Gå til innhold

Hvor finner vi den ekstra dama til trekanten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er et heterofilt par som kunne tenke oss å ha trekant med en ekstra dame. Hvor finner vi henne? Kjæresten min er en sprek, kjekk mann på 33. Jeg er en alminnelig pen, trent dame på 45.

Anonymkode: 61f43...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sånne sex sider som nakentid, eller sex miljøer hvor kvinner som søker å være ekstra sikkert søker til. Jeg regner med de som ønsker å møte pat legger inn en viss egeninnsats.

De fleste single kvinner har nok med å lete etter kjæresten og unngå playere,  vi trenger ikke par som søker spenning i tilegg. Mange av oss vil ha våre egne parforhold, ikke være 3 hjul på et kleint ligg vi ikke får mer utav enn å være statist i. 

Anonymkode: 4b051...f61

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I rl. Om dere er utadvendte, moro og flørtende. Dere kan ha noe utfordringer angående alder. Det er 12 år mellom dere, og generelt er ikke folk så veldig lite restriktiv angående alder. Derfor kan fort ene av dere passe i alder og andre ikke. Dette er ikke så enkelt i utgangspunktet, så hver utfordring er en ekstra. Du hadde passet meg i alder, men han hadde vært for ung. 

Anonymkode: 73bd3...896

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vi er et heterofilt par som kunne tenke oss å ha trekant med en ekstra dame. Hvor finner vi henne? Kjæresten min er en sprek, kjekk mann på 33. Jeg er en alminnelig pen, trent dame på 45.

Anonymkode: 61f43...455

Hun befinner seg vel på omtrentlig samme sted som du gjorde den gang du var singel og åpen for trekant med et par?

Anonymkode: afdc1...bff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lettere å finne et par, og mer moro! 

Anonymkode: ec6ab...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min erfaring er at flere kvinner har en god venninne de har eksperimentert med før. Og når de finner en mann de liker veldig godt seksuelt, spør de om venninna kan få være med. Det har skjedd flere ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leter etter det samme, men hører flere ganger at man skal være forsiktig med å invitere med venninner. At det kan bli mye drama. 

Anonymkode: e67d9...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å finne, for hva får hun ut av det? Med mindre hun er bifil og dere er usedvanlig sexy begge to, så finner kvinner seg menn på egen hånd

Anonymkode: df379...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får vel forhåpentligvis bra sex ut av det. Det viktigste hvis man som par inviterer med en tredjepart er jo å inkludere personen sik at hun ikke føler seg som tredje hjul på vogna. At det er tre stk som har sex sammen. 

Anonymkode: e67d9...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...