Gå til innhold

Nei for helvete, det økte Google prisen på YouTube Premium med 42%

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det var en drøy prisøkning.. Vi har delt et familieabo (selv om det før vel var billigere om vi hadde hatt hvert vårt) men med den prisøkningen vet jeg ikke.

Anonymkode: 0ee77...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Donald Duck skrev (9 minutter siden):

Joda, må laste ned riktig blocker. Er et salig strul på android også, men har av en eller anna grunn (android for alle penga type mann) en nyere ipad som funker fjell med ad block.

Og hvordan får du adblock på iPhone til å fungere med appen for YouTube?

Anonymkode: 5ed79...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt premium en stund, men nei, dette er det ikke verdt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det kan du bare drite i å få til å fungere på noen effektiv måte. Det er problemet med Apple, det funger veldig godt så lenge du følger spillereglene. Kvalitet, enkelt og funksjonelt. Men skal du begynne med noe som prøver å begrense ting i appene deres ? Bare glem det, det fungerer ikke. Der er android perfekt, også Windows der du kan styre akkurat hva programvare du vil ha på  enheten din, og hvordan den skal fungere. På Apple produkter er det ekstremt begrenset. 

Derfor sier jeg følgende ! Teknologiske idioter foretrekker Apple, alle andre har android :) 

Endret av TomKrus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nja gjør det det da; jeg ser 90% av YT på Appel TV, og tror ikke ad blocker funker der 🤔

Anonymkode: b8c05...447

Hvis du kan caste fra f.eks iphone eller ipad så. Dele skjærm eller hva det heter med apple

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er vanskelig og forklare for å være helt ærlig. Men den korte versjonen er at den blokkerer alt av annonser på enheten din. Inkludert dem fra apper du legger inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Når du skriver at det kun funker på android, og at du er android-mann, og så skriver du at du har en "nyere ipad", så mener du vel egentlig at det du har er et nettbrett? For ipad er et Apple produkt, og ikke android.

Anonymkode: 9454a...bf2

Les det jeg skrev. Selv du skjønner at en ipad er apple produkt og at ipad er nettbrett? Og ipad/iphone er relativt like i systemet sitt. Dem følger hverandre. Ergo, det er fult mulig på iphone som også er apple! Who knew!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (6 minutter siden):

Hvis du kan caste fra f.eks iphone eller ipad så. Dele skjærm eller hva det heter med apple

Bruker appen på Apple TV, for mobilen er brukes jo til annet samtidig. Men som jeg sa så er det ikke bare å bruke ad blocker for meg, pga. apple tv.

Anonymkode: b8c05...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansellerte ca 24 sekunder etter jeg fikk mailen idag. No fking thanks, har adblock på hele nettverket så klarer meg fint uten.

Endret av ytmnd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (1 time siden):

Den finnes ikke lenger. Kun uBlock Origin Lite nå.

https://chromewebstore.google.com/detail/ublock-origin-lite/ddkjiahejlhfcafbddmgiahcphecmpfh

Dette står det om uBlock Origin:

"This extension may soon no longer be supported because it doesn't follow best practices for Chrome extensions."

Merkelig har den installert jeg, fungerer bra enda her.

Anonymkode: 73a67...779

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk Brave browser da slipper du annonser.

Anonymkode: e691c...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt reklamefri, og betaler ikke en eneste krone.

Anonymkode: 54918...2aa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Merkelig har den installert jeg, fungerer bra enda her.

Det står "may soon no longer..." Altså sannsynligvis snart. Det står også "supported", jeg vet ikke helt hva de mener med det. At den ikke lenger vedlikeholdes av databedriften, så dersom det oppstår feil med den, så er det ingen som retter det osv.? Ingen nye versjoner vil bli lagt ut. Så etter hvert vil den begynne og sakke akterut mer og mer, og feil vil oppstå som ikke rettes.

Endret av Million
omformulert en setning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Million skrev (1 minutt siden):

Det står "may soon no longer..." Altså sannsynligvis snart. Det står også "supported", jeg vet ikke helt hva de mener med det. At den ikke lenger vedlikeholdes av databedriften, så dersom det oppstår feil med den, så er det ingen som retter det osv.? Ingen nye versjoner vil bli lagt ut. Så etter hvert vil den begynne og sakte akterut og feil vil oppstå som ikke rettes.

https://github.com/uBlockOrigin/uBlock-issues/wiki/About-Google-Chrome's-"This-extension-may-soon-no-longer-be-supported"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Bruk Brave browser da slipper du annonser.

Anonymkode: e691c...1de

Men bare på PC og android produkter. Har et Apple produkt og der fungerer det overhodet ikke slik det skal. Hele driten kneler. På android og PC er Brave helt knall og fungerer meget bra.

Endret av TomKrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomKrus skrev (48 minutter siden):

Det kan du bare drite i å få til å fungere på noen effektiv måte. Det er problemet med Apple, det funger veldig godt så lenge du følger spillereglene. Kvalitet, enkelt og funksjonelt. Men skal du begynne med noe som prøver å begrense ting i appene deres ? Bare glem det, det fungerer ikke. Der er android perfekt, også Windows der du kan styre akkurat hva programvare du vil ha på  enheten din, og hvordan den skal fungere. På Apple produkter er det ekstremt begrenset. 

Derfor sier jeg følgende ! Teknologiske idioter foretrekker Apple, alle andre har android :) 

Jeg foretrekker ganske enkelt Apple pga. sikkerhet, design og den innebygde funksjonaliteten for meldinger, appoppdateringer og facetime. De fleste jeg kjenner bruker Apple, og trives med det. Android-enheter blir trege og har til sammenligning unødvendig tilpasning jeg ikke har behov for. 🤷‍♂️ Jeg betaler for Premium.

Donald Duck skrev (41 minutter siden):

Det er vanskelig og forklare for å være helt ærlig. Men den korte versjonen er at den blokkerer alt av annonser på enheten din. Inkludert dem fra apper du legger inn

Det var nettopp det da. Aldri hørt at man kan bruke Adblock på iPhone til å blokkere reklame på apper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg foretrekker ganske enkelt Apple pga. sikkerhet, design og den innebygde funksjonaliteten for meldinger, appoppdateringer og facetime. De fleste jeg kjenner bruker Apple, og trives med det. Android-enheter blir trege og har til sammenligning unødvendig tilpasning jeg ikke har behov for. 🤷‍♂️ Jeg betaler for Premium.

Det var nettopp det da. Aldri hørt at man kan bruke Adblock på iPhone til å blokkere reklame på apper. 

Joda helt greit det og Apple er bra det for sitt bruk, men ikke om du skal trikse og mikse med å få til å svindle Youtube :) Da kan du bare drite i det.  Og nei Android enheter blir ikke trege, det opplever bare de som har kjøpt de billigste utgavene av enheter med den dårligste programvaren. Da går det jo selvfølgelig ikke, opp i samme prisklasse som Apple produktene og androidenhetene kjører som bare pokker.  Og du kan tilpasse de omtrent som du vil. Sikkerheten må du selv passe på, og det klarer de som kjøper dette og vet hvordan de skal gjøre det. Apple sikkert ja, men også veldig stivt og noe du ikke kan "manipulere" på noen måte og få det til å fungere som du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomKrus skrev (4 minutter siden):

Joda helt greit det og Apple er bra det for sitt bruk, men ikke om du skal trikse og mikse med å få til å svindle Youtube :) Da kan du bare drite i det.  Og nei Android enheter blir ikke trege, det opplever bare de som har kjøpt de billigste utgavene av enheter med den dårligste programvaren. Da går det jo selvfølgelig ikke, opp i samme prisklasse som Apple produktene og androidenhetene kjører som bare pokker.  Og du kan tilpasse de omtrent som du vil. Sikkerheten må du selv passe på, og det klarer de som kjøper dette og vet hvordan de skal gjøre det. Apple sikkert ja, men også veldig stivt og noe du ikke kan "manipulere" på noen måte og få det til å fungere som du vil.

Okei, sir. 🫡 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

uBlock Origin chrome extension så slipper man å betale for reklamefritt youtube.

Funker ikke på TV.

Anonymkode: 575f5...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Har hatt premium i åresvis og fortsetter selv om prisen går opp. Reklame er djevelens verk og jeg betaler gjerne MYE for å slippe. Kunne bare YT kommet opp med en funksjon for å hoppe over sponsede innslag i videoene, ville jeg betalt enda mer.

Anonymkode: a0f6a...9cc

Har du ikke adblocker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...