Gå til innhold

Er sperm ekkelt så gi mannen beskjed før sex!


John McClane

Anbefalte innlegg

Damer som ikke liker sperm og som helst ville unngått den og vasker den bort før de sovner er jenter som mange menn mister lysten på å ha sex med. Mange menn føler at de er ekkel når damer sier at spermen er ekkel og klissete osv, selv  om de kanskje ikke mener det slik han hører det? Mange menn hadde ønsket å ikke hatt sperm hadde de kunnet velge, de føler den blir negativ. Spermen er kanskje ekkel for noen, men når man treffer jenter som har skjønt det og som synes sperm fra mannen de elsker er deilig og digg så hever de mannens selvbilde for mange.

Jeg var sammen ei dame som var likegyldig til sperm, men da jeg sa hvor viktig det var for meg at hun likte den,  så sa hun at det var flott å få vite det og etter det så elsket hun spermen min bare mer! Omtenksomt og veldig deilig, og etter en stund så elsket hun å kjenne den inni seg, svelge og bare nyte den  En vinn vinn situasjon, hun er dessverre en eks og han som nyter godt av dette er en heldig fyr.

Ser egentlig etter en  ny slik dame men jeg får høre at hun neppe eksisterer. De fleste her i kvinneguiden liker heller ikke sperm annet enn at den er jo der, glem det og bruk kondom får jeg høre om spermen min er i veien. Point taken!

Men jeg skal ringe eksen og spørre om alt var et skuespill eller om det var på ekte, naiv kanskje men håpet kan ingen ta fra meg! Hva om det var ekte? Hm, kanskje hun vil bli med på en kopp kaffe? Sperm er tross alt viktig:-)

Husk at sperm er mannens tegn på hans ultimate ekstase!

Men hva med damer som squirter? Ekkelt eller digg? Hva synes menn  om dette og har menn litt samme følelse for squirten hennes som kvinner har til sperm?  Vil anta at menn lett kan tenne på å se henne sprute orgasmene sine vegg imellom. Men det er ren gjetting ut i fra at menn er en kåtere rase og lettere tenner på ting som er litt kinky. Men det er sikkert mange menn som synes squirt er ekkelt, men husk å ikke si det høyt, bare tenk det;-)

Trur eg......

"Kåtheten oser av det kåte paret som rytmisk og heftig nyter hverandre, tunge puster de og lette stønn høres innimellom der de vrir seg og hender som vibrerende føler seg frem og osende kroppsvæsker blasnder seg på de hete kroppene som kåte nyter hverandres intime  støt som stødig fører dem steg for steg mot ekstaseens uungåelige endelige mål  som tydelig sees i kroppene  som spenner seg og alle musklene tar tak og tunge stønn og klynk kommer der de hardt holder om hverandre før de sakte slipper taket og armene lett omfavner de døsige elskende der de sovner......

De to lot sperm være sperm, forelsket svevde de på rosa skyer hvor alt er mulig......

 

Endret av John McClane
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John McClane skrev (3 minutter siden):

 

"Kåtheten oser av glede når spermen og kroppsvæsker spruter og blandes mellom to kåte kropper i het elskovs hete og deres intime nytelse ligger som et lag over dem som elskende som puster tungt etter orgasmendes utmattede rystelser...... De er i en egen deilig og svenvende verden, sensuelle følelser dirrer gjennom kroppene og lykkelig synker de sammen i armene på hverandre og sovner deilig inn sammen i osen av forelskelsens som legger seg over dem."

Kåt kåthet som gleder seg, og het hete, i tillegg til alle skrivefeilene. Har du gått samme skolen som han derre fra Trøndelagskysten? 

Anonymkode: 40d51...5ae

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jammen kunnskapsrik og har et stort nettverk, når du vet hva mange menn mener om en sak. 

Anonymkode: a504b...f22

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

John McClane skrev (35 minutter siden):

Damer som ikke liker spermen og som helst ville unngått den og vasker den bort før de sovner er jenter som for mange menn til å miste lysten på sex. Mange menn føler at de er ekkel når damer sier at spermen er ekkel og våt osv, slik selv om de ikke mener det. Mange menn hadde ønsket å ikke hatt sperm hadde de kunnet velge, de føler den gjør de lite deilige. Spermen er kanskje ekkel for noen, men når man treffer jenter som har skjønt det og som synes sperm fra mannen de liker er deilig å kjenne så hever de mannens selvbilde i mange tilfeller.

Jeg var sammen ei dame som var likegyldig til sperm, men da jeg sa hvor viktig det er at hun liker den, synes det var deilig å bli merket av den hun elsket ved å få den inni seg, så sa hun at det var flott å få vite det for etter det så likte hun å gi meg gode vibber med spersnakket. Omtenksomt og veldig deilig, og etter en stund så hevndet hun at hun faktisk elsket å kjenne den inni seg, la den lekke ut og fortelle meg det og høre at jeg takket og sa hvor heldig jeg var osv. En vinn vinn situasjon, hun er dessverre en eks og han som nyter godt av hennes nytelse av spermen hans er en heldig fyr, det savner jeg ved henne. 

Nå leter jeg etter en ny spermelskende dame, finnes du der ute? Neppe sier damene i kvinneguiden, ingen damer liker den, glem det og bruk kondom får jeg høre. Så jeg har hørt det, trenger ikke flere, men til dere som føler at dere kan gi mannen din denne følelsen så kan jeg si at du vil bli elsket og takket og du er ei lita gudinne for ham....

Husk at sperm er mannens tegn på hans ultimate glede, men han krymper fort om hans safter omtales som så ekle at hun unngår de om hun kan.....  Hva med damer som squirter? Ekkelt eller digg? Hva gir vi menn uttrykk for til damer som skvetter når de kommer? Er menn lik med squirting  som kvinner forholder seg til sperm? Neppe, menn er kåte og digger at dama har tydelige tegn og han tenner på det, oftere enn kvinner og sperm.

Trur eg......

"Kåtheten oser av glede når spermen og kroppsvæsker spruter og blandes mellom to kåte kropper i het elskovs hete og deres intime nytelse ligger som et lag over dem som elskende som puster tungt etter orgasmendes utmattede rystelser...... De er i en egen deilig og svenvende verden, sensuelle følelser dirrer gjennom kroppene og lykkelig synker de sammen i armene på hverandre og sovner deilig inn sammen i osen av forelskelsens som legger seg over dem."

Hvem brydde seg om sperm i starten dere😉

 

Alle kvinner som synes sperm er ekkelt, bør gå i seg og huske tilbake til den ganga de selv var en sædcelle som vant kappløpet i en sprut med sperm. ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du det finnes menn som er slik også. Jeg ble sammen med min beste venn etter langt vennskap som endte opp med følelser. Vi snakket så åpent sammen og trodde vi kjente hverandre sååå godt frem til vi hadde sex. Det endte med krangel. Så varsomt og fint dette hadde utviklet seg hadde vi også begge testet oss i forkant, og kunne ha ubeskyttet sex. I det øyeblikket han kom hoppet han bort fra meg og ga tydelig utrykk for at det var fryktelig ekkelt at jeg hadde sæd på meg. Han behandlet meg regelrett som noe ufyselig ekkelt, fordi jeg hadde HANS sæd i meg. Trakk seg bort og hadde avsky skrevet i ansiktet, mens han kommanderte meg til badet for å dusje, samt passe på at ingenting kom i senga. Et forferdelig sjokk. 

Du det ble ikke noe forhold mellom oss to, og vennskapet røk også på dette. Om sæd var naturlig eller noe så ekkelt at slik oppførsel var innafor ble en slik strid at det var umulig å komme over. 

Så ja, men kan nok med fordel gi beskjed om slikt på forhånd. Uansett kjønn. 

Anonymkode: fdb7c...c67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du det finnes menn som er slik også. Jeg ble sammen med min beste venn etter langt vennskap som endte opp med følelser. Vi snakket så åpent sammen og trodde vi kjente hverandre sååå godt frem til vi hadde sex. Det endte med krangel. Så varsomt og fint dette hadde utviklet seg hadde vi også begge testet oss i forkant, og kunne ha ubeskyttet sex. I det øyeblikket han kom hoppet han bort fra meg og ga tydelig utrykk for at det var fryktelig ekkelt at jeg hadde sæd på meg. Han behandlet meg regelrett som noe ufyselig ekkelt, fordi jeg hadde HANS sæd i meg. Trakk seg bort og hadde avsky skrevet i ansiktet, mens han kommanderte meg til badet for å dusje, samt passe på at ingenting kom i senga. Et forferdelig sjokk. 

Du det ble ikke noe forhold mellom oss to, og vennskapet røk også på dette. Om sæd var naturlig eller noe så ekkelt at slik oppførsel var innafor ble en slik strid at det var umulig å komme over. 

Så ja, men kan nok med fordel gi beskjed om slikt på forhånd. Uansett kjønn. 

Anonymkode: fdb7c...c67

Litt facinert over slike folk ... hva gjør de når de har runka liksom?
Absolutt ikke for å rakke ned på eller noe sånt, men veldig nysgjerrig hvordan man håndterer sånne følelser for sæd og runking.

Runking kun i dusjen?
Kondom?
Springe ut på badet og vaske seg etter at de har kommet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen? Skal jeg sovne med sperm på meg? Ærlig talt. Nei, det er ikke noe jeg trenger å fortelle en mann at jeg ikke vil. DU får heller fortelle at du ønsker ei dame som må elske sperren hans.

Anonymkode: b8020...caa

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen "problemer" med sæd men forbinder sæd med faren for å bli gravid. Å ha eit menneske i magen som skal ut. Det er ein trussel og glede. 

Sæd er ikkje berre noko vått og klissete. 

Anonymkode: 2d55e...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er jammen kunnskapsrik og har et stort nettverk, når du vet hva mange menn mener om en sak. 

Anonymkode: a504b...f22

Har du bar en mannlig venn du da? Kjenner mange menn jeg, vi snakker sammen om mye rart og dette ble tema en dag. Mange er ikke alle men det er heller ikke bare meg.....

Kunnskap er det kanskje ikke men det er oppfattelse av hva en ser og opplever rundt seg. Det er ikke feil det ene og riktig det andre, bare en tanke. Om du ikke likte den så er det ventet, en skriver ikke dette på KG uten å forvente en del tyn!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (26 minutter siden):

Litt facinert over slike folk ... hva gjør de når de har runka liksom?
Absolutt ikke for å rakke ned på eller noe sånt, men veldig nysgjerrig hvordan man håndterer sånne følelser for sæd og runking.

Runking kun i dusjen?
Kondom?
Springe ut på badet og vaske seg etter at de har kommet.

Har ingen idé, men selv om man synes sæd ikke er noe ok kan man da likevel oppføre seg ordentlig synes jeg. Forstår godt dersom menn reagerer med å bli såret dersom de kommer, det kommer naturligvis sæd, og dama blir hysterisk angående hvor ekkelt det er. Jeg ble såret og følte dette ekstremt ufint, og det var ikke min sæd engang. 

Vask eller tørk om du må liksom, men ha en ok oppførsel rundt det. 

Endte heldigvis opp med mann som synes sæd er like naturlig som jeg synes. Vi knuller og sovner gjerne fremdeles "lenket sammen". At sæd renner og jeg kjenner det får meg bare til å føle meg deilig nypult. Hvilket jeg da også er. Sengetøy bytter vi heller oftere enn å måtte løpe på badet istedenfor å bare ligge og kose oss inn i søvn. Ja vi har slikt tisselaken under lakenet også,  som vaskes og byttes like ofte. Slik vil jeg ha det, og heldigvis min mann også. Om jeg løper på toalettet etterpå er det kun fordi jeg må tisse. Jeg liker ikke når det skjer, for etterkosen er jo så deilig, og å bare sovne med den gode følelsen etterpå. 

Anonymkode: fdb7c...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De færreste har lust på UVI

Anonymkode: d60f6...180

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker sæd om man kan si det på den måten. Elsker at han kommer inni meg eller se at han spruter på kroppen min. 

Anonymkode: b1bb3...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John McClane skrev (1 time siden):

 

 

Trur eg......

"Kåtheten oser av det kåte paret som rytmisk og heftig nyter hverandre, tunge puster de og lette stønn høres innimellom der de vrir seg og hender som vibrerende føler seg frem og osende kroppsvæsker blasnder seg på de hete kroppene som kåte nyter hverandres intime  støt som stødig fører dem steg for steg mot ekstaseens uungåelige endelige mål  som tydelig sees i kroppene  som spenner seg og alle musklene tar tak og tunge stønn og klynk kommer der de hardt holder om hverandre før de sakte slipper taket og armene lett omfavner de døsige elskende der de sovner......

De to lot sperm være sperm, forelsket svevde de på rosa skyer hvor alt er mulig......

 

Don’t quit your dayjob. Dårligste smut jeg har lest på lenge… 

Å sove i en våt flekk er bare nasty. Sorry. Har ikke noe med å «ikke like sæden hans» å gjøre. Han vil ikke ligge i en våt flekk, han heller. Selv om den er hans.

Anonymkode: f17fb...149

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har ingen idé, men selv om man synes sæd ikke er noe ok kan man da likevel oppføre seg ordentlig synes jeg. Forstår godt dersom menn reagerer med å bli såret dersom de kommer, det kommer naturligvis sæd, og dama blir hysterisk angående hvor ekkelt det er. Jeg ble såret og følte dette ekstremt ufint, og det var ikke min sæd engang. 

Vask eller tørk om du må liksom, men ha en ok oppførsel rundt det.

Ja, enig at den reaksjonen var veldig sær og ikke særlig romantisk. Ikke bare er det hans sæd, man han puttet den der. Og så er hun brått ekkel? "Jo, takk liksom ... skjer neppe igjen for å si det sånn", og det gjorde det heller ikke. Kan ikke helt skjønne hvem som ikke hadde blitt overrasket, såret og følt seg dårlig da.

Bruk kondom da, om du synes sæd er ekkelt men du liker å komme i henne.

 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Endte heldigvis opp med mann som synes sæd er like naturlig som jeg synes. Vi knuller og sovner gjerne fremdeles "lenket sammen". At sæd renner og jeg kjenner det får meg bare til å føle meg deilig nypult. Hvilket jeg da også er. Sengetøy bytter vi heller oftere enn å måtte løpe på badet istedenfor å bare ligge og kose oss inn i søvn. Ja vi har slikt tisselaken under lakenet også,  som vaskes og byttes like ofte. Slik vil jeg ha det, og heldigvis min mann også. Om jeg løper på toalettet etterpå er det kun fordi jeg må tisse. Jeg liker ikke når det skjer, for etterkosen er jo så deilig, og å bare sovne med den gode følelsen etterpå. 

Anonymkode: fdb7c...c67

Den etter-sex kosen er veldig bra. Jeg foretrekker også det framfor avbruddet om å stå opp og gå ut av senga. Får heller dusje og vaske senere/dagen etter. At det lukter nyknulla er også helt ok.. en god mulighet for et fårete glis og en litt dårlig vits 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hans Tore Lem skrev (1 time siden):

Alle kvinner som synes sperm er ekkelt, bør gå i seg og huske tilbake til den ganga de selv var en sædcelle som vant kappløpet i en sprut med sperm. ❤️

Av alt det dumme du skriver, måtte jeg faktisk dra litt på smilebåndet akkurat nå... 

Anonymkode: 6b8b3...694

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...