Gå til innhold

Mistanke om utroskap. Apper som lokaliserer mob.tlf uten at den er tilkoblet appen....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser det finnes forskjellige apper, flere som bruker ord a la "detektiv" i beskrivelsen....disse påstår at de kan finne hvor en person befinner seg (dvs mobilen), men man må betale for det. 

Noen som har prøvd dette?  Det står at man kun taster inn et tlf nr og så får man mer eller mindre omtrentlig område der vedkommende er. Må jo være gull hvis man mistenker utroskap? ..Noen som har prøvd? og hvilke slike apper kan du anbefale evt? 

Anonymkode: 0595a...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor utsette deg for dette? Mistenker du utroskap og det går på tilliten løs så bør du heller gå for deres begges skyld.

Anonymkode: dda5e...2b4

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an via GPS, men ikke bare ved hjelp av et telefonnummer, du kan da kun kanskje se hvilket sendetårn som brukes, men det sier lite om den nøyaktige plasseringen.

Og normalt er ikke denne informasjonen offentlig tilgjengelig

Jeg tror det blir bortkastet penger.

Anonymkode: bcf44...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forholdet er vel uansett over når du undersøker hvordan du kan spionere på kjæresten…

Anonymkode: 54ba1...0e8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med de som sier at når man må overvåke kjæresten for å bevise utroskap, er tilliten mellom dere brutt uansett om han er det eller ikke, og du bør vurdere om du vil være sammen med ham eller ikke uavhengig av hva han har gjort/ikke gjort. Når det er sagt kan du for eksempel spore ham ved å legge AirPods med tracking i eller kjøpe en digitalbagasjetag (finnes både for Apple og android) og putte den i bilen, bagen eller jakka hans. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde en del undersøkelser (trustpilot) for slike apper en periode jeg mistenkte utroskap. De er bare scam og holder ikke hva de lover. Du vil finne mange bra reviews, men de er sannsynligvis skrevet av leverandøren selv. Og mange misfornøyde reviews av mennesker som er mer pålitelig, som blir trekt for mer penger enn hva som er avtalt og de aldri får den tjenesten de betaler for. 

Jeg testet aldri appene, men jeg tviler på at de holder det de lover. 

Anonymkode: 55c3a...b9c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Få heller en god venninne/venn til å følge etter partneren din. 

Anonymkode: 3f5eb...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en liten sporingsbrikke og legg i jakken/bilen hans? 

Anonymkode: b7ba8...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp sporingsbrikke og når dere har anallek, stapper du den opp i rumpa hans. Da har du fullstendig kontroll på hvor han er til enhver tid.

Anonymkode: 23f53...0e7

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det disse appene lover er SELVSAGT ikke mulig uten at du kan installere programvare på telefonen du skal spore. Om det var mulig ville det jo i så fall vært et gigantisk sikkerhetshull.

Anonymkode: eefcd...1ef

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kjøp sporingsbrikke og når dere har anallek, stapper du den opp i rumpa hans. Da har du fullstendig kontroll på hvor han er til enhver tid.

Anonymkode: 23f53...0e7

Plutselig er han i do.

Og deretter forsvinner han ut i sjøen.

Så blir han spist av en fisk.

Og fisken blir tatt av en måke.

Huff, stakkars mann! Godt TS vet hvor han er!

Anonymkode: 7e0c6...e74

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går selvsagt ikke an. Det ville jo gjort at hvem som helst kunne spane på alle i telefonkatalogen...

Anonymkode: 495e0...a1a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en vurderer å overvåke partner og stalke de ved ulovlig sporing er det på tide å revurdere forholdet. Grunnsteinen til et forhold er tillit. 

Kan vel trygt si at du ikke eier noe av det👀

Anonymkode: 9b53f...702

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis hun har iPhone, og du har tilgang til appleID hens, kan du bare logge inn og sjekke plasseringen til andre enheter. Har hen feks. en iPad liggende hjemme, er den sikkert innlogget med samme ID. Da kan du se på den hvor telefonene hens er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (På 21.9.2024 den 0.36):

Jeg er enig med de som sier at når man må overvåke kjæresten for å bevise utroskap, er tilliten mellom dere brutt uansett om han er det eller ikke, og du bør vurdere om du vil være sammen med ham eller ikke uavhengig av hva han har gjort/ikke gjort. Når det er sagt kan du for eksempel spore ham ved å legge AirPods med tracking i eller kjøpe en digitalbagasjetag (finnes både for Apple og android) og putte den i bilen, bagen eller jakka hans. 

Det går ikke ann å bruke airpods slik lengre. Apple har gjort det slik at dersom taggen er borte fra eieren, og følger en annen person så vil den si ifra til personen den følger via deres telefon. Altså, du vil bli oppdaget ved at hans telefon skriker til han at det finnes en tracking device som følger etter, og ikke er koblet til hans device. Deretter kan han trykke på en knapp som vil gjøre at taggen lager lyd, og han finner den.

AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 16.05):

Få heller en god venninne/venn til å følge etter partneren din. 

Anonymkode: 3f5eb...383

Dette er nok en bedre metode. Men det må være en person han ikke gjennkjenner.

Anonymkode: 10ddc...121

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...