AnonymBruker Skrevet 21. september #1 Del Skrevet 21. september Dater en fyr og gjort det en måned nå. Vi har pleid å møttes mellom 1 til 3 ganger i uka. Han sier han er forelsket, at han elsker meg og at det føles riktig. I grunn koselig å høre det, men samtidig stressende. Jeg føler ikke akkurat på dette (ennå). Jeg merker jo jeg bryr meg om han, at jeg liker å være med han. Men det er liksom ikke den store forelskelse- følelsen fra min side. Er det bare tidlig? Eller burde jeg føle mer innen nå? Noen som har lignende erfaringer? Anonymkode: 29c03...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #2 Del Skrevet 21. september En måned er ikke mye. Ville gitt det mer tid. Hva sier magefølelsen? Anonymkode: ad282...c26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #3 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): En måned er ikke mye. Ville gitt det mer tid. Hva sier magefølelsen? Anonymkode: ad282...c26 Den sier noe at jeg bør avvente litt til, at det fortsatt er tidlig. Kanskje jeg bare føler meg stressa og pressa fordi han føler så mye mer...? Anonymkode: 29c03...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #4 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Den sier noe at jeg bør avvente litt til, at det fortsatt er tidlig. Kanskje jeg bare føler meg stressa og pressa fordi han føler så mye mer...? Anonymkode: 29c03...ff6 Du kan prate med han om det. At du bruker tid på å bli kjent og få følelser. Jeg selv er også sånn. Jeg dater en på tredje måned nå. Jeg har hele veien sagt at jeg synes det er viktig at vi bruker tid på å bli ordentlig kjent, at jeg er redd for å gå inn I noe nytt, redd det skal bli destruktivt, at han er noe annet enn han viser osv, at jeg derfor er mer usikker og tilbakeholden og trenger tid på å føle meg trygg, jeg har prata om mitt tidligere forhold som var et tøft forhold (det gjorde jeg når jeg følte meg klar, etter 1,5 måned ca.), kanskje). Når man er tilbakeholden og ikke 100prosent trygg, bruker man lengre tid på å få følelser. Men etter at jeg åpna meg for han, og han åpna seg for meg, kom følelsene. Han har hele tiden vært en trygg mann, tålmodig, gitt meg tid, ikke mast og ikke pressa meg til noen ting. Behagelig fyr. Vi er veldig like, mange like interesser, verdier, livssyn, livsstil osv.. alt dette har gjort at det er lett for meg å åpne meg, jeg prater med han om alt, og ham prater med meg om alt. Så nå etter nesten 3 måneder var jeg sikker på følelsene mine for han Anonymkode: ad282...c26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #5 Del Skrevet 21. september Hadde en fyr sagt at han elsker meg etter en måned hadde varsellampene begynt å blinke hos meg. Anonymkode: b31f7...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #6 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 10.15): Hadde en fyr sagt at han elsker meg etter en måned hadde varsellampene begynt å blinke hos meg. Anonymkode: b31f7...443 Min mann sa elsker deg på 4 date og vi er sammen på 10’ende året 🥰 Men det kan være et rødt flagg ja. Anonymkode: 23acc...5d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #7 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 10.15): Hadde en fyr sagt at han elsker meg etter en måned hadde varsellampene begynt å blinke hos meg. Anonymkode: b31f7...443 Hvorfor det egentlig? Jeg følte det samme for mi kone en måned, 3 måneder, 1 år og den dagen jeg møtte henne for første gang. Det virker som menn blir lettere forelsket enn kvinner eller er det ubearbeidet traumaer det er snakk om og frykt til å vise sårbarhet overfor et annet menneske? Anonymkode: 2ebe2...92b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #8 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor det egentlig? Jeg følte det samme for mi kone en måned, 3 måneder, 1 år og den dagen jeg møtte henne for første gang. Det virker som menn blir lettere forelsket enn kvinner eller er det ubearbeidet traumaer det er snakk om og frykt til å vise sårbarhet overfor et annet menneske? Anonymkode: 2ebe2...92b Fordi man ikke kjenner en person godt nok til å elske vedkommende etter kun 1 mnd. Anonymkode: b31f7...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #9 Del Skrevet 26. september Det er forskjell på å være forelsket og det å elske noen. Ikke alle klarer å skille på det. Han er nok kun forelsket. Det betyr ikke at det automatisk er noe feil med han selv om han sier at han elsker deg tidlig. Det er mer hvis han bombaderer deg med kjærlighetserklæringer og fremtidsvisjoner uten å faktisk vise interesse for å bli kjent med deg som person. DA skal du være obs. Ang dine følelser så er det veldig mange mennesker som aldri opplever de store "forelskelses"-følesene andre snakker om (og som vises på filmer), Mange haar det samme som deg, du liker personen, trives sammen, og etter lengre tid oppdager man at det har vokst fram virkelig sterke følelser der. Alt uten sommerfugler i magen og tap av matlyst og søvn. Bare vær ærlig med han og si at du trenger tid før før følelsene eventuelt vokser fram, og at det sitter lengre inne for deg å si og føle at du elsker noen. Men at du gjerne vil se hvordan dette kan utvikle seg. Han bær ikke ha noe problem med å forstå det. Anonymkode: d443b...91d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå