Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å ta yerka på hender og føtter. Det står på pakken at du ikke skal bruke såpe dagen etterpå på det stedet du påførte på kvelden.

Men altså... Jeg vasker meg alltid om morgenen og jeg vasker alltid hendene etter dobesøk.

Noen som vet om det er noen bivirkninger el no om jeg vasker hendene med såpe dagen etterpå? eller har dette egentlig ingenting å si?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_heidi_*
Skrevet

jeg har aldri brukt yerka, men aluminiumklorid. jeg tror det er helst det at det kanskje kan svi litt hvis du bruker såpe i og med at det kan være litt sterkt. kanskje du kan prøve litt forsiktig i begynnelsen og ikke ta på så mye, og se hvordan det går?..

Skrevet

Jeg har bare brukt Yerka under armene, men glemmer meg som oftest dagen etter og bruker både såpe og deodorant... Har gått helt fint det, har ikke svidd noe som helst.

Skrevet

Yerka er en antiperspirant, mye bedre enn all salgs deodoranter og lignede. Påføres under armene med bommulspad noen kvelder i uka, og du slipper å bekymre deg for svette.

Skrevet

Grunnen til at du ikke skal bruke såpe er vel at effekten av Yerka avtar, heller enn at du får noen "bivirkninger"... ;) Jeg har prøvd å bruke den i håndflatene selv, men synes ikke det hjelper noe større, jeg vasker hendene alt for mye (og bruker tilsvarende mye håndkrem).

Evelina; hvis du lurer på noe, så søk på Yerka og/eller aluminiumklorid her inne, vi må da være oppe i hundrevis av sånne tråder nå. :icon_smile:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...