AnonymBruker Skrevet 24. september #21 Del Skrevet 24. september Trenger begge deler. Så kan gå lenge uten å spise om ingenting frister. Men om jeg først blir sulten så har det ikke noe å si, da kan jeg ta et tørt knekkebrød, eller en smaksrik suppe. Anonymkode: 9b46d...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #22 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (24 minutter siden): En påstand fra meg etter å ha lest denne tråden; de som foretrekker smak over konsistens er rett og slett mer glade i mat enn de som foretrekker konsistens over smak? Dere som velger smak over konsistens må jo ha en del konsistenser dere ikke liker og dermed fremstå mye mer kresne? Jeg har ingen konsistens jeg direkte misliker og jeg liker de fleste smaker. Synes det er spennende med nye smaker og konsistenser og spiser så og si alt. Elsker mat, og er verken kresen eller prippen. Om jeg tenker på de venninnene mine som har problemer med konsistens så er faktisk ingen av de spesielt glade i mat. De har noen favoritter, men det er mye de ikke kan spise. Hva tenker du? Anonymkode: 49c22...43d Kjæresten min, som foretrekker smak over konsistens, er mye mer glad i meg, men også mer picky hvis det er konsistenser han ikke liker. Jeg kan spise det så lenge konsistensen er rett for meg. Men samtidig er det mye mer mat jeg ikke liker, enn han. Jeg er veldig spesifikk på ting. Kjøper han en annen salami enn jeg er vant med for eksempel, spiser jeg den ikke, fordi smaken setter meg ut. Ts Anonymkode: ec7d7...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå