Gå til innhold

Nei for helvete, det økte Google prisen på YouTube Premium med 42%


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er verdt prisøkningen for å slippe reklamen!

Anonymkode: dfdd8...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du som har Premium, kommer du til å fortsette å abonnere?

 

*

Thank you for being a YouTube Premium member. We hope you are enjoying your YouTube Premium benefits, including ad-free and downloadable videos, background play, and uninterrupted access to over 100 million songs with the YouTube Music app.

To continue delivering great service and features, we’re increasing your price to NOK 169.00/month. We don’t make these decisions lightly, but this update will allow us to continue to improve Premium and support the creators and artists you watch on YouTube.

You will see the change reflected on your October 25, 2024 billing date.

Anonymkode: 575f5...785

 

Ja.. bruker youtube hele tida

Anonymkode: 63fde...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kommer til og fortsette og abonnere på YouTube premium, jeg synes prisen er vært det.

Jeg synes ikke 50 kr er så mye økning, skulle nesten tro de økte det med 500 kr slik noen klager på det.

 

Endret av Yellow Eye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten ikke lagt merke til at Youtube har abbonoment. Sikkert fordi jeg aldri har sett reklame der de siste 20 årene. Bruker adblock som fungerer i Chrome enda.

Anonymkode: 73a67...779

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har nesten ikke lagt merke til at Youtube har abbonoment. Sikkert fordi jeg aldri har sett reklame der de siste 20 årene. Bruker adblock som fungerer i Chrome enda.

Anonymkode: 73a67...779

YouTube har ikke eksistert i 20 år enda.

Anonymkode: 34b9a...3dc

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville utdype - å ha prime betyr at jeg kan sette opp speed på videoene, ofte kjører jeg 1.5x eller kjappere. 

Man kan ikke det uten premium, sant? 

Pluss at skjerm kan gå i svart mens video fortsatt spiller. Og annet jeg synes er kjekt. Så det handler ikke bare om annonser. 

Anonymkode: 63fde...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har hatt premium i åresvis og fortsetter selv om prisen går opp. Reklame er djevelens verk og jeg betaler gjerne MYE for å slippe. Kunne bare YT kommet opp med en funksjon for å hoppe over sponsede innslag i videoene, ville jeg betalt enda mer.

Anonymkode: a0f6a...9cc

De har det, om du dobbeltklikker på høyre side av skjermen for å spole 5sek eller hva det er under en reklame, så dukker det opp forslag å spole forbi det de fleste har spilt forbi tidligere, aka reklame eller lange introduksjoner etc:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg foretrekker ganske enkelt Apple pga. sikkerhet, design og den innebygde funksjonaliteten for meldinger, appoppdateringer og facetime. De fleste jeg kjenner bruker Apple, og trives med det. Android-enheter blir trege og har til sammenligning unødvendig tilpasning jeg ikke har behov for. 🤷‍♂️ Jeg betaler for Premium.

Det var nettopp det da. Aldri hørt at man kan bruke Adblock på iPhone til å blokkere reklame på apper. 

Anonymkode: 5ed79...a13

Det er snart 15år siden, men deg om det. Si det som det er og gjenta etter meg: BæææÆææ!

Anonymkode: 331fe...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er snart 15år siden, men deg om det. Si det som det er og gjenta etter meg: BæææÆææ!

Anonymkode: 331fe...c81

BæææÆææ! Har iPhone og alltid trivdes med det. Det store behovet for å forsvare Android sier vel sitt.

Uansett, betaler fremdeles for Premium og fordelene det kommer med. Liker å kunne låse mobilen og fremdeles spille av videoer/sanger og live-opptredener. Nært sagt alle podcastere laster også opp til YouTube, så det er flere fordeler ved å gjøre det.

Anonymkode: 5ed79...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler ikke for youtube. Venner meg heller til at det er reklame og venner meg til å ignorere de. Gjøre noe annet når reklamen går. Ren idioti at man skal betale for å ikke se reklame. Hadde vært mye bedre men rene reklamekanaler slik at de som liker denne type underholdning kan se på det. Finnes mange av de folkene.

Anonymkode: e15a0...496

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har YouTube Premium Family. Ikke fått beskjed om noen prisøkning her enda, men jeg kommer til å fortsette. Er ingen annen streamingtjeneste jeg har så mye glede og nytte av som YouTube.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Betaler ikke for youtube. Venner meg heller til at det er reklame og venner meg til å ignorere de. Gjøre noe annet når reklamen går. Ren idioti at man skal betale for å ikke se reklame. 

Anonymkode: e15a0...496

Hvorfor det? Finnes ikke noe mer irriterende enn reklame.

Anonymkode: 575f5...785

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg har nesten ikke lagt merke til at Youtube har abbonoment. Sikkert fordi jeg aldri har sett reklame der de siste 20 årene. Bruker adblock som fungerer i Chrome enda.

Anonymkode: 73a67...779

Mange av oss ser YouTube direkte på TV. 

Anonymkode: 575f5...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det var for dyrt fra før 😂 det handler ikke om "hvis man bruker x er det verdt det". For jeg bruker mer enn én nettside. Da skal jeg betale for pc, Internett, 100-200kr per side jeg bruker regelmessig. Og det har jeg ikke penger til, og hadde nektet av prinsipp om jeg hadde det.. 

Anonymkode: 77140...c5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traktor skrev (4 timer siden):

Er den eneste forutsetningen for at du kjøper noe om det vipper økonomien din eller ikke? 

Nei. Men et jævla hysteri her i tråden om oppsigelser.

Anonymkode: 09d68...70d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dere sier opp, kanskje de tenker seg om før de velger å sette opp prisen neste gang.

 

Kom igjen folkens, si opp!

Anonymkode: 63fde...39f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Drøy økning. Jeg ser kun på YouTube via Apple TV og appen på mobilen, så jeg må vel fortsette å abonnere på Premium. Skulle helt sett at de hadde en rimeligere utgave uten Music.

Anonymkode: b3d5d...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yellow Eye skrev (2 timer siden):

Ja jeg kommer til og fortsette og abonnere på YouTube premium, jeg synes prisen er vært det.

Jeg synes ikke 50 kr er så mye økning, skulle nesten tro de økte det med 500 kr slik noen klager på det.

 

For min del er det litt prinsippet... Å øke prisen for en tjeneste med over førti prosent i en smekk, liksom. Dessuten, sånne tjenester, strømming og internett-tjenester av ulike slag, det baller fort på seg og blir mange penger tilsammen til slutt. Jeg har andre ting å betale på, så jeg velger å avslutte for at ikke det skal bli så mye, totalt sett, for internett/tv og tjenester knyttet til dette i tillegg til selve tv-og internettabonnementene.

Men jeg skal ikke påstå at jeg kommer på andre tanker en gang i fremtiden og kanskje starter opp igjen abonnementet på You Tube Premium da....Kanskje savnet blir for stort. Eller irritasjonen over reklame for stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til og fortsette 😊 Ser mye youtube via chromecast. Følger noen gamere, true crime podcaster, vloggere, ser dokumentarer og hører på musikk, så syns det er verdt og ha premium fast. 

Bytter heller på tv2 play, Netflix og Max ettersom hva de har som jeg er interessert i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg abonnerer på Max m/reklame via Telia. Fungerer helt greit, ettersom jeg kun ser to-tre programmer i uka. YouTube med reklame, derimot, blir fort litt slitsomt pga. mengden og hyppigheten.

Anonymkode: b3d5d...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...