Gjest Tidligere Cæsar-seer Skrevet 22. februar 2006 #1 Skrevet 22. februar 2006 Jeg synes nye hotel Cæsar har endret seg fra å¨være stilsikker og med gode pofesjonelle skuespillere til dårlig handling, dårlige "lines" og manus, elendige nye "skuespillere" og ulogisk handlingsmønster.. Hvorfor skjedde dette og hva synes du om endringen? Angående søsknene som ble foreldreløse: er det mulig å spille så dårlig?!!!? Spesielt han sinte, stygge, med piercing og barbert hode og hun ustabile, morske labile søsteren... Det er helt urealistisk å være så oversint, overaggressiv, skrikete, oversvingete og overamatør! Hva har skjedd, har noen kunnskapsløse tatt over serien eller hva?
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2006 #2 Skrevet 22. februar 2006 Jeg syntes også det var nokså elendig til å begynne med, men nå synes det blir bedre og bedre.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #3 Skrevet 22. februar 2006 På grunn av omleggingen kom jeg meg vekk fra Cæsar. Dustete musikk hele tiden, nesten bare nye (og DÅRLIGE!) skuespillere var årsaken.
Gjest LoisLane Skrevet 22. februar 2006 #4 Skrevet 22. februar 2006 Husker dere de gamle overgangene som var så fine? De med Oslo-bilder og koselig musikk? Hvorfor i all verden fjernet de dem?
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #5 Skrevet 22. februar 2006 Jeg ser på ennå, men nå sitter jeg med fjernkontrollen og flikker hver gang den håpløse foreldreløse familien dukker opp. Hva har de med hotel Cæsar å gjøre egentlig? Ingen av dem jobber jo der!
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #6 Skrevet 22. februar 2006 Det er like kjedleig like elendig som det alltid har vert.
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2006 #7 Skrevet 22. februar 2006 Det er like kjedleig like elendig som det alltid har vert. ← Og likevel ser du på? Stakkars deg. Får jeg anbefale Glamour siden du først liker sånt?
Gjest -Lykke- Skrevet 23. februar 2006 #9 Skrevet 23. februar 2006 Fikk et såpass dårlig inntrykk at jeg sluttet å se på uken etter sesongstart.
Gjest |H| Skrevet 23. februar 2006 #10 Skrevet 23. februar 2006 Husker dere de gamle overgangene som var så fine? De med Oslo-bilder og koselig musikk? Hvorfor i all verden fjernet de dem? ← ja, den greia husker jeg.. var mye bedre det!
Replica Skrevet 23. februar 2006 #11 Skrevet 23. februar 2006 Tja, jeg syns det tok helt av i starten, men det har kommet seg noe nå.
Gjest gjest1 Skrevet 23. februar 2006 #12 Skrevet 23. februar 2006 Jeg er også en av dem som har falt fra etter nyttår. Syns HC er dritt dårlig og alt for mye fokus på den talentløse Liland-familien som ikke har noe med HC å gjøre engang.
nat26 Skrevet 23. februar 2006 #13 Skrevet 23. februar 2006 Jeg er også en av dem som har falt fra etter nyttår. Syns HC er dritt dårlig og alt for mye fokus på den talentløse Liland-familien som ikke har noe med HC å gjøre engang. ← Signerer
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #14 Skrevet 24. februar 2006 Jeg irriterer meg hvertfall grådig over "skuespill"prestasjonene til den foreldreløse familien. At det går an! Like irriterende dårlig er han fra barnevernet, for ikke å snakke om den elendig tynne handlingen! Det er faktisk ikke spesielt logisk det som skjer med de ulike personene nå..
Ravenna Skrevet 24. februar 2006 #15 Skrevet 24. februar 2006 Ganske enig i at det har tapt seg. Alt er jo annerledes, fargene er triste, skuespillerene er dårlige, handlingen er merkelig. Jeg også savner de overgangene, og musikken som var tidligere.
Hilda Skrevet 24. februar 2006 #16 Skrevet 24. februar 2006 Jeg synes den har blitt vemmelig og ekkel jeg... Før va HC et deilig, hjernedødt pust i bakken på slitsomme dager. Nå blir jeg bare sittende med en ekkel følelse etterpå..
Christiane Skrevet 24. februar 2006 #17 Skrevet 24. februar 2006 Som så mange andre likte jeg det før, men nu for tiden orker jeg nesten ikke å se på det. Det er primært på grunn av den idiotiske familien.
Gjest Fruktkake Skrevet 24. februar 2006 #18 Skrevet 24. februar 2006 Cæsar er blitt skikkelig bra. Nå er det like mye komedie som drama. Rett etter nyttår likte jeg det ikke, men nå begynner det å bli moro
Gjest gjest1 Skrevet 25. februar 2006 #19 Skrevet 25. februar 2006 Totalt enig med Fruktkake. Plutselig kan jeg nesten ikke gå glipp av en episode, for det skjer mye mer! Var litt skeptisk til forandringene i begynnelsen, men nå synes jeg det er artig!
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #20 Skrevet 25. februar 2006 Jeg synes det var en hyggelgi og fin avkobling før men på grunn av dårlige skuespillere og tynn handling som ikke er så veldig logisk gidder jeg ikke se på det mer. Spesielt den foreldreløse familien spiller utrolig dårlig, hvorfor skal jeg orke å bruke min tid på dem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå