Gå til innhold

Lage nettside med bookingsystem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte opprette en liten virksomhet. Skulle laget en nettside med bookingsystem til denne. Noen som har tips til bra plattformer?

Anonymkode: c230c...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørsmål! Siden du ikke vet hva slags platform du skal bruke. Hva får deg da til at du tror du har kunnskapen som trengs for å lage en nettside/booking system?

 

Prøv heller noe ferdig. Wix, domeneshop eller annet. Finnes uttalige nettsteder som kan løse dine problemer. 

Anonymkode: 904ac...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange forskjellige bookingsystemer man kan enten linke til eller integrere på siden med embed code. Det er veldig enkelt og ofte godt forklart. Det viktigste da blir å finne en nettsidebygger som tillater custom code, det bruker å koste litt ekstra.

Om du vil gjøre det skikkelig og sette deg litt inn i det (men ikke bli utvikler på turen 😂) kan jeg anbefale webflow. Det er mange templates du kan bruke og custom code er inkludert i prisen. Det er veldig oversiktlig og har utallige tutorials på video.

Anonymkode: c360f...325

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spørsmål! Siden du ikke vet hva slags platform du skal bruke. Hva får deg da til at du tror du har kunnskapen som trengs for å lage en nettside/booking system?

 

Prøv heller noe ferdig. Wix, domeneshop eller annet. Finnes uttalige nettsteder som kan løse dine problemer. 

Anonymkode: 904ac...54b

Mulig jeg ordla meg feil, har ikke peiling på det, så var noe ferdig jeg er ute etter. Men ikke wix. Liker ikke wix 🙈

 

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Det finnes mange forskjellige bookingsystemer man kan enten linke til eller integrere på siden med embed code. Det er veldig enkelt og ofte godt forklart. Det viktigste da blir å finne en nettsidebygger som tillater custom code, det bruker å koste litt ekstra.

Om du vil gjøre det skikkelig og sette deg litt inn i det (men ikke bli utvikler på turen 😂) kan jeg anbefale webflow. Det er mange templates du kan bruke og custom code er inkludert i prisen. Det er veldig oversiktlig og har utallige tutorials på video.

Anonymkode: c360f...325

Okei, så jeg kan kjøpe bookingsystem som en tjeneste jeg deretter kode det inn i en ferdig template?

Webflow hørtes interessant ut, skal sjekke det, takk :) 

Anonymkode: c230c...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...