AnonymBruker Skrevet 21. september 2024 #1 Skrevet 21. september 2024 Mini er 18 mnd, og vi har sluttet å amme. Har et lass med fryst MM i frysen som begynner å bli litt gammelt. Lillemor vil IKKE ha dette på flaske. Hun spiser godt av alt mulig annet, så er ikke superviktig å få i henne melken. Bare kjipt at dråpene jeg har kjempet så hardt for skal gå til spille😅 Noen som har tips til hva jeg kan bruke overskuddslageret til? Hun spiser sjeldent mat som passer å blande melken inn i lenger, og jeg er litt usikker på hva jeg tenker om å blandet det i badevannet😅 Anonymkode: f4639...73d
AnonymBruker Skrevet 21. september 2024 #2 Skrevet 21. september 2024 Kan brukes litt og litt ved sykdom for å booste immunsystemet, i grøt - uavhengig av hvilken type grøt, i badevann. Muligens donerer bort - avhengig av hvor gammel den er, men skader ikke å høre med sykehus kanskje 🤷♀️ Eller kaste den.. Anonymkode: 299b1...fef
AnonymBruker Skrevet 21. september 2024 #3 Skrevet 21. september 2024 Jeg brukte det i badevannet og synes det var en veldig ok måte å bruke det opp på 😊 uaktuelt å slå ut edle dråper i vasken til ingen nytte! Anonymkode: 69caf...916
AnonymBruker Skrevet 21. september 2024 #4 Skrevet 21. september 2024 Lag bløtkake med det. Anonymkode: bfeda...0de
Belima Skrevet 22. september 2024 #5 Skrevet 22. september 2024 https://ammehjelpen.no/melkebank/ Kanskje et sykehus kan ta den i mot. Går an å sjekke om ikke annet.
Kvinne87Rogaland Skrevet 22. september 2024 #6 Skrevet 22. september 2024 Du kan ha det i grøten hennes, i lapper, i vafler, i smoothie. Det er jo kjempenæringsrikt! 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #7 Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kan brukes litt og litt ved sykdom for å booste immunsystemet, i grøt - uavhengig av hvilken type grøt, i badevann. Muligens donerer bort - avhengig av hvor gammel den er, men skader ikke å høre med sykehus kanskje 🤷♀️ Eller kaste den.. Anonymkode: 299b1...fef Ville kastet den. Frossen melk som begynner å bli gammel høres ikke ut som helsekost….. Anonymkode: eb147...46f
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #8 Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ville kastet den. Frossen melk som begynner å bli gammel høres ikke ut som helsekost….. Anonymkode: eb147...46f Hvis du FAKTISK leser så står det - avhengig av hvor gammel den er. Ingen problem å bruke morsmelk som har vært frosset i 6-12 mnd. Anonymkode: 299b1...fef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå