*Lillian* Skrevet 15. november 2002 #1 Del Skrevet 15. november 2002 Så lenge varte gleden, 5uker... Orker ikke gjenfortelle alt, så for de som vil lese: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...=15569&start=67 (Link til graviditetsdagboka mi...) Takk for støtte og oppmuntring jeg har fått den siste tiden, det varmer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 15. november 2002 #2 Del Skrevet 15. november 2002 Dette var trist. Stor klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. november 2002 #3 Del Skrevet 15. november 2002 Så leit for dere da. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 15. november 2002 #4 Del Skrevet 15. november 2002 Kjempeleit *Lillian*. Klem, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 15. november 2002 #5 Del Skrevet 15. november 2002 Det var da trist, stort klem og varme tanker fra mig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 15. november 2002 #6 Del Skrevet 15. november 2002 Detter var trist å lese... føler med dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. november 2002 #7 Del Skrevet 15. november 2002 Dette var trist og høre- men det er gledelig og se at du ikke har sunket nedi den evigvarende "Var det min skyld"- fasen. Vær sterk så går det bra! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 15. november 2002 #8 Del Skrevet 15. november 2002 Kjære *Lillian* Kjempe leit å høre! Stå på! *varme klemmer til deg og mannen din* Koz.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 15. november 2002 #9 Del Skrevet 15. november 2002 Fryktelig trist Lillian. :( *Trøsteklemmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 16. november 2002 #10 Del Skrevet 16. november 2002 *KLEMMMMM* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2002 #11 Del Skrevet 16. november 2002 Dette var fryktelig trist :cry: Har vært gjennom akkurat det samme som deg, bare at jeg var noen uker lengre på vei. Det var førstegang for meg også. Det verste som jeg følte etterpå var en slags tommhet, eller hvordan jeg skal forklare det, følelsen av at jeg hadde vært gravid, også plutselig var jeg det ikke lengre, og at jeg måtte glemme den gleden av å være det, hvis du skjønner hva jeg mener.. Håper dere har det bra, og at dette ikke stopper dere fra og prøve igjen Lykke til klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå