AnonymBruker Skrevet 21. september #1 Del Skrevet 21. september Har hørt at folk over femti kan ha litt futt I seg, selv om ting drar på. Får dere utløp? Anonymkode: 1c261...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #2 Del Skrevet 21. september Nå er jeg bare 48, men onanerer jevnlig. Anonymkode: 56655...fe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #3 Del Skrevet 21. september Onanerer hver kveld. K61 Anonymkode: 910b9...cb0 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 21. september #4 Del Skrevet 21. september Herlighet, javisst! Og jeg planlegger å fortsette med det så lenge jeg lever. Synes der er så merkelig med disse over 40, over 50 osv spørsmålene. Har folk enda ikke forstått at de fleste er seksuelt aktive hele livet? 🤔 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 21. september #5 Del Skrevet 21. september Og er du over seksuell lovalder? Neppe, men jeg kan love deg at på gamlehjem og sykehjem der eldre stues bort de siste årene så er det mer sex, knulling og overflod av kjønnssykdommer enn på en skoletur til de dype skoger. Så, når de over 80+ knuller så kan jeg love deg at de over 50 både runker, onnanerer, masturberer og knuller som bare det! Sikkert mer enn de på 30 og 40 for de har ofte barn, trening, skole osv. De på 50 er ferdoge, unger flyttet ut, alene, trygge på seg selv og kvinner i den alderen har sexlyst som ofte er på linje med gutten ca 14-20 år. Heftig og ofte! Og du må selvsagt runke selv om du ikke er gammel nok enda, ingen ser deg og ingen bryr seg da det er flott at du gjør det. Fortsett og gled deg til hva som kommer, wow...! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 21. september #6 Del Skrevet 21. september Ja, hvorfor skulle jeg ikke gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rih Skrevet 21. september #7 Del Skrevet 21. september 51 om noen mndr. Blir nesten daglig når ikke typen er her. sex er bedre nå en før da jeg var yngre. Har mere lyst nå også🙂 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #8 Del Skrevet 21. september Jeg er 38. Rører aldri meg selv. Blir bare mindre og mindre av eldre jeg blir. Trodde dette som var normalen, å miste lysten jo eldre man blir. Anonymkode: 15e8c...a9a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 21. september #9 Del Skrevet 21. september Nei, du vet vel at den kriminelle høyalderen er 50 år? Etter det er det ulovlig å onanere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #10 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er 38. Rører aldri meg selv. Blir bare mindre og mindre av eldre jeg blir. Trodde dette som var normalen, å miste lysten jo eldre man blir. Anonymkode: 15e8c...a9a Å du skriver her fordi? Anonymkode: 910b9...cb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #11 Del Skrevet 21. september Nå er jeg 60, så det vel relevant. Vi har sex hver dag, så det trengs ikke. Kun når dama er bortreist. Anonymkode: 6f8c1...d3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #12 Del Skrevet 21. september Over 60. Både onanerer og har sex. K Anonymkode: 95abd...608 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #13 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har hørt at folk over femti kan ha litt futt I seg, selv om ting drar på. Får dere utløp? Anonymkode: 1c261...052 Hva vil du med denne informasjonen? Og hva tror du selv? Pirrende å høre om, der du sitter og napper løken? Anonymkode: ba966...7d3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #14 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er 38. Rører aldri meg selv. Blir bare mindre og mindre av eldre jeg blir. Trodde dette som var normalen, å miste lysten jo eldre man blir. Anonymkode: 15e8c...a9a Jeg er fra en veldig åpen venninnekrets, og det er ikke mest vanlig nei. Vi er noe eldre enn deg, men å miste lysta var tema når vi hadde småbarn. Ikke nå lenger. Anonymkode: 090e7...255 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #15 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er 38. Rører aldri meg selv. Blir bare mindre og mindre av eldre jeg blir. Trodde dette som var normalen, å miste lysten jo eldre man blir. Anonymkode: 15e8c...a9a Mann eller kvinne? Anonymkode: b1514...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #16 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har hørt at folk over femti kan ha litt futt I seg, selv om ting drar på. Får dere utløp? Anonymkode: 1c261...052 50+ onanerer jevnlig. Ikke tenkt og slutte. Anonymkode: 28123...7ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #17 Del Skrevet 22. september Spør mammaen din. Anonymkode: cdfe4...6dd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #18 Del Skrevet 22. september K 73. Onanerer jevning (stort sett hver dag). Anonymkode: 1312d...f91 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #19 Del Skrevet 22. september Mann 54. Må vedlikeholde og nyter både sex og onani. Så 5X i uka er minimum. Sex i tillegg. Anonymkode: db9d1...9dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #20 Del Skrevet 22. september K47 her som onanerer hver dag. Det bidrar til å opprettholde den sterke sexdriven jeg har (i tillegg til min unge ff). Anonymkode: 4a8e7...7af 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå