jabx Skrevet 19. oktober #21 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvilke øvelser? Jeg sliter med vindt i knærne, men mistenker det har med overgangsalderen å gjøre. Uansett så klarer jeg ikke å gjennomføre knebøy lenger, da jeg ikke klarer å bøye langt nok ned. Evt kan jeg bøye litt lenger ned uten vekt, men det er lite effektfullt. Anonymkode: 0858a...dea Hva med å starte uten vekt og så gå gradvis oppover i vekt etter hvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #22 Del Skrevet 19. oktober jabx skrev (2 timer siden): Hva med å starte uten vekt og så gå gradvis oppover i vekt etter hvert? Føler det er lite effektfullt når jeg tidligere har tatt knebøy med 40 kg uten problemer. Knesmertene har kommet den siste mnd. Heldigvis er det bedre noen dager, men ikke så bra som jeg var før, De beste dagene kan jeg gå helt ned uten vekt. De verste dagene kun halvveis uten vekt. Og det endres fra dag til dag. Noe som sier meg at det er hormonelt. Aldri smerter ellers. Anonymkode: 0858a...dea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #23 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (På 19.10.2024 den 19.45): Føler det er lite effektfullt når jeg tidligere har tatt knebøy med 40 kg uten problemer. Knesmertene har kommet den siste mnd. Heldigvis er det bedre noen dager, men ikke så bra som jeg var før, De beste dagene kan jeg gå helt ned uten vekt. De verste dagene kun halvveis uten vekt. Og det endres fra dag til dag. Noe som sier meg at det er hormonelt. Aldri smerter ellers. Anonymkode: 0858a...dea Er mann men i samme alder ++ Har funnet en god og billig måte å gjøre det på som hjelper for meg i alle fall. Jeg drar ikke på noe treningssenter en gang, men har funnet meg en bakke som jeg går i rask gange opp/ned. Ikke så stor belastning, men flott trening for kondis også. Anonymkode: 53cf0...a5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå