AnonymBruker Skrevet 21. september #1 Del Skrevet 21. september Jeg er så primitiv at jeg kjenner på misunnelse. Hun kjøper fine klær, stilig interiør m.m. Jeg kan sjelden unne meg noe ekstra som har tjue tsen i mnd....Veit jo at dette ikke betyr noe, for jeg har det veldig bra med mann og barn og jobb Men likevel...kunne tenke meg å pynte litt mer opp i hjemmet med noe nytt.... Hilsen ei som har vært på kafe med denne veninna idag, der hun kjøpte seg to nye lyshus, nye putetrekk, ny jeans og bluse og sko.... Anonymkode: a29e6...5d1 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #2 Del Skrevet 21. september OK, notert Anonymkode: ba4c0...582 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndere1 Skrevet 21. september #3 Del Skrevet 21. september God økonomi eller høy gjeld. Ikke vær misunnelig, men i såfall bruk misunnelsen til å jobbe deg opp mot en høyere inntekt. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #4 Del Skrevet 21. september Takk for informasjonen... Anonymkode: 2e401...58b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #5 Del Skrevet 21. september Hva med å gjøre noe med egen inntekt? Med mindre du er ufør, er det mange muligheter. Kan mannen øke sin inntekt? Jeg syns ikke man alltid bare skal tvinge seg til å være fornøyd med tingenes tilstand. Helt vanlig å kunne handle litt på en shoppingtur med ei venninne. Anonymkode: f5274...07f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #6 Del Skrevet 21. september Jeg var der du er nå for noen år siden, tok ny utdannelse og tjener nå 800.000 i året. Er du ikke fornøyd med nåværende livssituasjon, gjør noe med det Anonymkode: c6468...9bf 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #7 Del Skrevet 21. september Kjøp brukt, veldig mye fint på loppemarked, Finn osv, bedre for klimaet er det også! Anonymkode: da4a6...beb 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #8 Del Skrevet 21. september Men det er ikke sikkert at hun har egentlig råa til det. Hun kan ha mye gjeld. Jeg har råa til å kjøpe meg ting. Men jeg liker å spare. Så jeg gjør det ikke. Så har jeg ei venninne da. Som elsker å shoppe. Så finner jeg ut at hun har så mye gjeld at hun faktisk risikerer å miste hjemmet sitt fordi hun ikke betaler regningene sine. Anonymkode: 25e00...e6a 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #9 Del Skrevet 21. september Jeg kjøper endel klær, sko og ting til huset. Det er ikke fordi jeg er rik, men fordi jeg prioriterer det. Jeg drikker ikke brus, spiser ikke snop, snacks eller ferdigmat, drikker ikke alkohol, røyker / snuser ikke, planlegger mathandling og handler, og spiser, smart osv. Og da har jeg penger til å handle det jeg ønsker og penger til å reise, som jeg også liker Anonymkode: b2633...d2e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #10 Del Skrevet 21. september Hvordan får man gjeld når man ikke har noen inntekt? Jeg får ikke lån noen steder. Anonymkode: 731b9...3a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #11 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kjøper endel klær, sko og ting til huset. Det er ikke fordi jeg er rik, men fordi jeg prioriterer det. Jeg drikker ikke brus, spiser ikke snop, snacks eller ferdigmat, drikker ikke alkohol, røyker / snuser ikke, planlegger mathandling og handler, og spiser, smart osv. Og da har jeg penger til å handle det jeg ønsker og penger til å reise, som jeg også liker Anonymkode: b2633...d2e Jeg gjør ingen av delene men fortsatt er jeg blakk hver måned. Anonymkode: 731b9...3a2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #12 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg gjør ingen av delene men fortsatt er jeg blakk hver måned. Anonymkode: 731b9...3a2 Tjene mer i annen jobb, ekstrajobb, overtid. Anonymkode: b2633...d2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 21. september #13 Del Skrevet 21. september Økonomisk frihet hetes det. Visstnok.. Sies det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #14 Del Skrevet 21. september Har venninna di barn, da? Det er uansett uproduktivt å være misunnelig. Du får heller se etter måter å tjene mer penger eller øve på tilstedeværelse og takknemlighet. Anonymkode: e8976...e7a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #15 Del Skrevet 21. september Venninna du bruker lønna på nye putetrekk, jeg velger å spare det som er til overs i fond Vi prioriterer ulikt, du brødfør familien med inntekten din, og sørger for att de har tak over hodet. Alt anna er jo egentlig uviktig. Så lenge huset ditt er rent, ungene mette og rene og livet smiler ellers, så la ho shoppe, personlig går jeg kun etter bruktskatter, for dill har en vitterlig nok av alle i hop, og nytt dill blir en fort lei av. Forbigående shoppingrus vinner ingen på. Anonymkode: 4ac07...f99 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #16 Del Skrevet 21. september Jeg kunne vært venninna di - jeg kjøper det jeg har lyst på. Det er egentlig ganske digg å ha så god økonomi at jeg kan gjøre det. Anonymkode: fcad0...431 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #17 Del Skrevet 21. september Du sier ingenting om hvorfor hun har råd til det? Har hun bedre betalt jobb? Droppet få barn? Kjøpt billigere bolig? Anonymkode: cb565...7a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 21. september #18 Del Skrevet 21. september Om et par måneder ser du henne i en episode av Luksusfellen... Enten har hun god inntekt og en partner som lar henne slippe billig unna felles utgifter, eller så låner hun. Bruker kredittkort. Så du om hun brukte det under shoppingen i dag, for eksempel? Mitt ene kredittkort, et Mastercard, er fra samme bank som jeg har bankkort i, og de to er til forveksling like i farge og utseende. Kanskje venninnen din shoppet løs på kreditt i dag uten at du la merke til det. Men hvordan kan du tjene så lite som tjue tusen på en jobb? Er det heltidsjobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #19 Del Skrevet 21. september Jeg har og venniner som er slik, kjøper alt mulig og er på kafe flere ganger hver uke. Selv foretrekker jeg å spare penger, og er ikke litt misunnelig en gang😄 Anonymkode: f74ad...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #20 Del Skrevet 21. september Skjønner deg absolutt. Synes egentlig folk som har råd til å kjøpe veldig mye, ikke trenger å flashe alt opp i trynet på andre som har dårligere råd. Det går an å tenke litt lenger enn sin egen navle. Anonymkode: 4bf02...d74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå