Sølvet taper seg jo ikke i verdi (nypris 12000). Bunaden er gammel, men vises jo ikke at den er brukt. Passer det med 30.000 - 35.000? Anonymkode: bdd8e...5cd Jeg deler opp og selger bunaden for seg og sølvet for seg selv, i to ulike annonser. Det tror jeg gav bedre pris og to ulike kjøpere. Anonymkode: 8aa9f...a59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #6 Del Skrevet 22. september Har faktisk kjøpt meg opp med noe sølv de siste par åra da de fleste regner med stor prisoppgang på sølv fremover😊 Anonymkode: 9090c...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #7 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Venter du noen måneder tenker jeg sølvprisen har blitt dobbelt så høy! Anonymkode: 9090c...b97 Tenkte å få solgt i løpet av vinteren. Skal tømme et dødsbo, og orker ikke å gå i gang før til våren. Men bunaden tenkte jeg å selge i god tid før 17. mai, konfirmasjoner ..... Anonymkode: bdd8e...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #8 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenkte å få solgt i løpet av vinteren. Skal tømme et dødsbo, og orker ikke å gå i gang før til våren. Men bunaden tenkte jeg å selge i god tid før 17. mai, konfirmasjoner ..... Anonymkode: bdd8e...5cd God ide! Sølvet tar ikke mye plass, men fortjenesten kan bli greit mye større med å vente litt. Følg med på sølvprisen da vel! Anonymkode: 9090c...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #9 Del Skrevet 22. september Kommer litt an på hvor etterspurt bunaden er og hvor mye sølv som evt. følger med. Anonymkode: 26cdf...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #10 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kommer litt an på hvor etterspurt bunaden er og hvor mye sølv som evt. følger med. Anonymkode: 26cdf...302 Bunader er alltid etterspurt, særlig før konfirmasjoner. Anonymkode: 9090c...b97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #11 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tenkte å få solgt i løpet av vinteren. Skal tømme et dødsbo, og orker ikke å gå i gang før til våren. Men bunaden tenkte jeg å selge i god tid før 17. mai, konfirmasjoner ..... Anonymkode: bdd8e...5cd Konfirmasjoner er det fortsatt nå i høst. Men de fleste har vel ordnet seg med bunader? Anonymkode: 8aa9f...a59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå