AnonymBruker Skrevet 21. september 2024 #1 Skrevet 21. september 2024 Har for noen år siden fått slettet deler av studielånet fordi jeg ble ufør. For og fylle dagene med noen få aktiviteter som jeg klarer så finnes det endel kurs rundt som man kan ta men jeg lurer på om det bryter med tidligere sletting av studiegjeld som jeg fikk pga jeg er ufør? Greit å vite før man melder seg på evt kurs. Det er begrenset med aktiviteter på dagtid for de som er uføre og ser meg rundt og sjekker det som kan virke interessant og innenfor det man klarer. Anonymkode: 06ecc...e9e
Brukerano Skrevet 21. september 2024 #2 Skrevet 21. september 2024 Du kan gjøre hva du ønsker. Men om du tar opp studielån eller stipend så får du tilbake den gamle gjelden.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2024 #3 Skrevet 21. september 2024 Brukerano skrev (5 minutter siden): Du kan gjøre hva du ønsker. Men om du tar opp studielån eller stipend så får du tilbake den gamle gjelden. Ok, så om jeg betaler kursavgift så har det ingenting og si etter hva jeg forstår 🙂 Tusen takk for svar. Anonymkode: 06ecc...e9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå