Gjest TV-titter Skrevet 22. februar 2006 #1 Skrevet 22. februar 2006 Har dere sett programmet "Bymagasinet" (Oslo) på TV Norge? (Tror programmet heter det). Isåfall, hva synes dere? Jeg har sett det en del ganger og irriterer meg over programlederen. Vet ikke hva hun heter, men tror det er Kirsten/Kirsti et eller annet, i tyveårene og har mørkt hår. Det jeg lurer på er følgende: - Er hun like uinteresser og uengasjert som hun gir inntrykk av? - Var det et ansettelseskriterie at programleder for Oslo-TV må være overfladisk og minst mulig begeistret? - Da hun intervjuet et par skuespillere, stilte hun dem et spørsmål, og før de rakk å svare hadde programlederen svart og konkludert for dem allerede..veldig uprofesjonelt - Er det heldig å ha en såpass urolig og stresset programleder, selv om sendingen er fra Oslo S? Jeg bare spør..!
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2006 #2 Skrevet 22. februar 2006 Helt uinteressant for meg. Har akkurat like stor interesse for det programmet som en som er født og oppvokst i Oslo har for Vestlandsrevyen eller NRK Rogaland.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 22. februar 2006 #3 Skrevet 22. februar 2006 Forstår det, og jeg vil ikke slakte programlederen totalt, det er bare det at jeg reagerer på mangelen på modenhet, høflighet og et visst nivå av ro i det programmet...hun stresser så utrolig, maser, kaver og er skikkelig frekk. Jeg synes ikke noe om en slik stil hvertfall. Kunne være interessant å høre hva andre synes også! PS! Jeg er heller ikke fra Oslo, men har bodd i mange storbyer over flere år. Jeg synes generelt det er interessant å observere likevel
Gjest pace Skrevet 23. februar 2006 #4 Skrevet 23. februar 2006 Tror hun prøver å være litt urban. Syntes egentlig hun er det, selv om hun kanskje kan være stiv. Rita(?) derimot, filmanmelderen, i filmanmeldelsene hennes er for det meste bønn i bøtta. Ellers er det bra.
Tinken Skrevet 23. februar 2006 #5 Skrevet 23. februar 2006 Så på det igår, da en kar skulle prøvesmake fastelavensboller. Han virket ganske treig han og. Synes hele programmet er ganske slitsomt og bærer preg av dårlig tid. Synes heller ikke de greier å få frem noen spennende ting som jeg ikke visste fra før. Og at det sendes på tv norge, slik at alle i hele landet kan se på er jo en selvfølge! Alle må da interessere seg for det som skjer i hovedstaden?
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #6 Skrevet 24. februar 2006 tror hun prøver å være veldig kul og professjonell men jeg tåler henne ikke, pga hennes kjedelige ansiktsuttrykk og den grusomme stemmen hennes....
Gjest 2324 Skrevet 24. februar 2006 #8 Skrevet 24. februar 2006 Et utrolig dårlig program. Totalt uninteressant, og har bedre ting å bruke tid på enn å se på det.
Trampe Skrevet 24. februar 2006 #9 Skrevet 24. februar 2006 Helt uinteressant for meg. Har akkurat like stor interesse for det programmet som en som er født og oppvokst i Oslo har for Vestlandsrevyen eller NRK Rogaland. ← Helt enig. Jeg trenger ikke det programmet i det hele tatt!
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #10 Skrevet 24. februar 2006 Jeg tror også at hun forsøker å fremstå som veldig urban (programlederen). Men det er da helt misforstått å tro at "urban" er det samme som "masete, snakke i 120 km/t med et stemmeleie som likner grisen, drive kappløp med gjestene, fornærme dem og ikke ha et register å spille på".
Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2006 #11 Skrevet 24. februar 2006 Jeg ser ikke på det. Har sett på det hvis det er kjentfolk med, men jeg er ikke imoponert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå