AnonymBruker Skrevet 21. september #1 Del Skrevet 21. september Jeg har meldt meg på sosiologi og sosialantropologi eksamen, vg2/3 fag. Jeg lurer på om noen har tatt opp dette faget før, og kan si hva som kommer mest på eksamen? Eksamen er muntlig. Lurer også på hvordan jeg skal klare å «tenke» selv, dersom det kommer en problemstilling på eksamen. Skal man bruke det man har lært i boka? Hjelp! Jeg leser boka, forstår sammenheng, og lærer meg alle begreper, men aner ikke hvordan jeg snakker «sammenhengende» Anonymkode: 1494d...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #2 Del Skrevet 21. september Noen som kan svare?😭😭 Anonymkode: 1494d...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #3 Del Skrevet 22. september https://www.udir.no/lk20/pos04-01/kompetansemaal-og-vurdering/kv494?lang=nob Anonymkode: 176ed...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #4 Del Skrevet 22. september På universitet og høgskoler finner en gamle eksamensoppgaver. Aner ikke om sånt finnes for vgs i slike fag. Anonymkode: f3424...aab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå