Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg en lang kåpe i ull. Men finner nesten bare sånne til rundt kneet. Jeg vil ha den rett over ankelen. Og i en feminin form, med innsving i livet. Har noen sett drømmekåpa mi noe sted? I brunt?

Og hvis det er "ullmix" som egentlig er akryl, polyamid og sånt med et hint av ull så vil jeg ikke ha den. Og for å gjøre det ekstra vanskelig må jeg nok ha størrelse XL/46-48

Har dere noen tips? Prisen er egentlig ikke så viktig, kan gjerne betale for kvalitet men ikke for fancy logo.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett etter det samme i flere år, men ikke funnet.

Dette likner litt, men den er litt kort i forhold til det du ønsker.  Uvanlig krage, og litt for lys i fargen etter hva jeg vil ha.

https://www.follestad.no/produkt/mackage-mai-beige/

mai-cn_tan_0_1200x.jpg

Hadde håpet det var noen gode svar her.

Ellers så kan Etsy være et alternativ,  men synes det er skummelt med spesialbestilling som ikke kan prøves mtp retur.

Skrevet

Sjekk ut Andiata, finsk merke. Der fant jeg en kjempefin lang kåpe for noen år siden og i 100% ull.

Anonymkode: 9453e...20e

Skrevet

Tusen takk for svar. Enig med deg Edie at Etsy er litt skummelt sånn. 

Andiata hadde mye fint, takk for tips! Dessverre var det som var delvis aktuellt i fargene ikke i 100% ull, det i svart derimot var bedre kvalitet. Merkelig av dem!

Og den fra Lindex kan jeg jo faktisk bare dra å prøve på. Til den prisen er jeg kanskje villig til å få for ullmiks hvis den kjennes OK ut :)

• Liker 2
Skrevet
Kvist skrev (På 27.9.2024 den 20.00):

Og den fra Lindex kan jeg jo faktisk bare dra å prøve på. Til den prisen er jeg kanskje villig til å få for ullmiks hvis den kjennes OK ut :)

Ble forkjølet så gadd ikke dra i butikk, bestilte den hjem istedet. Og jeg tror det er noe triks med modellbildet til Lindex, noen klyper i ryggen eller noe. LDen var veldig stor i størrelsen, bred over skuldrene med skikkelige skulderputer og rett som en sekk.

Tok på et stripete skjerf og så ut som Gru, bare i brun ankellang kåpe. gru.jpeg.500ce2af76e9a431f5af8e3aaedabf7f.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Max Mara har kjempefine, og med belte i livet så man får fasong. 

Anonymkode: 7dc05...025

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...