Gå til innhold

Fetisj for hår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om flere blir tent av å se eller fantasere om en skikkelig dott? På en person man ellers finner attraktiv? 

Uansett farge på dotten?

Anonymkode: ae5b4...48c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg lurer på om flere blir tent av å se eller fantasere om en skikkelig dott? På en person man ellers finner attraktiv? 

Uansett farge på dotten?

Det er vanvittig sexy. Og mer hygienisk selvsagt enn en ribba høne. 

Anonymkode: 0473b...6aa

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Det hygieniske tenker jeg ikke så mye på. Det er mer det estetiske og erotiske med det...et viltert kratt som for meg symboliserer noe utemmet, samtidig litt lekent...

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Uansett farge på dotten?

Nei. Damer skal være barbert. 

Skrevet
Smeltemann skrev (21 timer siden):

Der er det jo smak og behag, både hos damer og menn. " Skal" er jo veldig bastant da. Men det synes du. 

• Nyttig 1
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Der er det jo smak og behag, både hos damer og menn. " Skal" er jo veldig bastant da. Men det synes du. 

Jepp

Skrevet
Smeltemann skrev (På 21.9.2024 den 20.49):

Da sier jeg at både menn og kvinner skal ha hår nedentil 

• Liker 3
Skrevet
Smeltemann skrev (På 21.9.2024 den 19.49):

Nei. Bare barn som ikke har hår

Anonymkode: 30913...515

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hver sin lyst og fetisj, ærlig sak det.

Jeg kan ikke fordra hår. Skifter potnosnutt om jeg ser antydning til hår da jeg finner det ditekte avtenende. Jeg som er kvinne kommer aldri til å slutte å fjerne hår samme hvor mye en mann måtte ønske det. Og et glad jeg har funnet meg en mann som ikke har en hårete dott som preferanse. 

Anonymkode: f89e0...f5f

• Liker 2
Skrevet

Litt plen er greit. Men ugras? Nei

Skrevet
Donald Duck skrev (39 minutter siden):

Litt plen er greit. Men ugras? Nei

Jeg vil aldri forbinde mye kjønnshår med ugras. Bare noe frodig.🤗 Hår nedover lårene kan man godt ta bort, men det synes jeg er noe annet. 💕

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kost meg med såå mange fine fitter, at jeg har blitt glad i alle❣️ uansett form, farge og frisyre.. Den lett gjenkjennelige hærlige duften og smaken er ganske så like på alle, uansett alder..

På dating vil jeg helst se underlivet i undertøy.. det er så fryktelig spennende å se hvordan hun er, når hun sakte fristende senker trusa nedover lårene. Da er det jo uimotståelig hærlig å borre nesa i busken, snuse etterfulgt med et langt  åååh.. så har jo hun fått sin bekreftelse🥰

En busk er jo litt "uskyldig".. men også svært tennende å se på, fordi den minner meg om tanten min da jeg var ung. Da jeg snek meg under utedoen, fikk jeg mitt første syn på ei voksen kvinnes underliv. Hun var solbrun og hadde skille fra bikinitrusa og hadde massevis av kullsvart hår..  og når hun åpnet for å tisse, fikk jeg jo se  indre delen av den rød/rosa fitta hennes.

Det bildet har brent seg fast i minnet mitt, på en positiv måte.. for jeg tenner like mye på full busk den dag i dag, kanskje mest av å se på hærlige kontrastene av fargene🥰

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Akkurat møt ei som har denne preferance 🙀 sids jeg inte er Norsk og hårig ,føles , eg velges for mina hår😹 inta bra 

Skrevet

Jeg liker hår. 

Anonymkode: 6cdf9...34d

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg bare elsker krøll i krøll

AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 10.55):

Jeg liker hår. 

Anonymkode: 6cdf9...34d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 11.37):

Det hygieniske tenker jeg ikke så mye på. Det er mer det estetiske og erotiske med det...et viltert kratt som for meg symboliserer noe utemmet, samtidig litt lekent...

Ja, eller bare møkkete og ekkelt, som skjegg, hvor mye rart jeg ikke vil ha i munnen min sitter igjen… 🤯🙄🙇‍♀️🤷‍♀️

Anonymkode: abcdb...29a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 10.43):

Jeg prøver å finne den dokumentasjonen, men du husker vel hvor du har det fra? Kan du legge ut en link her?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.9.2024 den 21.42):

Nei. Bare barn som ikke har hår

Anonymkode: 30913...515

Bare barn som ikke har hår i ansiktet også da? Du mener alle damer og menn som liker menn uten skjegg er pedofile???! 🤯 hvor stokk dum går det an å bli, og hvor dårlig argumentasjon går det an å komme med 🤦‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg prøver å finne den dokumentasjonen, men du husker vel hvor du har det fra? Kan du legge ut en link her?

Det står mange steder. Kjønnshårene er der for å beskytte mot bakterier og infeksjoner. Noe jeg kan skrive under på. Når jeg fjernet alt nedentil fikk jeg uvi, sopp og økt utflod. Fulgte alle gode råd. Når jeg har hår der har jeg ingen plager i underlivet 

Anonymkode: 36797...4ad

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 8.45):

Uansett farge på dotten?

AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 10.43):

Dott. Ribba høne.

Jesus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...