Gå til innhold

Gele/akryl negler-salong


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes dere det er verdt å bruke penger på akryl/gele negler? 

jeg synes det er fint, er egentlig ganske feminin og liker å pynte meg men føler det er bortkasta penger… 

vurderer å kanskje begynne med det da.

hvor ofte og hvor mye betaler dere som går på salong?

legg gjerne ved bilder også 🌸

Anonymkode: 25530...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker gel negler og synes det er fint. Jeg hadde et problem med at neglene mine plutselig reagerte på å bli utsatt for mye kulde og begynte å flise seg innover. Dette var smertefullt og utrolig slitsomt å prøve å gjøre noe med. Jeg prøvde all normal negleforsterker og negl oljer men det hjalp ikke.

En gel negle forsterket som ikke selges til private i Norge. Kun til setifiserte negleteknikkere fikset problemet for meg og jeg har siden lagt gel negler vær 3 uke.

Jeg lærte meg å gjøre dette selv gjennom YouTube og forbedret teknikken min med et par besøk i salong hvor jeg fulgte nøye med på prosessen.

Jeg er veldig glad i gel negler og hadde sannsynligvis betalt for at en salong gjorde dette viss det ikke var for at jeg er handy og min nærsalong er betydelig overpriset i forhold til andre salonger.

Om du synes det er vært det må du velge selv. Om du har økonomi til det er også noe du må ta stilling til. Om du er typen som kan gjøre slikt selv er også noe å vurdere. Kjøp i så fall produkter godkjent for det europeiske markedet og sett deg inn i sikker bruk av gel produkter. Skal du holde på selv så krever det en del in øving av teknikken og tid.

Anonymkode: c79b5...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det selv og liker det godt som en nyttig hobby. Vurderer å ta et sertifiseringskurs for mange spør om jeg gjøre neglene deres, noe jeg ikke vil uten å kunne ta litt betalt for det. 

Det er litt varierende hvor ofte, men et minimum er etter 4 uker. Jeg legger alltid nytt eller et påfyll så neglene mine er aldri helt naturlige. 

Støtter anonym #2 over her: kjøp europeisk gel! Nailster er greit sted å starte. Og studer eksperter på insta, tik tok og youtube før du går løs på neglene dine.

Jeg har lært masse fra bl.a  @nailcou @nailart.miami @nailmartusa

Anonymkode: a868a...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...