AnonymBruker Skrevet 21. september #1 Del Skrevet 21. september Nå har jeg notert hva jeg har spist i en månede og er sjokkert over hvor mye snop og søtsaker jeg spiser. Hver dag. Hvordan kan jeg kutte det ut og gå cold turkey fra dag en? Hva kan jeg fokusere på? Beklageligvis er resten av kostholdet skakkjørt også. En dag kan se slik ut: 1 hamburgermeny med vanlig cola 2 boller fra Bite 1 stor stratos 1 pk smågodtblanding 2 halvlitere vanlig cola deretter vann Hamburger og boller varierer og jeg kan spise en 100 kr pakning sushi fra kiwi, eller en halv grillet kylling fra Meny, Eller jeg spiser en ferdigpakke med risgrøt, eller en pakke med røkt makrell. Jeg vet det er for lite og at det er for mye usunt. Jeg tåler dessverre ikke grønnsaker og frukt. Kan derfor ikke erstatte snopet med noe slikt alternativ. Men jeg esker makrell da. Forslag og tips til hvordan jeg kan avvenne meg fra sukker, hvete og søtsaker? Kan jeg fortsette med å spise sushi i det minste? Forslag til hva jeg kan bytte ut snopet med? Anonymkode: e907c...912 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #2 Del Skrevet 21. september Jeg har klart en uke uten nå. Men i en overgangsfase drikker jeg Pepsi Max og spiser popcorn. Og rooibos te. Anonymkode: 2c898...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #3 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har klart en uke uten nå. Men i en overgangsfase drikker jeg Pepsi Max og spiser popcorn. Og rooibos te. Anonymkode: 2c898...5e7 Hva spiser du av mat hver dag? Og har du noen triks for å tenke på noe annet når suget oppstår? Anonymkode: e907c...912 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #4 Del Skrevet 21. september Alle tåler grønnsaker og frukt, har du IBS er det derimot kanskje noen du tåler bedre enn andre. Anonymkode: 2366e...e7a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå