AnonymBruker Skrevet 23. september #21 Del Skrevet 23. september Da har jeg kjøpt skrape og Vitro care rens for koketopp. Får håpe det gjør susen 😊 Anonymkode: 0291c...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 23. september #22 Del Skrevet 23. september (endret) AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 21.12): Hvilket rensemiddel er best da? Merke? Anonymkode: 0291c...c3f Jeg har denne fra Electrolux. Fås hos Power. Fungerer som bare det. Fin og blank platetopp selv etter 8 års bruk. REDIGERT; ser nå at det er den du faktisk har kjøpt Endret 23. september av Million 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #23 Del Skrevet 23. september Million skrev (Akkurat nå): Jeg har denne fra Electrolux. Fås hos Power. Fungerer som bare det. Fin og blank platetopp selv etter 8 års bruk. Supert 👍 Jeg kjøpte den i dag 😊 Anonymkode: 0291c...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #24 Del Skrevet 23. september Jeg bruker Svint til sånt. Det blir ikke riper. Anonymkode: 9051c...514 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå