AnonymBruker Skrevet 21. september #1 Del Skrevet 21. september Og i stedet har jeg spist et kokt egg. Trøster meg med at jeg skal i bursdag i morgen og da får jeg kake. Men noen dager er en kamp, altså. Anonymkode: 2c34f...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #2 Del Skrevet 21. september Men du kan jo spise sjokolade.... Bare tilpass resten av inntaket og ikke spis hele sjokoladen (ta med deg et par striper inn foran tven og la resten bli igjen, og da tar du ikke mer). Jeg har gått ned over 30 kg, og jeg har spist sjokolade hver helg (og/eller smågodt, potetgull osv). Anonymkode: a355d...c43 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #3 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men du kan jo spise sjokolade.... Bare tilpass resten av inntaket og ikke spis hele sjokoladen (ta med deg et par striper inn foran tven og la resten bli igjen, og da tar du ikke mer). Jeg har gått ned over 30 kg, og jeg har spist sjokolade hver helg (og/eller smågodt, potetgull osv). Anonymkode: a355d...c43 Ja, jeg har også gått ned over 30 kg. Men jeg klarer dessverre ikke å begrense meg når det gjelder søtsaker så jeg kan ikke ha det i hus, for da spiser jeg det opp. Misunner deg evnen til å spise bare litt! Anonymkode: 2c34f...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #4 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, jeg har også gått ned over 30 kg. Men jeg klarer dessverre ikke å begrense meg når det gjelder søtsaker så jeg kan ikke ha det i hus, for da spiser jeg det opp. Misunner deg evnen til å spise bare litt! Anonymkode: 2c34f...d8a Jeg klarer det heller ikke alltid. Det har hendt at jeg har sprukket så det synger. Men jeg klarer å ta meg sammen igjen etterpå, da... Men jeg har hatt gigantiske sprekker ja... Jeg vil så gjerne få til å kunne spise LITT i denne livsstilsendringen, derfor har jeg valgt det sånn. Men det er innimellom veldig vanskelig, så jeg forstår godt at du kvier deg. "Cold turkey" er ofte det som funker best på mange måter, så det er ulogisk at jeg velger å gjøre det annerledes.... Føler med deg!! Anonymkode: a355d...c43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #5 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg klarer det heller ikke alltid. Det har hendt at jeg har sprukket så det synger. Men jeg klarer å ta meg sammen igjen etterpå, da... Men jeg har hatt gigantiske sprekker ja... Jeg vil så gjerne få til å kunne spise LITT i denne livsstilsendringen, derfor har jeg valgt det sånn. Men det er innimellom veldig vanskelig, så jeg forstår godt at du kvier deg. "Cold turkey" er ofte det som funker best på mange måter, så det er ulogisk at jeg velger å gjøre det annerledes.... Føler med deg!! Anonymkode: a355d...c43 Ja, det er vel kanskje det som gjør at vi holder vekten nede - en sprekk er en sprekk, så er man ferdig med den og starter med blanke ark neste dag. Vil aldri mer veie 85 kg, det var en ulykkelig tid. Glad i å spise sunt og trene, men svak for søtsaker. Godt å kunne glede seg til pizza og kake i morgen og vite at det er helt lov å spise og kose seg med. Anonymkode: 2c34f...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #6 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Men du kan jo spise sjokolade.... Bare tilpass resten av inntaket og ikke spis hele sjokoladen (ta med deg et par striper inn foran tven og la resten bli igjen, og da tar du ikke mer). Jeg har gått ned over 30 kg, og jeg har spist sjokolade hver helg (og/eller smågodt, potetgull osv). Anonymkode: a355d...c43 Du klarer ikke kutte dine dårlige vaner, husk kvaliteten som kaloriene som teller...da utgår søtsaker... Hjernevaskingen med at godteri er "kos" er helt tragisk. Anonymkode: 02d48...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå