AnonymBruker Skrevet 21. september #1 Del Skrevet 21. september tenker å spise mer knekkebrød i både lunsjen og når jeg craver noe hjemme.: skal få av 5 kg og trenger derfor tips om kalorifattig pålegg som metter en del. litt lei av magert kjøttpålegg og egg.. Anonymkode: 12ee6...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #2 Del Skrevet 21. september Cottage cheese med en skje Lerum jordbærsyltetøy uten sukker! Har hjulpet meg ned 30 kg! Anonymkode: 2808e...ed3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #3 Del Skrevet 21. september cottage cheese med hjemmelaga eplesyltetøy. jeg bare skjærer epler i biter, koker med litt vann, kanel og vaniljestang. Moser det og har det på et glass. Anonymkode: 81ba9...897 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 21. september #4 Del Skrevet 21. september Magerost og epleskiver er godt. Selv foretrekker jeg røde epler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #5 Del Skrevet 21. september Cottage cheese med krydder på, tippet med tomater er en favoritt hos meg. Anonymkode: 484d8...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #6 Del Skrevet 21. september Meowmere skrev (Akkurat nå): Magerost og epleskiver er godt. Selv foretrekker jeg røde epler. Magerost og 3 små knekkebrød til lunsj og frokost fikk meg ned nesten 30 kilo første gang jeg slanket meg, og det på er halvt år. Har nesten glemt magerosten, så den skal frem igjen 😊 Anonymkode: 484d8...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #7 Del Skrevet 21. september Jeg bruker smøreost og kalkun/kyllingpålegg. Anonymkode: 047e0...0e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #8 Del Skrevet 21. september Scampi/reker med dill/sitron/pepper. Anonymkode: 4db81...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #9 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bruker smøreost og kalkun/kyllingpålegg. Anonymkode: 047e0...0e3 Hvilken smøreost har du under kyllingpålegg? Anonymkode: 8955b...0ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #10 Del Skrevet 21. september Du må faktisk ikke bli mett. Å stille sult bør være nok. Anonymkode: de88e...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #11 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du må faktisk ikke bli mett. Å stille sult bør være nok. Anonymkode: de88e...4c3 Anonymkode: efe63...50d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #12 Del Skrevet 21. september Mine go to: Cottage cheese med banan, eller kesam med masse agurk. Hvis du vil ha færre kalorier kan du også bruke riskjeks istedetfor knekkebrød, men da blir det mindre fiber. Anonymkode: ada77...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #13 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mine go to: Cottage cheese med banan, eller kesam med masse agurk. Hvis du vil ha færre kalorier kan du også bruke riskjeks istedetfor knekkebrød, men da blir det mindre fiber. Anonymkode: ada77...865 Riskaker blir bare luft, må ha fiber..planen er IKKE å sulte meg 😀 Anonymkode: 12ee6...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #14 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Anonymkode: efe63...50d Du kan himle med øynene alt du vil, men det jeg sa er sant. Anonymkode: de88e...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #15 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du må faktisk ikke bli mett. Å stille sult bør være nok. Anonymkode: de88e...4c3 Har ikke tenkt å sulte meg til å bli belsenfange Anonymkode: 12ee6...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #16 Del Skrevet 21. september Knekkebrød med kokt egg og agurk/tomat er kjempegodt. Kvern over litt salt og pepper. Anonymkode: e59cc...347 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #17 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har ikke tenkt å sulte meg til å bli belsenfange Anonymkode: 12ee6...d1f Det finnes en mellomting. Jeg sa du kan stille sulten uten å bli mett. Overvektige har jo nettopp en sykelig trang til å fylle vomba. Anonymkode: de88e...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 21. september #18 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Du må faktisk ikke bli mett. Å stille sult bør være nok. Anonymkode: de88e...4c3 Å stille sult er jo definisjonen på mett. Å spise seg god og mett eller stappmett behøver hun ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #19 Del Skrevet 21. september Grüner skrev (1 time siden): Å stille sult er jo definisjonen på mett. Å spise seg god og mett eller stappmett behøver hun ikke. Det skjønner ikke folk. Anonymkode: de88e...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #20 Del Skrevet 21. september Jeg liker avokado. Anonymkode: 808f3...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå