AnonymBruker Skrevet 21. september 2024 #1 Del Skrevet 21. september 2024 Hei! Jeg lurer på om noen kjenner til et sted i Oslo , Bærum, Asker eller Drammen, som dere kan anbefale, hvor man kan få hodebunnsmassasje, hårfletting eller hårstyling. Jeg liker veldig godt å få håret gredd eller flettet, men dog på en litt varsom/følsom måte. Jeg er ikke veldig hårsår, men det gode 'kilende' følelsen er mer tydelig når man er litt mer forsiktig, synes jeg. Det er egentlig bare følelsen jeg liker, så jeg bryr meg ikke så mye om hvordan flettene ser ut. Ideelt sett så hadde jeg tenkt på noe type det som gjøres i videoene til denne kreatøren; Calm Moon ASMR, eller andre ASMR videoer på Youtube med ordet 'hairplay', eller varianter av det, i tittelen. Jeg har sett at de gjør massasje av ansikt og hodebunn på Squeeze, så forsøker kanskje det eventuelt. Jeg tar også gjerne imot anbefalinger om andre typer massasjer og spa-opplevelser Takk på forhånd for svar. Anonymkode: 27d13...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå