AnonymBruker Skrevet 21. september #1 Del Skrevet 21. september Hvor regnes på landet på Østlandet? Anonymkode: f10e1...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #2 Del Skrevet 21. september Kommer an på hvem du spør. Spør du noen fra Oslo, vil de nok si alt utenfor ring 3. Spør du noen fra Sarpsborg så vil de kanskje si Rakkestad osv. Anonymkode: bfb82...df7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #3 Del Skrevet 21. september Skikkelig på landet er Toten, Gudbrandsdalen, Østerdalen. Den beste delen av Østlandet! Anonymkode: d3f1f...bf7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #4 Del Skrevet 21. september Hadeland, Toten og der omkring😆 Anonymkode: bc2dd...968 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 21. september #5 Del Skrevet 21. september Mange steder i Vestfold, Telemark og Østfold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #6 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skikkelig på landet er Toten, Gudbrandsdalen, Østerdalen. Den beste delen av Østlandet! Anonymkode: d3f1f...bf7 Huff nei. Trafikkfarlig å kjøre Østerdalen, reell risiko for å sovne av kjedsomhet gjennom det trasige landskapet. Anonymkode: 671b2...918 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #7 Del Skrevet 21. september Mange steder. Svarstad, Hvittingfoss, Kodal, Mysen, Rakkestad, Våler, Rauland, Sokna, Elverum. Østlandet er STORT. Anonymkode: 2d3f4...d15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #8 Del Skrevet 21. september Landet starter på Oslos utfartssted ved Ås, Minnesund, Gjelderåsen og Skui. Litt mer diffust i retning sørvest, siden det er mye «land» på Hurumsida, men når Drammen er passert er vi i gang igjen. Anonymkode: 671b2...918 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 21. september #9 Del Skrevet 21. september Der det er bondegårder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 21. september #10 Del Skrevet 21. september Freyja Valkyrie skrev (26 minutter siden): Der det er bondegårder. Haha, det er bondegårder på Rolvsøy, langs Dikeveien (Fredrikstad). Største handlegata i Østfold. Absolutt ikke "på landet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #11 Del Skrevet 21. september Er det på landet noen steder i Akershus? Anonymkode: f10e1...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 21. september #12 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det på landet noen steder i Akershus? Anonymkode: f10e1...856 Mesteparten av Akershus er jo bondelandet Prøv f.eks Løken eller Brårud. Små tettsteder, og en haug med gårder og jorder. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #13 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Huff nei. Trafikkfarlig å kjøre Østerdalen, reell risiko for å sovne av kjedsomhet gjennom det trasige landskapet. Anonymkode: 671b2...918 zzzzzzzzzzzzzzkog Anonymkode: 87777...f70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 21. september #14 Del Skrevet 21. september Numedal 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #15 Del Skrevet 21. september Numedal og Hallingdal. Anonymkode: 1377b...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 21. september #16 Del Skrevet 21. september Det er et "hvor langt er et tau"-spørsmål. Østlandet er stort og med flere byer, så på landet i forhold til hva da? Spør du meg, som har et oslosentrisk utgangspunkt, så vil jeg svare i forhold til avstand til Oslo. Som betyr at bondegården i Ullensaker er mindre på landet enn Lillehammer som har bystatus. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #17 Del Skrevet 21. september Et håpløst spørsmål. Hva er «på landet»? Det er jo store åkre i Ski, som er 10-15 min med tog fra Oslo s. Så jeg vil mene Østlandet består av «på landet» med unntak av Oslo og de andre byene/tettstedene. «Landet» er størst. Anonymkode: e6ebf...ba1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #18 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kommer an på hvem du spør. Spør du noen fra Oslo, vil de nok si alt utenfor ring 3. Anonymkode: bfb82...df7 La meg gjette at du ikke er fra Oslo? Alt som ikke er byer og tettsteder regner jeg som "landet". Anonymkode: 2d83c...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 22. september #19 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): La meg gjette at du ikke er fra Oslo? Alt som ikke er byer og tettsteder regner jeg som "landet". Anonymkode: 2d83c...64f Ikke nødvendigvis. Jeg bodde i Oslo frem til ifjor og det var folk der som mente at alt utenfor Ring 3 var «bondelandet». Snakk om å være Har noen bondegårder i omegn her jeg bor nå men tenker ikke på det som «landet» ettersom det er masse hus rundt huset mitt. Blir som å si at Bygdøy er landet <_< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #20 Del Skrevet 22. september Peanut skrev (30 minutter siden): Ikke nødvendigvis. Jeg bodde i Oslo frem til ifjor og det var folk der som mente at alt utenfor Ring 3 var «bondelandet». Snakk om å være Da hørte du sikkert fra Vålerenga-fans, de synger For en gjeng med bønder til alle. Anonymkode: 2d83c...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå