Gå til innhold

Nei for helvete, det økte Google prisen på YouTube Premium med 42%


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du som har Premium, kommer du til å fortsette å abonnere?

 

*

Thank you for being a YouTube Premium member. We hope you are enjoying your YouTube Premium benefits, including ad-free and downloadable videos, background play, and uninterrupted access to over 100 million songs with the YouTube Music app.

To continue delivering great service and features, we’re increasing your price to NOK 169.00/month. We don’t make these decisions lightly, but this update will allow us to continue to improve Premium and support the creators and artists you watch on YouTube.

You will see the change reflected on your October 25, 2024 billing date.

Anonymkode: 575f5...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

170 kr i mnd for YouTube? Nei... det er det ikke verdt 

Anonymkode: 6bf57...a1c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er premium?Aldri hatt det før.

Anonymkode: 954a8...6aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hva er premium?Aldri hatt det før.

Anonymkode: 954a8...6aa

Reklamefri YouTube.

Jeg har det, men med en slik økning er det ikke verdt det, tror jeg. Får heller holde ut stadige reklameavbrudd....

EDIT;

jeg sa opp medlemsskapet mitt hos YouTube Premium nå, men i samme forbindelse så jeg at de har familiemedlemsskap til 269 kr. Kanskje jeg skulle spørre sønnen min hvor mye han bruker You Tube, og om han og jeg skulle spleise på det familiemedlemsskapet, om han bruker det mye... da blir det 135 på hver. Overkommelig.

Endret av Million
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre kommer jeg til å fortsette... For jeg bruker youtube til lydbøker og podcaster og musikk, og jeg trenger å kunne skru av skjermen. Og det er vel fremdeles kun mulig hvis man har premium tror jeg?

Anonymkode: d0d8a...d5e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Du som har Premium, kommer du til å fortsette å abonnere?

 

*

Thank you for being a YouTube Premium member. We hope you are enjoying your YouTube Premium benefits, including ad-free and downloadable videos, background play, and uninterrupted access to over 100 million songs with the YouTube Music app.

To continue delivering great service and features, we’re increasing your price to NOK 169.00/month. We don’t make these decisions lightly, but this update will allow us to continue to improve Premium and support the creators and artists you watch on YouTube.

You will see the change reflected on your October 25, 2024 billing date.

Anonymkode: 575f5...785

Hva tror du er grunnen til prisøkningen? 
Jo, mange deler på et abonnement utover egen husstand. Dermed får ikke YouTube inn like mye penger som hvis alle hadde hatt eget abonnement. Så her har mange over flere år skutt seg selv i fote. 

Anonymkode: b9233...cdb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jævla drøyt! Har det jeg, er jo musikkgal. Men dette var i overkant mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hva tror du er grunnen til prisøkningen? 
Jo, mange deler på et abonnement utover egen husstand. Dermed får ikke YouTube inn like mye penger som hvis alle hadde hatt eget abonnement. Så her har mange over flere år skutt seg selv i fote. 

Anonymkode: b9233...cdb

Nei, prisøkningen skyldes at de kan øke egen profittmargin - folk fortsetter jo å abonnere, prisen er fremdeles relativt lik f.eks Spotify som har en mindre heterogen plattform. De øker ikke prisene fordi de lider økonomisk…

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Youtube Premium, men det skal sies at det er mer enn bare reklamefri Youtube. Youtube Music er inkludert også. Reklamefritt Youtube er også kjekt hvis man har Android TV. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har, og beholder videre. Det jeg får er verdt prisen, så de må nok tidoble før jeg vurderer å si ja til reklame, og nei til nedlastninger

Anonymkode: 6a8b6...7a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det ikke, men vil fortsette. Her i huset er vi 5 stk som setter pris på reklamefri når vi er på youtube.

Vi er da på premium family.

Kuttet ut tidal som det bare var jeg som brukte.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sveits skrev (21 minutter siden):

Jeg fortsetter, men sier opp Spotify. Vi har familiemedlemskap. 

Du får jo uansett tilgang til samme musikken på Youtube Music.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker Youtube og Youtube Music mye, men prisøkning fra 169 til 269 er mye når man ser hvor mye det utgjør på et helt år.

Så her må vi gå litt i tenkeboksen på hva vi skal gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt premium i åresvis og fortsetter selv om prisen går opp. Reklame er djevelens verk og jeg betaler gjerne MYE for å slippe. Kunne bare YT kommet opp med en funksjon for å hoppe over sponsede innslag i videoene, ville jeg betalt enda mer.

Anonymkode: a0f6a...9cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke premium og har ikke tenkt å ha det heller, ikke på YouTube og ikke på Spotify. Har ikke noe imot reklame. Derfor jeg har vanlige kanaler ennå og kun har tv2 play for mot i børstet og hotel Cæsar. Holder lenge for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...