AnonymBruker Skrevet 21. september #1 Del Skrevet 21. september Vi er et heterofilt par som kunne tenke oss å ha trekant med en ekstra dame. Hvor finner vi henne? Kjæresten min er en sprek, kjekk mann på 33. Jeg er en alminnelig pen, trent dame på 45. Anonymkode: 61f43...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #2 Del Skrevet 21. september Det er sånne sex sider som nakentid, eller sex miljøer hvor kvinner som søker å være ekstra sikkert søker til. Jeg regner med de som ønsker å møte pat legger inn en viss egeninnsats. De fleste single kvinner har nok med å lete etter kjæresten og unngå playere, vi trenger ikke par som søker spenning i tilegg. Mange av oss vil ha våre egne parforhold, ikke være 3 hjul på et kleint ligg vi ikke får mer utav enn å være statist i. Anonymkode: 4b051...f61 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #3 Del Skrevet 22. september I rl. Om dere er utadvendte, moro og flørtende. Dere kan ha noe utfordringer angående alder. Det er 12 år mellom dere, og generelt er ikke folk så veldig lite restriktiv angående alder. Derfor kan fort ene av dere passe i alder og andre ikke. Dette er ikke så enkelt i utgangspunktet, så hver utfordring er en ekstra. Du hadde passet meg i alder, men han hadde vært for ung. Anonymkode: 73bd3...896 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #4 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi er et heterofilt par som kunne tenke oss å ha trekant med en ekstra dame. Hvor finner vi henne? Kjæresten min er en sprek, kjekk mann på 33. Jeg er en alminnelig pen, trent dame på 45. Anonymkode: 61f43...455 Hun befinner seg vel på omtrentlig samme sted som du gjorde den gang du var singel og åpen for trekant med et par? Anonymkode: afdc1...bff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #5 Del Skrevet 22. september Det er lettere å finne et par, og mer moro! Anonymkode: ec6ab...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #6 Del Skrevet 22. september Flere som vet? Ts Anonymkode: 61f43...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 22. september #7 Del Skrevet 22. september Min erfaring er at flere kvinner har en god venninne de har eksperimentert med før. Og når de finner en mann de liker veldig godt seksuelt, spør de om venninna kan få være med. Det har skjedd flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #8 Del Skrevet 22. september Leter etter det samme, men hører flere ganger at man skal være forsiktig med å invitere med venninner. At det kan bli mye drama. Anonymkode: e67d9...727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladsoe Skrevet 22. september #9 Del Skrevet 22. september Hvor holder dere til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #10 Del Skrevet 23. september Oslo ts Anonymkode: 61f43...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #11 Del Skrevet 23. september Det er vanskelig å finne, for hva får hun ut av det? Med mindre hun er bifil og dere er usedvanlig sexy begge to, så finner kvinner seg menn på egen hånd Anonymkode: df379...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #12 Del Skrevet 23. september Hun får vel forhåpentligvis bra sex ut av det. Det viktigste hvis man som par inviterer med en tredjepart er jo å inkludere personen sik at hun ikke føler seg som tredje hjul på vogna. At det er tre stk som har sex sammen. Anonymkode: e67d9...727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå