AnonymBruker Skrevet 24. september #21 Del Skrevet 24. september Jeg må innrømme at jeg alltid har lurt på følgende; Hvordan føles det for en mann da han får ståkuk? Kribler det? Blir det euforisk deilig med en gang? Anonymkode: 4c775...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #22 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg må innrømme at jeg alltid har lurt på følgende; Hvordan føles det for en mann da han får ståkuk? Kribler det? Blir det euforisk deilig med en gang? Anonymkode: 4c775...c04 Kuken reiser seg som et resultat av kriblingen i kroppen. Når den er blitt stiv, er det en deilig ”spreng” i den, og nytelsen er flyttet mer til den enn resten av kroppen. Hvordan er det for deg som dame? Når du er blitt kåt, våt, og det hele mellom bena vil bli tilfredstilt? Anonymkode: ba8ae...f55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 24. september #23 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kuken reiser seg som et resultat av kriblingen i kroppen. Når den er blitt stiv, er det en deilig ”spreng” i den, og nytelsen er flyttet mer til den enn resten av kroppen. Hvordan er det for deg som dame? Når du er blitt kåt, våt, og det hele mellom bena vil bli tilfredstilt? Anonymkode: ba8ae...f55 Det kjennes ut som jeg gnistrer. Akkurat som om jeg har blitt satt fyr på 🔥. Det er litt ubeskrivelig.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #24 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (21 timer siden): Kuken reiser seg som et resultat av kriblingen i kroppen. Når den er blitt stiv, er det en deilig ”spreng” i den, og nytelsen er flyttet mer til den enn resten av kroppen. Hvordan er det for deg som dame? Når du er blitt kåt, våt, og det hele mellom bena vil bli tilfredstilt? Anonymkode: ba8ae...f55 Kribling og kiling, et slags sug i magen. Blir jeg skikkelig kåt, kjenner jeg at jeg blir våt, bare ved å tenke på å bli knullet, og at jeg blir avslappet der nede........ Anonymkode: 4c775...c04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #25 Del Skrevet 29. september Kiler i penishodet, sommerfugler i magen, rykninger i penis, litt precum... Anonymkode: 5aba6...50b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå