Gå til innhold

Åneiiiii!!! Daten er kriminell! Hva gjør jeg nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en fyr i noen måneder nå, en på 31 år som bor i Bergen men som ikke er derfra. Traff han på Tinder. Jeg delte et bilde av han til noen venner som bor i andre deler av Norge, og vi forsøkte å finne ut om han var til å lites på fordi han har gjort og sagt noen merkelige ting i det siste. Mine venner fant ut at han har vært i fengsel for vold og narkotika!! Og at han fortsatt bruker dop!!!!! Og ikke bare det, han kjøper sex og har ulike kvinner på besøk hver uke! Jeg er sjokka! Vi har heldigvis ikke hatt sex for jeg har villet vente og bli bedre kjent.

Han har virkelig jobbet for å skjule dette for meg. Hva gjør jeg nå? Hvordan avslutter jeg dette uten å risikere at han kommer etter meg og skal hevne seg? Han har nemlig begått psykisk vold mot flere kvinner, og ikke bare dem han har datet eller vært i et forhold med. Jeg frykter at han skal gjøre noe for han er veldig hevngjerrig mot andre og fysisk stor.

Hvordan avslutter jeg?

Anonymkode: 0dffb...e2d

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har datet en fyr i noen måneder nå, en på 31 år som bor i Bergen men som ikke er derfra. Traff han på Tinder. Jeg delte et bilde av han til noen venner som bor i andre deler av Norge, og vi forsøkte å finne ut om han var til å lites på fordi han har gjort og sagt noen merkelige ting i det siste. Mine venner fant ut at han har vært i fengsel for vold og narkotika!! Og at han fortsatt bruker dop!!!!! Og ikke bare det, han kjøper sex og har ulike kvinner på besøk hver uke! Jeg er sjokka! Vi har heldigvis ikke hatt sex for jeg har villet vente og bli bedre kjent.

Han har virkelig jobbet for å skjule dette for meg. Hva gjør jeg nå? Hvordan avslutter jeg dette uten å risikere at han kommer etter meg og skal hevne seg? Han har nemlig begått psykisk vold mot flere kvinner, og ikke bare dem han har datet eller vært i et forhold med. Jeg frykter at han skal gjøre noe for han er veldig hevngjerrig mot andre og fysisk stor.

Hvordan avslutter jeg?

Ghosting. Blokker han fra alle sosiale medier og hans tlf nr. Vet han hvor du bor?...

• Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si du er knust av sorg. Din grandtante er død . Si du tar kontakt når sorgen har gått over. Også går den aldri over.

Anonymkode: 31929...791

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Si du er knust av sorg. Din grandtante er død . Si du tar kontakt når sorgen har gått over. Også går den aldri over.

Ja det var lurt men ville ikke sagt grandtante. Ville sagt tante. Er litt nærmere og mer sannsynlig at det er noe man blir knust av

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud altså. Du dropper han selvsagt.

Anonymkode: 342f5...b99

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun vil jo det. Hun vil vite hvordan uten å risikere at han skader henne

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maleficenta skrev (8 minutter siden):

Ghosting. Blokker han fra alle sosiale medier og hans tlf nr. Vet han hvor du bor?...

Ja, dessverre.

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Lurt! Det kan jeg gjøre.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja så klart! Har panikkfølelse nå.

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det bruddet er gjort kjent: Merk deg at psykopaten kommer til å vise seg fra sitt aller verste. Det kommer til å hagle inn tekstmeldinger, mail, beskjeder på telefonsvarer og i alle andre kanaler. Overse dem fullstendig! Ta vare på dem, svar ikke på noe. Det kan være vanskelig fordi beskyldningene og påstandene kommer til å være hinsides alt du tidligere er utsatt for. Svar KUN på det som gjelder praktiske ting eller forhold som gjelder barn. Ingenting annet. Ta vare på meldingene til senere bruk, men gi ingenting i retur som kan brukes mot deg.

https://psykopaten.info/2020/07/06/10-rad-for-hvordan-bryte-med-en-psykopat/#google_vignette

Dette gjelder nok først og fremst folk som har vært i forhold med en psykopat da, ikke bare datet. Flott at dere ikke har hatt sex tenker jeg. Bor dere langt unna hverandre så bare prøv å fade ham ut? Hvor intenst har det vært mellom dere så langt? 

Anonymkode: 634e4...9db

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si du har syntes han er en interessant person.  Men at du ikke helt har funnet de riktige følsene. Så at du ønsker å avslutte nå, da du ikke helt føler deg klar for et forhold 

Anonymkode: d51b4...e17

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye feige uten ryggrad. Hva med å bare si det som det er. 

Anonymkode: 093b7...c1a

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si du har syntes han er en interessant person.  Men at du ikke helt har funnet de riktige følsene. Så at du ønsker å avslutte nå, da du ikke helt føler deg klar for et forhold 

Er du gæren? Er han total psycho kommer han til å klikke dersom hun sier dette 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en gal, potensielt voldelig psykopat...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS skriver at han har sittet i fengsel flere ganger, han er rusmisbruker og har bedrevet psykisk vold mot flere kvinner, og han er stor og hevngjerrig. Han kjøper sex fra ulike kvinner flere ganger i uken.

Fremdeles klar for å konfrontere?

• Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må spille dum!! Opplevde det samme,bare at jeg fikk det røde flagget etter 1 tlf "date".

Jeg løy: Jeg skrev at han var veldig koselig,men jeg innså at jeg slet mye med ulike ting og var ikke klar for å date noen i det hele tatt. Jeg skrev at jeg ønsket han lykke til og takket for en meget hyggelig tlf date. 

Etterpå blokkerte jeg han overalt,glemte på sms så kom noen rare,ikke truende da sms midt på natta... Blokkerte og skifta faktisk tlf nummer etter 15 år😅🙈 Jeg er livredd stalkere!!!!

ALDRI si noe hva du vet!!!. Vær overhyggelig og si at en nær venn er død etc

Anonymkode: f46d3...2ec

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørg for å være skikkelig uattraktiv for han. Lyv på deg psykiske problemer, økonomiske problemer, religiøse fanatiske overbevisninger osv. Oppfør deg sånn at du skremmer han vekk. Da slipper du at han kommer etter deg.

Anonymkode: a193f...f0d

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvordan avslutter jeg?

Skulle tro det var samme jeg datet 🫣 starter navnet på L? 

Bare møt han på en offentlig plass. Ha med en venn som kan være i nærheten som han ikke ser. 

Så kan du godt overnatte hos noen andre noen dager om du har mulighet til det. 

Anonymkode: de7b2...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

I det bruddet er gjort kjent: Merk deg at psykopaten kommer til å vise seg fra sitt aller verste. Det kommer til å hagle inn tekstmeldinger, mail, beskjeder på telefonsvarer og i alle andre kanaler. Overse dem fullstendig! Ta vare på dem, svar ikke på noe. Det kan være vanskelig fordi beskyldningene og påstandene kommer til å være hinsides alt du tidligere er utsatt for. Svar KUN på det som gjelder praktiske ting eller forhold som gjelder barn. Ingenting annet. Ta vare på meldingene til senere bruk, men gi ingenting i retur som kan brukes mot deg.

https://psykopaten.info/2020/07/06/10-rad-for-hvordan-bryte-med-en-psykopat/#google_vignette

Dette gjelder nok først og fremst folk som har vært i forhold med en psykopat da, ikke bare datet. Flott at dere ikke har hatt sex tenker jeg. Bor dere langt unna hverandre så bare prøv å fade ham ut? Hvor intenst har det vært mellom dere så langt? 

Vi bor i samme by. 

Han er veldig på og flørter på meldinger samtidig som det kommer noen rare spydigheter om andre mennesker både på melding og når vi er ute på date. Han har heldigvis ikke fått komme hit mer enn en gang. Jeg har en liten gutt.

Takk for tips og link.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja, jeg ønsker det, men ikke helt enda. Jeg trenger å få han unna i noen dager først. Kan skylde på et familiemedlem som ligger for døden.

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hva da mener du? "Hei, jeg vil avslutte fordi du har vært i fengsel for vold?"

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Du må spille dum!! Opplevde det samme,bare at jeg fikk det røde flagget etter 1 tlf "date".

Jeg løy: Jeg skrev at han var veldig koselig,men jeg innså at jeg slet mye med ulike ting og var ikke klar for å date noen i det hele tatt. Jeg skrev at jeg ønsket han lykke til og takket for en meget hyggelig tlf date. 

Etterpå blokkerte jeg han overalt,glemte på sms så kom noen rare,ikke truende da sms midt på natta... Blokkerte og skifta faktisk tlf nummer etter 15 år😅🙈 Jeg er livredd stalkere!!!!

ALDRI si noe hva du vet!!!. Vær overhyggelig og si at en nær venn er død etc

Anonymkode: f46d3...2ec

Åh Huff! Hørte du mer fra han? Takk for godt forslag, jeg skal vurdere å bruke det.

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Sørg for å være skikkelig uattraktiv for han. Lyv på deg psykiske problemer, økonomiske problemer, religiøse fanatiske overbevisninger osv. Oppfør deg sånn at du skremmer han vekk. Da slipper du at han kommer etter deg.

Anonymkode: a193f...f0d

Men hjelper det da? Hva hvis han er slik at han skal "hjelpe" for å redde meg?

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Skulle tro det var samme jeg datet 🫣 starter navnet på L? 

Bare møt han på en offentlig plass. Ha med en venn som kan være i nærheten som han ikke ser. 

Så kan du godt overnatte hos noen andre noen dager om du har mulighet til det. 

Anonymkode: de7b2...bff

Nei, han har et navn som begynner på M.

Det blir helt uaktuelt å faktisk avtale et fysisk treff med han nå. Aldri i livet om jeg gjør det. 

Har familie og venner noen timer unna som jeg kan dra til i noen dager.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier- beklager at jeg ikke har sagt noe før, men har vært i psykiatrien lenge og må nå innlegges. 

Anonymkode: 3ac4b...0bd

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha på rare klær, pill deg i nesa, si at du aldri har lært klokka osv osv, neste gang dere er ute.

Anonymkode: fd7cf...78b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...