Prelunia Skrevet 26. september #21 Del Skrevet 26. september Million skrev (10 minutter siden): Altså, dette hørte jeg privat av en som jobbet i byggvarefirma som leverte varer til seriens hus, altså Sinnasnekker'n programmet. Han sa at Otto ikke fikk røre noe, han snekret ingenting, og gikk bare rundt og var "sinna" og "meklet" mellom paret/huseierne. PS! Det er mange år siden, så husker ikke noen flere detaljer Samme har jeg hørt fra en venn av meg som var snekker i en av episodene. Otto var bare innom et par ganger, og "meklet" mellom parene. Flere av "sinna"- talene måtte dessuten filmes flere ganger, og paret måtte "skuespille" situasjonen han reagerte på flere ganger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 26. september #22 Del Skrevet 26. september Million skrev (På 22.9.2024 den 12.36): Otto er jo ikke en gang snekker, han fikk aldri lov til å gjøre noe med husene i programmene, det var det andre som faktisk var utdannet snekker som gjorde. Otto gikk bare rundt og var frontfigur i programmet og ble kalt "sinnasnekkern". Bedre at en faktisk snekker har steppet inn Hm, så jo i mange episoder at han også snekret ting🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 26. september #23 Del Skrevet 26. september Sen ve ben skrev (18 minutter siden): Hm, så jo i mange episoder at han også snekret ting🤔 Det så aldri jeg. Ikke en eneste gang. Fordi han hadde ikke lov. Det skulle gjøres av fagfolk, godkjente fagfolk. Han er selvlært, men har ikke fagbrev, det leser man mange steder i ulike artikler som denne. Mulig de filmet han mens han holdt en veggplate eller noe? Men jeg så som sagt aldri at han snekret. Vi så mye på det programmet fordi eksmannen min var veldig interessert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 26. september #24 Del Skrevet 26. september Sen ve ben skrev (57 minutter siden): Hm, så jo i mange episoder at han også snekret ting🤔 Han hadde som regel sitt eget prosjekt. Type et bord eller en krakk. Det går nok fint at det ikke er laget av faglært. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 26. september #25 Del Skrevet 26. september Million skrev (38 minutter siden): Det så aldri jeg. Ikke en eneste gang. Fordi han hadde ikke lov. Det skulle gjøres av fagfolk, godkjente fagfolk. Han er selvlært, men har ikke fagbrev, det leser man mange steder i ulike artikler som denne. Mulig de filmet han mens han holdt en veggplate eller noe? Men jeg så som sagt aldri at han snekret. Vi så mye på det programmet fordi eksmannen min var veldig interessert. Jo da, han snekret i hvert program. Ser på gamle episoder med han på kanal fem og der snekrer han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 26. september #26 Del Skrevet 26. september Fenomen skrev (3 timer siden): Gårsdagens episode var jo bare helt herlig. Så herlige folk og SÅ glade de ble! Er så kjipt med de episodene hvor de så vidt virker glade og gidder å si takk. Helt enig ! De ble jo ekstremt glade og virket oppriktig takknemlige og satt skikkelig pris på det. Synes det paret i andre episode nesten ikke virket glad en gang, selv om de fikk en hel ekstra stue - som egentlig er luksus, og var fin. Skjønner at ikke alle skal hoppe rundt, men de sa jo nesten ingenting med innlevelse en gang. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 26. september #27 Del Skrevet 26. september Dragonfly84 skrev (3 timer siden): Gjorde han ikke? Så bra! Jeg så et av husene fra serien til salgs for en del år siden. Husker selvfølgelig ikke detaljene lenger, men mener det stod drastisk mye forbehold når det gjaldt tilstanden på huset fordi det hadde vært med i serien. Jeg trodde det var fordi huset var fullt av arbeid utført av ufaglærte (Otto). Det var ikke det at deltagerne selv hadde utført en del arbeid da? For det var det jo i noen episoder, at de ble satt i gang med å gjennomføre ting selv. Og det er jo ikke akkurat faglært arbeidskraft. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 26. september #28 Del Skrevet 26. september Susan Sto Helit skrev (8 timer siden): Det var ikke det at deltagerne selv hadde utført en del arbeid da? For det var det jo i noen episoder, at de ble satt i gang med å gjennomføre ting selv. Og det er jo ikke akkurat faglært arbeidskraft. Ja, det kan være! Men de gjorde vel mest maling, legge gulv, sette opp noe ferdigmalte MDF-plater og slike "ufarlige" ting - og ikke typ våtrom og kjøkken som gjerne trekkes frem i tilstandsrapporter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohanJen Skrevet 26. september #29 Del Skrevet 26. september Det som irriterer meg er at de ikke gjør seg ferdig, nå har ikke jeg fulgt med kjempegodt da Otto var, men da virket det som de alltid ble ferdige med jobben. Den siste episoden nå gjenstod det jo en del arbeid fremdeles. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 27. september #30 Del Skrevet 27. september Liker den nye Sinnasnekker'n bedre enn den forrige. Så nettopp episode tre, for en artig og koselig familie! Far var verktøyfreak som bare ville pusle med egne små prosjekter, men lot seg lett korrigere av Follestad. Viste seg også å være i besittelse av en god dose selvironi. Mor i huset virket, naturlig nok, meget lettet for at noen utenfra kom inn og tok litt styring. Og en liten gutt som nok lever i den syvende himmel en stund på det nye rommet sitt. Nydelig å se. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 29. september #31 Del Skrevet 29. september JohanJen skrev (På 26.9.2024 den 23.33): Det som irriterer meg er at de ikke gjør seg ferdig, nå har ikke jeg fulgt med kjempegodt da Otto var, men da virket det som de alltid ble ferdige med jobben. Den siste episoden nå gjenstod det jo en del arbeid fremdeles. Jeg tipper det er lavere budsjetter nå. Ser ut som de bygger ferdig bare 1-2 rom i denne sesongen, ikke hele huset som i Otto sin tid. De sender ikke deltakerne på hotellovernatting heller, men ut å gjøre noe sammen som familie, der de får noe friluftsutstyr (fra xxl?). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 29. september #32 Del Skrevet 29. september Snipa skrev (3 timer siden): Jeg tipper det er lavere budsjetter nå. Ser ut som de bygger ferdig bare 1-2 rom i denne sesongen, ikke hele huset som i Otto sin tid. De sender ikke deltakerne på hotellovernatting heller, men ut å gjøre noe sammen som familie, der de får noe friluftsutstyr (fra xxl?). Ja, det ser sånn ut. De lot aldri noe stå igjen uferdig sist, og tok gjerne kjøkken og bad. Og de ble alltid sendt på hotell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 1. oktober #33 Del Skrevet 1. oktober Snipa skrev (På 29.9.2024 den 16.05): Jeg tipper det er lavere budsjetter nå. Ser ut som de bygger ferdig bare 1-2 rom i denne sesongen, ikke hele huset som i Otto sin tid. De sender ikke deltakerne på hotellovernatting heller, men ut å gjøre noe sammen som familie, der de får noe friluftsutstyr (fra xxl?). Dette irriterer meg, synes hele den nye sesongen virker veldig amatørmessig og lavtbusjett. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 1. oktober #34 Del Skrevet 1. oktober (endret) I denne artikkelen står det at den gamle "Sinnasnekker'n" ble byttet ut for å videreutvikle programmet: https://www.nettavisen.no/kjendis/otto-robsahm-ble-byttet-ut-som-sinnasnekker-n-na-vil-han-tilbake-pa-tv-skjermen/s/5-95-1396937 Er programmet fornyet og videreutviklet nå? Veldig forskjellig fra hvordan det var? Endret 1. oktober av jabx 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 1. oktober #35 Del Skrevet 1. oktober jabx skrev (49 minutter siden): I denne artikkelen står det at den gamle "Sinnasnekker'n" ble byttet ut for å videreutvikle programmet: https://www.nettavisen.no/kjendis/otto-robsahm-ble-byttet-ut-som-sinnasnekker-n-na-vil-han-tilbake-pa-tv-skjermen/s/5-95-1396937 Er programmet fornyet og videreutviklet nå? Veldig forskjellig fra hvordan det var? Nei. Helt likt bare med lavere budsjett… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 2. oktober #36 Del Skrevet 2. oktober Fenomen skrev (19 timer siden): Nei. Helt likt bare med lavere budsjett… Så rart. Hvorfor ble Otto byttet ut da tro? Han krevde for mye penger kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 4. oktober #37 Del Skrevet 4. oktober Er det bare meg, eller er mannen,Maris, i den siste episoden dobbeltgjenger til Martin Freeman😄? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 10. oktober #38 Del Skrevet 10. oktober Både programmet og programlederen har vokst på meg i løpet av sesongen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 10. oktober #39 Del Skrevet 10. oktober jabx skrev (På 2.10.2024 den 16.40): Så rart. Hvorfor ble Otto byttet ut da tro? Han krevde for mye penger kanskje? Tror du er inne på noe der ja. Otto er en krevende fyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 12. oktober #40 Del Skrevet 12. oktober Synes den nye snekkeren virker som en passende frontfigur i programmet. Den siste dobbeltepisoden om de som hadde fått muggskader under taket gjorde inntrykk. Stakkars folk! Veldig fint å se at de fikk god hjelp og hvor glade de ble for sluttresultatet 🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå