Gå til innhold

Jeg har møtt en mann som er deprimert

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært intime, og han liker å være sammen meg og sånn, men har ikke funnet de følelsene som må til for å bli kjærester. Men han sier samtidig at han ikke helt skjønner hvor de følelsene i det hele tatt har gjemt seg, og at han ikke føler kjempeglade over noe for tiden. Litt likegyldig til ting. Og han har ikke følt spesiell glede med andre jenter heller. Han har det siste året stått i en veldig tøff og tung situasjon med familien, og dette har nok påvirket han veldig. Denne situasjonen spesifikk vil bedre seg nå utover vinteren. 
Jeg bryr meg om han og vil gjerne hjelpe han ut av det tunge han står i nå. Jeg har mye å gi. Men det jeg lurer på er om han på sin vei opp og ut av dette vil kunne få og kjenne på kjærestefølelser for meg? Noen som har vært i samme situasjon? Hvordan gikk det?

Sitat

Anonymkode: ddef9...1a6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi har vært intime, og han liker å være sammen meg og sånn, men har ikke funnet de følelsene som må til for å bli kjærester

GÅ VIDERE. 

Anonymkode: 8dff9...c9c

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vi har vært intime, og han liker å være sammen meg og sånn, men har ikke funnet de følelsene som må til for å bli kjærester. Men han sier samtidig at han ikke helt skjønner hvor de følelsene i det hele tatt har gjemt seg, og at han ikke føler kjempeglade over noe for tiden. Litt likegyldig til ting. Og han har ikke følt spesiell glede med andre jenter heller. Han har det siste året stått i en veldig tøff og tung situasjon med familien, og dette har nok påvirket han veldig. Denne situasjonen spesifikk vil bedre seg nå utover vinteren. 
Jeg bryr meg om han og vil gjerne hjelpe han ut av det tunge han står i nå. Jeg har mye å gi. Men det jeg lurer på er om han på sin vei opp og ut av dette vil kunne få og kjenne på kjærestefølelser for meg? Noen som har vært i samme situasjon? Hvordan gikk det?

Å gå inn i noe med tanken om at du skal redde de er det dummeste du kan gjøre. 

La han gå, han kan komme tilbake når han har fikset hodet sitt. (For hva gjør han selv for å bli bedre?)

Anonymkode: cd09a...9c5

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. 
Han gjør ingenting for å bli bedre selv. Men han er fremdeles på Tinder, chatter, tenker han møter noen også. Han håper vel å møte noen som vekker følelsene i han. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts her. 
Han gjør ingenting for å bli bedre selv. Men han er fremdeles på Tinder, chatter, tenker han møter noen også. Han håper vel å møte noen som vekker følelsene i han. 

Heh du vil fikse en som ikke engang vil fikse seg selv? Lykke til.

Anonymkode: 8e2df...0cc

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ts her. 

Gi faen i denne fyren, det blir din undergang, du kommer til å sette fyr på deg selv for å holde ham varm mens han ser etter bekreftelse og støtte hos andre støtt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan desverre ikke få noen til å elske deg ved å hjelpe dem ut av noe.

Kjærlighet er noe som kun dukker opp når det vil dukke opp selv, det er utenfor vår kontroll.

Anonymkode: cd864...bcd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan desverre ikke få noen til å elske deg ved å hjelpe dem ut av noe.

Kjærlighet er noe som kun dukker opp når det vil dukke opp selv, det er utenfor vår kontroll.

Anonymkode: cd864...bcd

Det kalles medavhengighet det du nevner først der, kjærlighet gjennom det man tror er redning. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...