tøttaa Skrevet 16. oktober Forfatter #41 Del Skrevet 16. oktober Har sett alle episodene til nå og programmet har dessverre ikke vokst på meg. Ikke programlederen heller. Follestad har jo på ingen måte de samme kommunikasjonsevnene som Otto hadde. Når han skal være streng så ender han bare opp med å være frekk synes jeg. "Optimist ja, Jan Teigen var optimist. Og han er dau" Altså... hæ. Synes hele programmet blir platt og bortsett fra de som fikk hjelp over 2 episoder så har jo ingen til nå trengt hjelp på lik linje som de i de gamle sesongene. Ikke blir ting gjort ferdig heller. Og alle husene ender opp med samme innredning, glatte gipsvegger og lyst gulv? Mangler ganske mye dette programmet, det føles ut som en serie som kunne ligget på YouTube isteden. Amatørmessig og alle menneskene virker ukomfortable foran kamera. Ikke noe tommel opp herfra.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Déjà vu Skrevet 24. oktober #42 Del Skrevet 24. oktober c_buk skrev (På 23.9.2024 den 11.23): Selv om det kunne være underholdende med Otto, så er jeg enig med "Kålrota" om at det er deilig å slippe kvasi-terapien hans. Jeg synes Follestad har gjort en grei jobb så langt, og blir muligens bedre når han blir litt varmere i trøya. Det som har vært kritikkverdig er jo deltakerne. Ikke har behov vært like pressende som tidligere deltakere, og felles er det jo at dette er folk som har kjøpt hus over sin økonomiske evne. Og da synes jeg det blir feil at de skal få fikset konsekvensene av sine dårlige valg. Dette har jeg også reagert på. At det ikke virker som det er mennesker som virkelig trenger hjelp, økonomisk og praktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 24. oktober #43 Del Skrevet 24. oktober Det er en ting jeg ikke skjønner. Alle disse som trenger hjelp, de klarer ikke å fikse det selv, greit nok det men de har det så rotete og masse masse ting og møkkete. Selv om det ikke er som det skal være så går det an å ha det ryddig noenlunde. Både Otto og han nye nå har lagt merke til det og kommentert deretter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet tirsdag kl 16:51 #44 Del Skrevet tirsdag kl 16:51 (endret) Herregud, så mye bedre han nye er! Jeg elsker de småbitre sure kommentarene og har ledd høyt flere ganger! Endret tirsdag kl 17:35 av BobbySocks 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet onsdag kl 00:13 #45 Del Skrevet onsdag kl 00:13 Follestad er morsom og likandes, mye bedre enn Otto synes jeg. Synes også hun interiørdesigneren er flink. Men jeg er enig i at man merker at budsjettet er lavere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 9 timer siden #46 Del Skrevet 9 timer siden De siste fortjente ikke hjelp i det hele tatt!!Bodde helt fint de, og at jentene delte et flott rom er jo helt normalt. Leiligheten var strøken med alle rom i drift. De ble bare aldri fornøyd med fargen i stuen...🙄 Og så fikk de sponset er loft, for ting var blitt så dyrt...dette var oppegående folk i jobb som skulle kunne spart/tatt opp lån. Ble oppgitt...er det vanskelig å finne deltakere??🙄 Og forresten...både barnerommet nede og stuen var finere før!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 6 timer siden #47 Del Skrevet 6 timer siden Moongirl skrev (3 timer siden): De siste fortjente ikke hjelp i det hele tatt!!Bodde helt fint de, og at jentene delte et flott rom er jo helt normalt. Leiligheten var strøken med alle rom i drift. De ble bare aldri fornøyd med fargen i stuen...🙄 Og så fikk de sponset er loft, for ting var blitt så dyrt...dette var oppegående folk i jobb som skulle kunne spart/tatt opp lån. Ble oppgitt...er det vanskelig å finne deltakere??🙄 Og forresten...både barnerommet nede og stuen var finere før!! Det gjelder jo de med vinterhagen og. Alt var fint og flott, de var bare blitt blakke som resten av Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljerød Skrevet 4 timer siden #48 Del Skrevet 4 timer siden Moongirl skrev (5 timer siden): De siste fortjente ikke hjelp i det hele tatt!!Bodde helt fint de, og at jentene delte et flott rom er jo helt normalt. Leiligheten var strøken med alle rom i drift. De ble bare aldri fornøyd med fargen i stuen...🙄 Og så fikk de sponset er loft, for ting var blitt så dyrt...dette var oppegående folk i jobb som skulle kunne spart/tatt opp lån. Ble oppgitt...er det vanskelig å finne deltakere??🙄 Og forresten...både barnerommet nede og stuen var finere før!! Det tenkte jeg også. De fremstod som familien Perfekt egentlig. Alt på stell og de hadde hvilepuls under hele programmet. Kanskje fordi produksjonen vil ha et variert tilfelle av caser å jobbe med? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 3 timer siden #49 Del Skrevet 3 timer siden (endret) BobbySocks skrev (2 timer siden): Det gjelder jo de med vinterhagen og. Alt var fint og flott, de var bare blitt blakke som resten av Norge. Ja, enig!De hadde eg glemt. Og de motarbeidet også Sinnasnekkeren, tåpelig når man får hjelp! Endret 3 timer siden av Moongirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 20 minutter siden #50 Del Skrevet 20 minutter siden Ilze og Maris fikk jeg skikkelig vondt av, så forferdelig de har hatt det i årevis! Godt å se at de ble litt greiere mot hverandre på slutten. Det er vel den eneste episoden denne sesongen hvor jeg synes de faktisk har hjulpet noen som er i deep shit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå