AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #1 Skrevet 20. september 2024 Prøvd med og fylle opp en bøtte vann og hive oppi og holder nå på og fylle opp neste. Vannet går sent er dårlig trykk men regner med det tar seg opp. Resten av leiligheten etter det jeg ser har vann bare med lite trykk men doen skjer ingen ting med. Noen tips? Rørlegger var her pga lekkasje men alt har virket uansett Anonymkode: 597c6...a3d
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #2 Skrevet 20. september 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Prøvd med og fylle opp en bøtte vann og hive oppi og holder nå på og fylle opp neste. Vannet går sent er dårlig trykk men regner med det tar seg opp. Resten av leiligheten etter det jeg ser har vann bare med lite trykk men doen skjer ingen ting med. Noen tips? Rørlegger var her pga lekkasje men alt har virket uansett Anonymkode: 597c6...a3d 4 bøtta og det virker ikke enda. Noen som vet hva det kan være? Anonymkode: 597c6...a3d
ToneVie Skrevet 20. september 2024 #3 Skrevet 20. september 2024 Har du sjekka reduksjonsventilen da? Kanskje han har skrudd på den når han jobbet?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #4 Skrevet 20. september 2024 ToneVie skrev (5 minutter siden): Har du sjekka reduksjonsventilen da? Kanskje han har skrudd på den når han jobbet? De har ikke vært fysisk inne i leiligheten de har vært i taket på bygget. Men uansett i tilfelle jeg har vært oppe i noe hvor burde den ligge? Oppi doen? Da har jeg nokk ikke men styrte med noe ledninger med vaskemaskinen så vist det er den dingsen som man kan skru på der så kanskje Anonymkode: 597c6...a3d
ToneVie Skrevet 20. september 2024 #5 Skrevet 20. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De har ikke vært fysisk inne i leiligheten de har vært i taket på bygget. Men uansett i tilfelle jeg har vært oppe i noe hvor burde den ligge? Oppi doen? Da har jeg nokk ikke men styrte med noe ledninger med vaskemaskinen så vist det er den dingsen som man kan skru på der så kanskje Anonymkode: 597c6...a3d Den er plassert rett etter stoppekrana som mest sannsynlig er et sted på vaskerommet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå