tøydokka Skrevet 21. september 2024 #1 Del Skrevet 21. september 2024 driver og treffer en fyr. Vi har hatt sex et par ganger. Jeg er veldig betatt og tent på han. Så skriver han dette; "har så lyst på deg". Hva passer det seg å svare? trenger noen tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2024 #2 Del Skrevet 21. september 2024 tøydokka skrev (44 minutter siden): driver og treffer en fyr. Vi har hatt sex et par ganger. Jeg er veldig betatt og tent på han. Så skriver han dette; "har så lyst på deg". Hva passer det seg å svare? trenger noen tips. Hadde nok bare svart at det er gjensidig (dersom det er det da). Anonymkode: 3eed6...a1e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #3 Del Skrevet 22. september 2024 tøydokka skrev (4 timer siden): driver og treffer en fyr. Vi har hatt sex et par ganger. Jeg er veldig betatt og tent på han. Så skriver han dette; "har så lyst på deg". Hva passer det seg å svare? trenger noen tips. «kom og ta meg!!» om det er det du vil 😉 Anonymkode: 2a441...833 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #4 Del Skrevet 22. september 2024 "Hjelp.."😂 Anonymkode: 0f332...29a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 22. september 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): «kom og ta meg!!» om det er det du vil 😉 Anonymkode: 2a441...833 Ja, den var ikke dum😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. september 2024 #6 Del Skrevet 22. september 2024 Du kan feks svare Du er så sexy at jeg sikler 🤤. Om han har litt humor da vel og merke 😂. Eller så funker det sikkert lenge med Ta meg slik du vil 😉. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #7 Del Skrevet 22. september 2024 tøydokka skrev (14 timer siden): driver og treffer en fyr. Vi har hatt sex et par ganger. Jeg er veldig betatt og tent på han. Så skriver han dette; "har så lyst på deg". Hva passer det seg å svare? trenger noen tips. En emoji med røde kinn? En aubergine? Synes det er utrolig merkelig å spørre helt ukjente om slike personlige nyanser.. Anonymkode: 306cd...fec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 22. september 2024 #8 Del Skrevet 22. september 2024 tøydokka skrev (9 timer siden): Ja, den var ikke dum😇 Hvordan gikk det? 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå