Gå til innhold

Avvist av date (igjen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skjedde det igjen.

Har vært singel i 3 år nå, og har datet mye i perioder. Det siste året har jeg datet 5-6 stk men uten at det blir noe mer. To av dem avsluttet jeg, mens de siste var det dem som avsluttet. Jeg føler datene går bra, at vi har mye og snakke om osv, før de ofte etter en eller to dater avviser meg. Føler jeg ikke får vist hvem jeg er på så kort tid. Nå sist møtte jeg en fyr på første date etter å ha snakket med han på snap osv i 2 uker ca. Han kom til meg og vi spiste middag, så på serier og pratet. Jeg hadde på forhånd sagt at selvom dette var en hjemmedate så kom det ikke til å skje noe mer. Da klokka ble mye og han ikke dro spurte jeg om han ville sove over noe han sa at han ville. Jeg sa da igjen at det ikke kommer til å skje noe (jeg er demiseksuell og veldig redd for å blir såret, så derfor ligger jeg ikke på første date) og han sa det var greit. Fra sekundet vi la oss skulle han kline, klå og han ville tydelig ha sex. I tillegg til dette har jeg vært syk og hoster mye (noe han da vet om) så sa at han kommer til å bli smittet men det gikk bra sa han. Jeg tenkte at han da kanskje likte meg så godt at han risikerte sykdom (så feil kan man ta). Vi hadde ikke sex da jeg var tydelig og sa jeg ville vente. Ble mye klining og han holdt rundt meg om natten. Morgenen etter var han helt forandret og da han dro satte han seg bare inn i bilen uten noe klem eller noe. Utpå dagen får jeg melding om at han ikke følte kjemi. 

Synes det er merkelig å sove hos noen du ikke føler kjemi med? Eller så ville han kun ha sex og når han ikke fikk det ble han sur? På en annen side risikerer han jo å bli syk for å få seg noe noe som også virker desperat? Han skrev «unnskyld» på meldinger 2 ganger etterpå der jeg kun svarte «det går bra» første gangen også «du trenger ikke si unnskyld» andre gangen. Mulig han fikk dårlig samvittighet? 

Greia her er at det ikke er første gang sånne ting skjer! Jeg føler alt går kjempebra på daten også dagen etter eller noe så blir jeg avvist.. nå begynner jeg å bli lei, og føler meg mislykka som ikke klarer å få det til å bli noe mer med noen 😫 

Noen som har noen gode råd for hvordan man skal fikse dette med dating? Jeg tror jeg legger for mye i det, men sånn er jeg som person 

Anonymkode: 91b09...24b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger

Anonymkode: 79c4c...24a

Skrevet

Merkelig å invitere noen hjem når du er så i mot ligging. Jeg hadde aldri invitert en mann hjem før vi hadde vært på noen dates. Selvfølgelig ble han sur, han trodde jo han skulle få seg noe!

Anonymkode: 419ca...8ab

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Aldri ha første date hjemme! Ikke bare ligger det automatisk sex i luften med en gang, men hva om fyren ikke er grei?? Eller om det er null kjemi fra din side fra første sekund, og du ikke klarer å bli kvitt ham (og da vet han hvor du bor)?

Anonymkode: c1b60...550

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Noen menn er bare ute etter sex selv om de sier de er int i forhold, og om de ikke får sex fort, så blir du droppa og hopper videre til noen som er lettere/raskere å få til sengs🤷🏼‍♀️ 

Dropp derfor å ha hjemmedates de første datene. 

Skrevet

Det er dessverre mange menn som later som om de er seriøse og vil date og så er de kun ute etter sex.

Han ble slik fordi han ikke fikk sex. 

Aldri inviter til hjemmedate, og de som sier en ting når du treffer dem, men som så skriver på melding at de ikke følte kjemi skal du bare være glad for at fordufter. De var aldri seriøse.

Anonymkode: 9221a...c00

• Liker 3
Skrevet

Har selv opplevd menn på date som vil ha sex bare fordi de kjeder seg og fordi omstendighetene ligger til rette for det. Trenger overhodet ikke å handle om hverken kjærlighet eller at de er fascinerte/betatte.

Anonymkode: c1b60...550

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

TS her.

fikk nå istad en melding (han har vært på byen, så mest sannsynlig full) der det stod «mdn synes du det var kjemi?»

vet ikke hva jeg skal gjøre med det?

1. ignorere og ikke svare 

2. svare noe sånt som «ja, følte jo egentlig det helt fram til du ville ligge med meg.»

skjønner heller ikke hvorfor han spør om det? Han har jo typ avsluttet det

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS her.

fikk nå istad en melding (han har vært på byen, så mest sannsynlig full) der det stod «mdn synes du det var kjemi?»

2. svare noe sånt som «ja, følte jo egentlig det helt fram til du ville ligge med meg.»

Det kan jo hende at han er full og da kommer motet til å spørre, om han kannsje følte seg avvist av deg med det med sexen(Dumt av han, du sa du ikke ville gå dit) 

Men kan jo hende han bare er ute etter ligg også

Om du kjenner det går fint for deg å kommunisere litt mer med han, sånn i tilfelle det er noe der bare litt styrete start, så kan du jo gjøre det. Men om han er ute etter sex og kunn det, så håper jeg ikke han sårer deg.

Anonymkode: 634bf...999

Skrevet

Han er vel full og kåt da, og prøver seg igjen på et ligg. Han har ikke plutselig fått følelser for deg likevel. Han vil pule 

Anonymkode: b61a0...bf1

• Liker 6
Skrevet

Han er kun ute etter sex.

Anonymkode: c4306...7e2

• Liker 3
Skrevet

Interessant tema, egentlig. Tror dette er veldig vanlig. Situationships og manglende forpliktelse er jo veldig i tiden. 

Oppførselen etter daten var jo helt bak mål: dette er ikke en mann å satse på. Han følte ikke kjemi sa han, så fyllemeldinger er ikke noe å legge vekt på. Thank you, next! 

Dette handler ikke om deg, men datingmarkedet generelt. Ellers enig i at hjemmedates bør unngås. Dersom det er daten som initierer det bør du absolutt si nei; da er det sex som er baktanken. Kanskje også derfor du mister dem; da har de fått det de var ute etter. 

Anonymkode: 4cdb3...e9a

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg hadde på forhånd sagt at selvom dette var en hjemmedate så kom det ikke til å skje noe mer

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Merkelig å invitere noen hjem når du er så i mot ligging. Jeg hadde aldri invitert en mann hjem før vi hadde vært på noen dates. Selvfølgelig ble han sur, han trodde jo han skulle få seg noe!

Merkelig å be noen hjem uten å ha sex? Når ble ting så simpelt? Det burde ikke være et problem for denne karen her uansett, de hadde jo snakket sammen på forhånd og avtalt dette, han kom for å bli kjent. Selv om jeg ikke anbefaler første date hjemme, så er det ikke noe feil med dette. Ts hadde klar kommunikasjon, men han kom med egen oppfatning av situasjonen og prøvde seg flere ganger etter at hun hadde sagt nei. Han sa unnskyld og visste han hadde gjort noe feil.

Ts vær glad dette ikke endte annerledes, dette var en mann med klar intensjon uavhengig av hva du hadde sagt, jeg ville ikke møtt ham igjen. 

Anonymkode: 97ebd...337

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

TS her.

Ikke svar, han tar taxi hjem til deg for sex. Han prøver å finne ut om du er åpen for sex etter en dårlig jakt på byen. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg har ikke svart foreløpig. Hvis jeg i det hele tatt svarer venter jeg til litt utpå dagen idag. Han skal ikke føle at jeg er desp og svarer med en gang. På den ene siden fortjener han ikke svar, men på den andre siden så har jeg lyst til å si ifra at oppførselen hans ikke er noe jeg setter pris på,

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Merkelig å be noen hjem uten å ha sex? Når ble ting så simpelt? Det burde ikke være et problem for denne karen her uansett, de hadde jo snakket sammen på forhånd og avtalt dette, han kom for å bli kjent. Selv om jeg ikke anbefaler første date hjemme, så er det ikke noe feil med dette. Ts hadde klar kommunikasjon, men han kom med egen oppfatning av situasjonen og prøvde seg flere ganger etter at hun hadde sagt nei. Han sa unnskyld og visste han hadde gjort noe feil.

Ts vær glad dette ikke endte annerledes, dette var en mann med klar intensjon uavhengig av hva du hadde sagt, jeg ville ikke møtt ham igjen. 

Ja, det er merkelig å invitere en fremmed mann hjem når man ikke vil ha sex. Jeg hadde ALDRI invitert en fremmed mann hjem fordi jeg vet at de da i 99,99% av tilfellene vil tenke sex er en mulighet.

På toppen av dette blir hun SUR fordi han prøver seg. Snakk om å sette seg selv i en «felle». 

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg har ikke svart foreløpig. Hvis jeg i det hele tatt svarer venter jeg til litt utpå dagen idag. Han skal ikke føle at jeg er desp og svarer med en gang. På den ene siden fortjener han ikke svar, men på den andre siden så har jeg lyst til å si ifra at oppførselen hans ikke er noe jeg setter pris på,

TS

Han bryr seg ikke om at du ikke setter pris på oppførselen hans. La det ligge, gå videre. 

Anonymkode: 9edda...c48

• Liker 2
Skrevet

Utrolig dumt av deg å tilby overnatting når du ikke ville ha sex. Du sender ut veldig miksede signaler.

Anonymkode: 33111...ee2

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Skjønner at det kan sende miksede signaler å spørre om han vil sove over, men jeg hadde prøvd å si ifra at det ikke kom til å skje noe. Tidligere har dette blitt respektert av de jeg har sagt ifra til ved andre anledninger. I tillegg hostet jeg hvert 10.sekund så følte meg ikke akkurat så fresh heller. 

TS

Skrevet

Høres ut som du sikter over ligaen din. Men uansett han der var åpenbart bare ute etter sex , ikke et forhold.

Lykke til med å finne en seriøs og lojal partner.

Anonymkode: b82a5...bec

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...