AnonymBruker Skrevet 21. september #1 Del Skrevet 21. september Trenger en TV kun en vanlig stikkontakt i veggen? Eller må det mere ledninger til? Får alle da NRK automatisk siden det er gratis? Har aldri hatt TV. Anonymkode: d6536...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #2 Del Skrevet 21. september Vanlig stikkontakt ja, hva ellers? 😂 Hvis det er en ny smart-tv har den sikkert mulighet til å legge inn NRK-appen, ellers kan du bruke chromecast (ekstern eller innebygget) eller tilsvarende (feks Apple TV). NRK er ikke gratis, det er skattefinansiert, men ja, du kan se "gratis". Anonymkode: f2f2c...cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #3 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vanlig stikkontakt ja, hva ellers? 😂 Hvis det er en ny smart-tv har den sikkert mulighet til å legge inn NRK-appen, ellers kan du bruke chromecast (ekstern eller innebygget) eller tilsvarende (feks Apple TV). NRK er ikke gratis, det er skattefinansiert, men ja, du kan se "gratis". Anonymkode: f2f2c...cfa Skjønner den må ha vanlig stikkontakt men lurte på om den må ha flere andre typer kontakter også. Anonymkode: d6536...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #4 Del Skrevet 22. september 😂 er du 12 år? Anonymkode: cda49...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #5 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjønner den må ha vanlig stikkontakt men lurte på om den må ha flere andre typer kontakter også. Anonymkode: d6536...a96 Dagens TV'er har veldig dårlig lyd så en lydplanke er nesten obligatorisk , da har du en ekstra strømkontakt. Alle nye tver har wi-fi så man trenger ikke ekstra utstyr, men som oftest er dedikerte bokser som apple tv eller nvidia shield/chromecast anbefalt med tilhørende behov for strøm. Om det er et nytt bygg eller oppussing anbefales det å legge opp mange kontakter rundt tv området for fremtidig utstyr, gjerne trekkerør for nettverkskabel og andre kabler. Anonymkode: 5ab51...61b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #6 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): 😂 er du 12 år? Anonymkode: cda49...fb4 Dagens tolvåringer behøver da ikke spørre om hvilke ledninger dagens duppedingser trenger. Anonymkode: 2d9c6...2cc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #7 Del Skrevet 22. september Hvor skal du hente tv-signaler fra? Kabel, WiFi, rikstv-boks, pc, annet? Du må ha kabel til denne enheten. Anonymkode: 2f76e...e52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #8 Del Skrevet 22. september Jeg fant bare en brukt TV på gjenbruk her jeg bor og da var det kun fjernkontroll og en ledning til veggen som fulgte med. Derfor jeg lurte på om jeg måtte ha flere ledninger fordi er kjedelig om jeg kjøper denne TV en også får jeg den ikke til å funke og da er det ikke garanti. Grunnen til at jeg ikke kan noe om TVer er fordi jeg aldri har hatt råd til å kjøpe meg en ny TV i butikken. Og det er ikke noe hyggelig å mobbe meg bare fordi jeg aldri har hatt TV før pga. økonomi. Anonymkode: d6536...a96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #9 Del Skrevet 22. september Du må nok ha en dekoder, chromecast e.l., med mindre det er en smart tv som du kan koble til wifi Du kan lese om hvordan få nrk her: https://www.nrk.no/oppdrag/digital-tv-distribusjon-1.6587616 Anonymkode: d51c8...4bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #10 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fant bare en brukt TV på gjenbruk her jeg bor og da var det kun fjernkontroll og en ledning til veggen som fulgte med. Derfor jeg lurte på om jeg måtte ha flere ledninger fordi er kjedelig om jeg kjøper denne TV en også får jeg den ikke til å funke og da er det ikke garanti. Grunnen til at jeg ikke kan noe om TVer er fordi jeg aldri har hatt råd til å kjøpe meg en ny TV i butikken. Og det er ikke noe hyggelig å mobbe meg bare fordi jeg aldri har hatt TV før pga. økonomi. Anonymkode: d6536...a96 Kjøp en cromechast. Koster under 1000 kr. Da kan du caste fra mobilen din til TVen. Har også en gammel tv og bruker nrk appen på mobil for å kunne se på TVen. Anonymkode: 08112...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå