Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #1 Skrevet 22. februar 2006 Lurer på hvordan jeg fjerner det jeg har søkt på, på mozilla firefox. Har søkt etter litt personlige ting, og vil ikke at familien skal se det. Hver gang jeg taster bokstaven kommer det opp.
Gjest Kaffegjesten Skrevet 23. februar 2006 #2 Skrevet 23. februar 2006 Kan du ikke gå inn på "Tools" i øverste verktøylinje, så options, så "privacy" og så slette "history", "cookies", "cache", dvs alt unntatt "saved passwords" - kanskje det også om du vil det. Så enkelt er det.
Gjest j79 Skrevet 23. februar 2006 #3 Skrevet 23. februar 2006 Under verktøy - instillinger - innhold - auto fullfør, kan du velge om skjerme / adresser skal fylles ut automatisk når du begynner på første bokstaven.
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2006 #4 Skrevet 23. februar 2006 Det siste fungerer bare i IE. I FF gjør du som Kaffegjesten sier. På norsk heter det for øvrig "Verktøy - Innstillinger - Personvern" Der får du flere arkfaner der du kan stille de enkelte funksjonene hver for seg. Skal du bare tømme alt og lukke FF, klikker du på "Innstillinger" i det nye vinduet, sjekker hva det er haket av for (unngå å slette passord) "Slett private data osv" OK og lukker FF.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå