AnonymBruker Skrevet 21. september #1 Del Skrevet 21. september Hot or not? Anonymkode: 69c6b...5bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #2 Del Skrevet 21. september Ingen? 😀 Anonymkode: 69c6b...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 21. september #3 Del Skrevet 21. september Fargen er fin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 21. september #4 Del Skrevet 21. september Fine fra toppen og ned til knærne. For vide nederst for smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 21. september #5 Del Skrevet 21. september Kul 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #6 Del Skrevet 21. september De færreste kler den fasongen. Anonymkode: 96e90...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #7 Del Skrevet 21. september Fine. Synes bare at det ikke var så fint med hvite sko til. Boots hadde blitt fint da. Anonymkode: ecbef...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #8 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (51 minutter siden): De færreste kler den fasongen. Anonymkode: 96e90...328 De fleste kler den fasongen. Skinne jeans derimot... Anonymkode: 8fc23...309 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #9 Del Skrevet 21. september Elsker bukser med litt sleng. Har i alle farger selv 😃 Anonymkode: 8fc23...309 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 21. september #10 Del Skrevet 21. september For små lommer som sitter alt for høyt opp på rumpa. Kler ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 21. september #11 Del Skrevet 21. september Helt vanlige svarte jeans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #12 Del Skrevet 21. september Jeg liker de. Hva andre må synes bryr jeg meg katta om. Anonymkode: d3aec...e97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #13 Del Skrevet 21. september Hvis det først skal være sleng, så syns jeg det er finere når jeansen er større ved lårene også. Anonymkode: 69c67...b94 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #14 Del Skrevet 21. september Store baklommer for rumpa til å se mindre ut, men ellers fin. Anonymkode: 5ed8a...81a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #15 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Store baklommer for rumpa til å se mindre ut, men ellers fin. Anonymkode: 5ed8a...81a får* Anonymkode: 5ed8a...81a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #16 Del Skrevet 21. september Djungelvrål skrev (3 minutter siden): For små lommer som sitter alt for høyt opp på rumpa. Kler ingen. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Store baklommer for rumpa til å se mindre ut, men ellers fin. Anonymkode: 5ed8a...81a Enig i disse innleggene, men ellers ei fin bukse synes jeg. Jeg liker bootcut/sleng så jeg har faktisk tenkt å kjøpe en svart bukse med sleng. Må bare finne ei som er lang nok (ca 89 cm lange). Eller investere nærmere 1500,- i bukse fra Denim destination, som jeg vet tilbyr skikkelig lengde på buksene. Anonymkode: 180f0...98e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #17 Del Skrevet 21. september Syns lommene sitter perfekt. Anonymkode: 8fc23...309 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #18 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Store baklommer for rumpa til å se mindre ut, men ellers fin. Anonymkode: 5ed8a...81a De var jo bittesmå. Anonymkode: c351b...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #19 Del Skrevet 21. september liker dere disse bedre? ts Anonymkode: 69c6b...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #20 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): liker dere disse bedre? ts Anonymkode: 69c6b...5bb Anonymkode: 69c6b...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå