AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #1 Skrevet 22. september 2024 Hvordan se om en daten er forelsket/begynner å få følelser? Anonymkode: 86acf...5e7
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #2 Skrevet 22. september 2024 Jeg har i lang tid sett mange skrive på diverse forum på nett at hvis en mann er interessert så vet du det, er du i tvil er han ikke interessert. Jeg var litt usikker på dette og tenkte at det finnes jo mange ulike menn som varierer i personlighet, intensitet og kjærlighetsspråk. Men så møtte jeg en ny mann, og jeg er ikke et gram i tvil om at han er interessert. Den «vanlige» tvilen som så si alltid har ligget der er som blåst bort, han gjør det så klart at han er interessert og det er helt fantastisk! Jeg kommer nok aldri til å kaste bort tid på en mann som jeg er i tvil på igjen, nå som jeg har opplevd en mann som virkelig fjerner all tvil og usikkerhet rundt det. Det skaper også en helt annen type åpenhet og trygghet i relasjonen. Vi har ikke kommet langt i forholdet og han er langt utenfor den typen mann jeg normalt sett dater og faller for, men for første gang i livet tenker jeg at dette kan være han jeg har lett etter og kommer til å tilbringe resten av livet med. Jeg er så intenst forelsket at jeg blir fysisk dårlig av det, jeg har aldri opplevd noe lignende. Anonymkode: 554df...0ab 3 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #3 Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har i lang tid sett mange skrive på diverse forum på nett at hvis en mann er interessert så vet du det, er du i tvil er han ikke interessert. Jeg var litt usikker på dette og tenkte at det finnes jo mange ulike menn som varierer i personlighet, intensitet og kjærlighetsspråk. Men så møtte jeg en ny mann, og jeg er ikke et gram i tvil om at han er interessert. Den «vanlige» tvilen som så si alltid har ligget der er som blåst bort, han gjør det så klart at han er interessert og det er helt fantastisk! Jeg kommer nok aldri til å kaste bort tid på en mann som jeg er i tvil på igjen, nå som jeg har opplevd en mann som virkelig fjerner all tvil og usikkerhet rundt det. Det skaper også en helt annen type åpenhet og trygghet i relasjonen. Vi har ikke kommet langt i forholdet og han er langt utenfor den typen mann jeg normalt sett dater og faller for, men for første gang i livet tenker jeg at dette kan være han jeg har lett etter og kommer til å tilbringe resten av livet med. Jeg er så intenst forelsket at jeg blir fysisk dårlig av det, jeg har aldri opplevd noe lignende. Anonymkode: 554df...0ab Så når magefølelsen min sier meg at dette er rett og kommer til å bli etter kort tid dating så kan det være alkurat det? Har ikke den uroen og grunlingen keg har hatt før. ts Anonymkode: 86acf...5e7
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #4 Skrevet 22. september 2024 Det er ikke noe fasit. Noen holder igjen fordi de er redde for å bli såret, redd for å fremstå for pågående osv. Noen sier at du kan se det i øynene på vedkommende. Hvis de ser på deg på en spesiell måte, så vet du. Anonymkode: 2eac2...0d6
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #5 Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ikke noe fasit. Noen holder igjen fordi de er redde for å bli såret, redd for å fremstå for pågående osv. Noen sier at du kan se det i øynene på vedkommende. Hvis de ser på deg på en spesiell måte, så vet du. Anonymkode: 2eac2...0d6 Kjærlighet kan bringe frem et mot du ikke visste du hadde i deg. Anonymkode: e079d...660
Irak Skrevet 22. september 2024 #6 Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har i lang tid sett mange skrive på diverse forum på nett at hvis en mann er interessert så vet du det, er du i tvil er han ikke interessert. Jeg var litt usikker på dette og tenkte at det finnes jo mange ulike menn som varierer i personlighet, intensitet og kjærlighetsspråk. Men så møtte jeg en ny mann, og jeg er ikke et gram i tvil om at han er interessert. Den «vanlige» tvilen som så si alltid har ligget der er som blåst bort, han gjør det så klart at han er interessert og det er helt fantastisk! Jeg kommer nok aldri til å kaste bort tid på en mann som jeg er i tvil på igjen, nå som jeg har opplevd en mann som virkelig fjerner all tvil og usikkerhet rundt det. Det skaper også en helt annen type åpenhet og trygghet i relasjonen. Vi har ikke kommet langt i forholdet og han er langt utenfor den typen mann jeg normalt sett dater og faller for, men for første gang i livet tenker jeg at dette kan være han jeg har lett etter og kommer til å tilbringe resten av livet med. Jeg er så intenst forelsket at jeg blir fysisk dårlig av det, jeg har aldri opplevd noe lignende. Anonymkode: 554df...0ab Så koselig 💕.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #7 Skrevet 24. september 2024 AnonymBruker skrev (På 22.9.2024 den 9.54): Så når magefølelsen min sier meg at dette er rett og kommer til å bli etter kort tid dating så kan det være alkurat det? Har ikke den uroen og grunlingen keg har hatt før. ts Anonymkode: 86acf...5e7 Det kan det! Krysser fingrene for dere 🤞🏻 Anonymkode: 554df...0ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå