Gå til innhold

Hvordan vet dere om daten er en fuckboy eller genuin?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen jeg dater er langt over min liga og har sagt rett ut at han har dater endel, og de fleste langt yngre enn meg. Jeg får lett følelser og vil egentlig ikke være en av mange uforpliktende damer. Spør man rett ut selv om man bare er på date nr 4?

Anonymkode: 78bea...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En merker vel dette litt på hvor interessert de virker? Er det daglige meldinger og de tar kontakt først hver gang? Ønsker å finne på ting sammen osv. Eller om du bare får en melding lørdagskveld. Har vel egentlig aldri trengt å spørre noen menn om intensjoner, det er ofte ganske opplagt. 

Anonymkode: b0002...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En merker ofte på blikk osv om en mann er forelsket 🙂 

Anonymkode: b0002...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du vet at han dater flere parallellt med deg?

Anonymkode: aafff...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Mannen jeg dater er langt over min liga og har sagt rett ut at han har dater endel, og de fleste langt yngre enn meg. Jeg får lett følelser og vil egentlig ikke være en av mange uforpliktende damer. Spør man rett ut selv om man bare er på date nr 4?

Har han sagt dette til deg uten at du har spurt?

Anonymkode: a502f...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har han sagt dette til deg uten at du har spurt?

Vi snakka åpent om vi er på date'rn el ikke første ordentlige date. Da fortalte han det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi snakka åpent om vi er på date'rn el ikke første ordentlige date. Da fortalte han det. 

Sa han noe mer enn at han pleier å date yngre? Noe om hvorfor? Virket det som skryt? Som at du burde føle deg takknemlig? Er jo litt spesielt å nevne at man pleier å date en viss brukergruppe.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor pleier han å date så mange som er langt yngre? Og hvorfor dater han deg? 

Synes dette er en rar ting å si.. 

Personlig erfaring er at de ikke er seriøse eller bare ute etter sex om de tar opp sex veldig tidlig. Ett uheldig dick pic, blir du med hjem til meg eller.. hem hem.. det er ganske åpenbart.

Disse mennene møter gjerne kjærestene sine på samme måten, så derfor synes de det er viktig å kunne ligge så tidlig som mulig. Problemet er når de ikke viser noen interesse for deg som person.  

Dersom de sier i en bisetning at de egentlig trives veldig godt som singel (uten å følge opp med hvorfor de dater likevel). De kan godt være interessert i deg som person, være hyggelige og sånn halvveis på glid. Disse er de verste, for de minner om kjærester, men de vil egentlig bare ha en pulevenn som de skal se an om kan bli en kjæreste. 

Du merker det, at de er lunkne. At de ikke tar intitiativ annet enn når det passer de. De har ikke den samme interessen som du har, så du går hele tiden å grubler. Nå skal jeg la han sende melding førs… men så glemmer du deg og du er igjen den som tar initiativ. 

Når jeg har hatt en uggen magefølelse som jeg har ignorert så har den alltid hatt rett. Stol på magefølelsen og ikke forhast deg inn i ett forhold eller følelser før du har fått avklart om magefølelsen er reel eller ikke.

Anonymkode: 5aef7...29b

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Sa han noe mer enn at han pleier å date yngre? Noe om hvorfor? Virket det som skryt? Som at du burde føle deg takknemlig? Er jo litt spesielt å nevne at man pleier å date en viss brukergruppe.

Ja, jeg skal innrømme at jeg reagerte litt på den, jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Han er en genuin fuckboy, hvis du vil ha noe eksklusivt så må du klare å ta litt ansvar og si det til han. Det er helt latterlig å kalle han en fuckboy når han er helt ærlig med deg.

Anonymkode: dc312...6e1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hvor mange og hvem menn har datet før deg noe å si? Det vesentlige er vel om det utvikles følelser og seriøsitet dere to mellom, og det har man ingen garanti for selv om mannen er jomfru/svært seriøst ønsker fast forhold. 

Min mann var en såkalt fuckboy. Det utviklet seg følelser mellom oss to, og nå er han langvarig ektemann. Om det ikke hadde enst slik hadde jeg likevel ikke vært brukt, for da vi hadde sex ønsket jeg det også. Han hadde ikke lurt meg på noen måter dersom det ikke utviklet seg følelser mellom oss. Slikt skjer. Oftere enn at det gjør det også, uansett fortid og ønsker. 

Anonymkode: 31a2a...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han snakker om andre han dater så er han en fuckboy. 🤷 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...