Gå til innhold

Creme Cherie er blitt borte fra butikkene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg har spist denne osten siden jeg var liten, og den er liksom min ost.

Nå er den borte, det er helt urolig. Kan jeg gjøre noe, er det noen som har sett smøreosten Creme cherie

Anonymkode: 7e25a...2f2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den heter Crème kirsebær nå. Jeg synes i alle fall at den smaker helt likt!

Anonymkode: e62ed...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er samme osten. Tine bekreftet på Facebook for en tid tilbake at de har sluttet å produsere den.

Det er smaken av barndom ja, denne blir savnet.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (6 timer siden):

Det er samme osten. Tine bekreftet på Facebook for en tid tilbake at de har sluttet å produsere den.

Det er smaken av barndom ja, denne blir savnet.

Du det var liksom osten min det der. Spiste den hele barndommen.

Jeg synes det er tragisk at den er borte🥲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du det var liksom osten min det der. Spiste den hele barndommen.

Jeg synes det er tragisk at den er borte🥲

Da jeg var liten (slutten av 80-/begynnelsen av 90-tallet) fantes det en sekspakning med små smøreoster i en gjennomsiktig plastboks. Der var to beger med smak av gulost, to med baconost og to med kirsebærost.

Disse boksene forsvant, men smaken ble beholdt i Creme Cherie.

Jeg har mange minner fra lunsj hos besteforeldrene mine da de passet meg en gang i uken. Da var disse små begrene på bordet, og Creme Cherie tok meg alltid tilbake dit.

Så du er ikke alene om å komme til å savne den. Jeg skal alltids finne noe annet å spise på kjeksene, men de minnene kommer nok sjeldnere tilbake.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

applestories skrev (2 timer siden):

Da jeg var liten (slutten av 80-/begynnelsen av 90-tallet) fantes det en sekspakning med små smøreoster i en gjennomsiktig plastboks. Der var to beger med smak av gulost, to med baconost og to med kirsebærost.

Disse boksene forsvant, men smaken ble beholdt i Creme Cherie.

Jeg har mange minner fra lunsj hos besteforeldrene mine da de passet meg en gang i uken. Da var disse små begrene på bordet, og Creme Cherie tok meg alltid tilbake dit.

Så du er ikke alene om å komme til å savne den. Jeg skal alltids finne noe annet å spise på kjeksene, men de minnene kommer nok sjeldnere tilbake.

Jeg var et sånt barn som ikke likte vanlig skivet gulost, så jeg spiste smøreost(kirsebærost) hele barndommen hver dag på brødskiva. Gikk så langt at bestevenninna mi tok det opp med meg at den osten faktisk ikke var så sunn(er jo ganske høy fettprosent i den) men jeg lot meg ikke rikke, var dessuten slank. Likte ikke smør på skivene heller, så den smøreosten var liksom midt i blinken hos meg som liten.

Åh dette er leit altså.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempetrist at den er borte, den var så god! Trodde egentlig den solgte bra også selv om alt er blitt dyrere. Jeg har aldri likt sterke/kraftige oster, så har vi hatt ost og kjeks er det denne og brie jeg har spist. Har spist den mye på vanlig brødskive også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Kjempetrist at den er borte, den var så god! Trodde egentlig den solgte bra også selv om alt er blitt dyrere. Jeg har aldri likt sterke/kraftige oster, så har vi hatt ost og kjeks er det denne og brie jeg har spist. Har spist den mye på vanlig brødskive også. 

Jeg liker heller ikke så godt sterke oster, så denne osten var min godost til ostefatet😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.9.2024 den 8.53):

Jepp, samme osten med nytt navn og design.

Anonymkode: b3c0e...a05

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min barndoms ost også. Så trist at den er borte 😞

Anonymkode: a0b09...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...