AnonymBruker Skrevet 21. september #1 Del Skrevet 21. september Jeg er i en veldig vanskelig situasjon nå. En jeg vokste opp med (vi er som brødre) har i mine øyne blitt for ekstrem i noen meninger. Det startet som noe småtteri, men litt bakgrunn. Vi er begge gamere og har lenge snakket om å lage en YouTube-kanal. Han har lenge hatt sterke meninger om woke-kulturen og større spillselskapers grådighet. Derav ønsker han ikke å kjøpe produktene. Men her kommer de to punktene jeg reagerte veldig på: 1. "Du velger selv hva du bruker pengene dine på, men da må jeg stille spm til integriteten din." 2. "Nåde deg om du finner på å lage en Nintendo-video." Den siste kan nesten tolkes som en trussel. Dette er ikke den personen jeg vokste opp med. Jeg gjorde ikke noe annet enn å være stille da jeg snart ikke lenger gidder den, tja, kall det rantingen. Dette minner om, unnskyld uttrykket, fanatisk vegsnisme av typen som vil gi alle andre dårlig samvittighet, bare i gamerversjon, om det gir mening. For meg blir dette for mye. Jeg vet ikke om jeg lenger kan ha kontakt med en som er sånn. Hva i all verden skal jeg gjøre her? Anonymkode: c577b...bcf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #2 Del Skrevet 22. september Vet ikke hva som er best, er jo også drastisk å kutte ut nære vennener. Jeg kan bare si at jeg har begrenset kontakten med en venn gjennom 30 år, pga ekstrem påståelighet. Hun vet alltid best, og jeg er dum som ikke går rundt med krystaller og innretter meg etter månefaser mm. Lol er litt komisk, samtidig som det er å håne mine kroniske sykdommer. Du kan jo prøve å motsi vedkommende? Og se hva som skjer. Den følelsen av å bli overkjørt av andres meninger er ikke god. Anonymkode: c1e52...033 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå