AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #1 Skrevet 22. september 2024 Vi har vært gift i 17 år. Sammen i 22. Mannen min har aldri sagt ordene "jeg elsker deg" til meg. Jeg har derfor aldri sagt det tilbake. Han kan derimot si "elskling" og viser jo på forskjellige måter at han er glad i meg. Men savner så sykt at vi kan si dette til hverandre, særlig når jeg hører andre par si det til hverandre. Hvor vanlig er det at par ikke sier dette til hverandre? Anonymkode: 53923...5a1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #2 Skrevet 22. september 2024 Ganske vanlig. Har aldri sagt det selv annet enn til min datter og mine foreldre har vært gift i 41 år, aldri blitt sagt der heller. Anonymkode: e05bb...9b7
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #3 Skrevet 22. september 2024 Mine forskere var gift i over 40 år (til mammaliv døde av sykdom). De pleide å si "jeg liker deg" til hverandre. Anonymkode: 1fe22...f5a
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #4 Skrevet 22. september 2024 Hvorfor har du aldri tatt det opp? for alt du vet føler han det samme og har ventet på at du skal si det først Anonymkode: 6aa90...ac3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #5 Skrevet 22. september 2024 Var sammen med en i en periode som aldri sa det tilbake. Han greide ikke å si slike ord sa han og ble bare ukomfortabel og rar. Eller svarte «ditto». Det ble for sårt for meg, for meg er det viktig å kunne vise følelser og at man elsker hverandre. jeg og samboeren nå sier og viser hver dag at vi elsker hverandre. Anonymkode: 6aa90...ac3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #6 Skrevet 22. september 2024 Du har aldri sagt det tilbake. Men har du sagt det først til han? Eller venter du på at han skal si det? Men vi har forskjellig kjærlighetsspråk. Anonymkode: 165ca...784 1 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #7 Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor har du aldri tatt det opp? for alt du vet føler han det samme og har ventet på at du skal si det først Anonymkode: 6aa90...ac3 Tok det opp i starten av forholdet. Eller- han tok det opp. For han var de ordene "oppbrukt" i samfunnet, fordi "folk slenger det ut til alt og alle". De sier det til katten, hunden og vennene sine og om jobben sin mente han (noe i den duren..) Jeg godtok hans argumenter dengang men stusser litt på det nå. HI Anonymkode: 53923...5a1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #8 Skrevet 22. september 2024 Jeg synes elsker-ordet er litt pinlig selv, det ligger i munnen som en pretensiøs klump og bare vokser Men hadde det vært viktig for mannen min skulle jeg jo klart å klemme det ut. Men veldig fornøyd med at han klarer seg med mange andre kjærlighetsfraser og tegn på at jeg er glad i ham. Anonymkode: e5cd5...bc5 2
Blåttvann Skrevet 22. september 2024 #9 Skrevet 22. september 2024 (endret) Vi er ulike. For meg betyr ikke ord noe, det er handling som betyr noe for meg. Hadde jeg følt meg elsket hadde jeg egentlig aldri trengt å høre det. Endret 22. september 2024 av Blåttvann 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #10 Skrevet 22. september 2024 Sier det aldri. Føles helt unaturlig å si det , både til mann og barn. «Jeg er så glad i deg» derimot, det rommer for meg de største følelser man kan ha for noen. Og de ordene bruker jeg! Og så sier ungene og jeg : masse glad i deg og love you, som ha det hilsener. Anonymkode: a3be6...fae
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #11 Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tok det opp i starten av forholdet. Eller- han tok det opp. For han var de ordene "oppbrukt" i samfunnet, fordi "folk slenger det ut til alt og alle". De sier det til katten, hunden og vennene sine og om jobben sin mente han (noe i den duren..) Jeg godtok hans argumenter dengang men stusser litt på det nå. HI Anonymkode: 53923...5a1 Veldig spesielt å la være fordi man er irritert på samfunnet. Tipper han generelt var en litt irritert og kritisk-negativ type? Anonymkode: 202d2...bf2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #12 Skrevet 22. september 2024 Vokste opp uten disse ordene. Syns det er trist, så jeg ville snu den tradisjonen. Jeg og mannen min sier, jeg elsker deg, til hverandre hver dag. Barna får også høre at vi elsker dem hele tiden. Syns det var pinlig å rart i starten, men nå kommer det veldig naturlig. For barna er det normalen. Anonymkode: 991a3...fa6 1
SPOCA Skrevet 22. september 2024 #13 Skrevet 22. september 2024 Det er nok ikke så uvanlig som man skulle tro, men jeg synes det er rart at man aldri sier det til hverandre. Vi sier det til hverandre hver eneste dag. Hver eneste dag før vi legger oss. Jeg ville kanskje satt meg ned med han og spurt.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #14 Skrevet 22. september 2024 Sikkert 15+ år siden vi sa det sist. Føles litt svulstig på et vis. Det betyr selvfølgelig ikke at vi ikke elsker hverandre. Anonymkode: 8574d...b78 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #15 Skrevet 22. september 2024 Vi bruker de fleste ordene og sa nylig for første gang at vi elsket hverandre. Det kjentes ikke noe annerledes ut enn andre ting vi har sagt til hverandre. Måten vi viser det med handlinger og intimitet sier mer enn ordene❤️ Anonymkode: 223a3...44e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå