Gå til innhold

Hva synes du om nye Cæsar?

Anbefalte innlegg

Gjest Tidligere Cæsar-seer
Skrevet

Jeg synes nye hotel Cæsar har endret seg fra å¨være stilsikker og med gode pofesjonelle skuespillere til dårlig handling, dårlige "lines" og manus, elendige nye "skuespillere" og ulogisk handlingsmønster..

Hvorfor skjedde dette og hva synes du om endringen?

Angående søsknene som ble foreldreløse: er det mulig å spille så dårlig?!!!? :klaske::murvegg::murvegg::murvegg: Spesielt han sinte, stygge, med piercing og barbert hode og hun ustabile, morske labile søsteren...

Det er helt urealistisk å være så oversint, overaggressiv, skrikete, oversvingete og overamatør! :roll::roll:

Hva har skjedd, har noen kunnskapsløse tatt over serien eller hva? :sjokkert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes også det var nokså elendig til å begynne med, men nå synes det blir bedre og bedre.

Skrevet

På grunn av omleggingen kom jeg meg vekk fra Cæsar. Dustete musikk hele tiden, nesten bare nye (og DÅRLIGE!) skuespillere var årsaken.

Gjest LoisLane
Skrevet

Husker dere de gamle overgangene som var så fine? De med Oslo-bilder og koselig musikk? Hvorfor i all verden fjernet de dem?

Skrevet

Jeg ser på ennå, men nå sitter jeg med fjernkontrollen og flikker hver gang den håpløse foreldreløse familien dukker opp. Hva har de med hotel Cæsar å gjøre egentlig? Ingen av dem jobber jo der!

Skrevet

Det er like kjedleig like elendig som det alltid har vert.

Skrevet
Det er like kjedleig like elendig som det alltid har vert.

Og likevel ser du på? Stakkars deg. Får jeg anbefale Glamour siden du først liker sånt?

Gjest -Lykke-
Skrevet

Fikk et såpass dårlig inntrykk at jeg sluttet å se på uken etter sesongstart. :forvirret:

Skrevet
Husker dere de gamle overgangene som var så fine? De med Oslo-bilder og koselig musikk? Hvorfor  i all verden fjernet de dem?

ja, den greia husker jeg.. var mye bedre det!

Skrevet

Tja, jeg syns det tok helt av i starten, men det har kommet seg noe nå.

Skrevet

Jeg er også en av dem som har falt fra etter nyttår. Syns HC er dritt dårlig og alt for mye fokus på den talentløse Liland-familien som ikke har noe med HC å gjøre engang. :roll:

Skrevet
Jeg er også en av dem som har falt fra etter nyttår. Syns HC er dritt dårlig og alt for mye fokus på den talentløse Liland-familien som ikke har noe med HC å gjøre engang. :roll:

Signerer

Skrevet

Jeg irriterer meg hvertfall grådig over "skuespill"prestasjonene til den foreldreløse familien. At det går an! :roll:

Like irriterende dårlig er han fra barnevernet, for ikke å snakke om den elendig tynne handlingen!

Det er faktisk ikke spesielt logisk det som skjer med de ulike personene nå..

Skrevet

Ganske enig i at det har tapt seg. Alt er jo annerledes, fargene er triste, skuespillerene er dårlige, handlingen er merkelig. Jeg også savner de overgangene, og musikken som var tidligere.

Skrevet

Jeg synes den har blitt vemmelig og ekkel jeg... Før va HC et deilig, hjernedødt pust i bakken på slitsomme dager. Nå blir jeg bare sittende med en ekkel følelse etterpå..

Skrevet

Som så mange andre likte jeg det før, men nu for tiden orker jeg nesten ikke å se på det. Det er primært på grunn av den idiotiske familien.

Gjest Fruktkake
Skrevet

Cæsar er blitt skikkelig bra. Nå er det like mye komedie som drama. Rett etter nyttår likte jeg det ikke, men nå begynner det å bli moro :)

Skrevet

Totalt enig med Fruktkake. Plutselig kan jeg nesten ikke gå glipp av en episode, for det skjer mye mer! Var litt skeptisk til forandringene i begynnelsen, men nå synes jeg det er artig!

Skrevet

Jeg synes det var en hyggelgi og fin avkobling før men på grunn av dårlige skuespillere og tynn handling som ikke er så veldig logisk gidder jeg ikke se på det mer.

Spesielt den foreldreløse familien spiller utrolig dårlig, hvorfor skal jeg orke å bruke min tid på dem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...