AnonymBruker Skrevet 21. september 2024 #1 Del Skrevet 21. september 2024 Jeg har lest så mye negativt om dårlig service og lang leveringstid fra Ikea, så er veldig usikker på om jeg skal bestille et Pax-skap eller velge noe annet. Skal ha en skyvedørs-garderobeskap i gangen, så det trenger ikke være noe veldig fancy men vil ha grei kvalitet. Har ikke bil så må få det levert + montert. Jeg bor i Oslo, så det er jo en del leverandører rundt her. Noen som har bestilt et sånt type skap noe sted og kan anbefale en butikk/merke? Anonymkode: 89723...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2024 #2 Del Skrevet 21. september 2024 IKEA har vel verken dårlig service eller lang leveringstid. Hadde sjekket det ut i varehuset hvis jeg var deg. Anonymkode: 5ca5b...757 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2024 #3 Del Skrevet 21. september 2024 Ikea er i alle fall milevis foran alle andre møbelbutikker her jeg bor (ikke Oslo), både på kundeservice og leveringstid/lagerbeholdning. Jeg har Pax både i entré og walk-in-garderobe, dog ikke skyvedører - men ville sannsynligvis valgt det til skyvedørsgarderobe også. Anonymkode: c8d10...a5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå