Gå til innhold

Mann som sier han tenner på at han får komme inni damen og at spermen blir der lengst mulig.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hørt om sånt utenom når en prøver å bli gravid. At han tenner på at damen ligger med rompa litt opp etterpå. At han får være inni til han blir slapp. 

Heter dette noe spesielt?

Jeg syns det var litt pirrende. Nå er vi begge sterile så ingen fare for noe egentlig. Dette er kun utveksling over online snakking. Vi har ikke møttes enda. 

Noen menn her som tenner på det samme og kan forklare meg hvorfor det er så hot?

Kvinne

Anonymkode: 8dec0...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som den over sier.

Vi tenner jo på samleie og blir kåte fordi det kan lage barn og stillingen du referer til er beste oppskriften på en stilling som øker risikoen for at det blir barn. Så derfor er det jo ikke rart vi tenner på nettopp den stillingen. Dette er derimot ubevisst og kroppen vet ikke den er steril eller bruker prevensjon. Derfor er dette ingen hindring for tenningsmønsteret.

Anonymkode: 4c9c9...758

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er som regel alltid inni meg til han blir slapp. Vi elsker det begge to såpass at vi foretrekker stillinger der han en bak meg på en eller annen måte når han kommer. Da er vi blitt eksperter på synkronisert bevegelse, slik at vi kan legge oss til å sove med ham fremdeles inni meg. Selv når han står bak klarer vi det. Ja absolutt alle stillinger hvor han er bak klarer vi dette. Misjonæren er ingen favoritt for oss. Da blir det maks 5 minutter før han føles tung. 

Noen ganger er han inni meg sikkert en time etterpå. Det har hendt at jeg har både sovet med ham inni meg, og våkner etter en stund og han er det fremdeles. Han har også blitt slapp inni meg, og vært der til den vokser igjen. Han har en utpreget shower, så blir ikke så kort når han blir slapp heller. Det er nok en fordel når man elsker dette. Oftest må ene av oss bevege oss etterhvert, eller det blir varmt, men alltid minimum 10- 15 minutter. Elsker det! 

Rumpa opp har jeg ikke noe forhold til. Rumpa inntil er hva som gjelder her. 

Anonymkode: 82e4a...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Dette er vel så normalt å like at det ikke er en fetisj en gang.

Anonymkode: f72fd...4f8

Vet ikke. Jeg har opplevd det med en eneste mann. Andre har ikke virket å tenkt tanken engang. 

Anonymkode: 82e4a...c00

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har aldri hørt om sånt utenom når en prøver å bli gravid. At han tenner på at damen ligger med rompa litt opp etterpå. At han får være inni til han blir slapp. 

Heter dette noe spesielt?

Jeg syns det var litt pirrende. Nå er vi begge sterile så ingen fare for noe egentlig. Dette er kun utveksling over online snakking. Vi har ikke møttes enda. 

Noen menn her som tenner på det samme og kan forklare meg hvorfor det er så hot?

Kvinne

Sterile er vel og bra, men man bruker vel uansett kondom til man har funnet ut at man er en match. 

En som har en slik fetisj, vil jo nødvendigvis ha mest mulig ubeskyttet sex, og en dealbreaker og stor turn of for meg.

Tenker du på at du kanskje er nummer tre den uka alene? Jeg spør fordi du fremstår som naiv, og dette med å treffe folk via nett er noe mange av oss har bred erfaring med å luke ut de største risikoene. Men, så finnes det de med slike fetisjer og kinks. De samsvarer ikke med mine. 

Ville i det minste krevd en fersk test, selv om de sier lite om man har hatt mulige partnere...

Anonymkode: f5948...852

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Sterile er vel og bra, men man bruker vel uansett kondom til man har funnet ut at man er en match. 

En som har en slik fetisj, vil jo nødvendigvis ha mest mulig ubeskyttet sex, og en dealbreaker og stor turn of for meg.

Tenker du på at du kanskje er nummer tre den uka alene? Jeg spør fordi du fremstår som naiv, og dette med å treffe folk via nett er noe mange av oss har bred erfaring med å luke ut de største risikoene. Men, så finnes det de med slike fetisjer og kinks. De samsvarer ikke med mine. 

Ville i det minste krevd en fersk test, selv om de sier lite om man har hatt mulige partnere...

Anonymkode: f5948...852

Du hørtes litt paranoid ut.

Vi har ikke møttes. Kun kaffe er det snakk om først. Ikke sex på første treff. Det er det han som ønsker. Han er opptatt. Har en sambo. For meg er det FWB og annen type sex enn med han jeg har som FWB idag. Spiller med åpne kort. Begge mennene er opptatt. Ergo jeg må dele dem med fruen så får de tåle og dele meg med en ekstra mann. Det blir for lite sex med bare 1 FWB.  

Men denne formen for sex har jeg nok aldri opplevd så det tiltalte meg pluss at han virker som en veldig alright fyr. Praten går lett og lik humor. 

ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...