Gå til innhold

Hva er Harry når vi snakker om veske

Maryam.Maryam

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt mye om at Michael kors er Harry,  noen vesker med monogram logo er Harry men hva annet? Hva er alltid god nordmenn godkjent veske merke 😅👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Michael Kors er inn igjen.

Ellers er vi vel forbi å sette ting i harry-bås, synes du ikke? 

Anonymkode: b1ab9...37b

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Haha, dette har jeg også sett! Angrer nesten på at jeg solgte mine for noen år siden. 😂 Hva blir det neste? Skinny jeans og ankelsokker inn igjen?

Anonymkode: 8944c...d60

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All merkeflashing er harry for meg. MK, LV osv

Anonymkode: a0218...1f5

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Haha, dette har jeg også sett! Angrer nesten på at jeg solgte mine for noen år siden. 😂 Hva blir det neste? Skinny jeans og ankelsokker inn igjen?

Anonymkode: 8944c...d60

Skinnyjeans er allerede observert en del, så den tror jeg kommer ganske raskt..

Ankelsokker er jo fullstendig ut i følge gen Z, men Millennials tviholder, så enten blir det populært igjen eller rett og slett helt no-go fordi det blir en drakamp 😅

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig synes alle vesker fra gucci, LV, hermes osv er kjempe harry.

Jeg liker kvalitet vesker i skinn, helst håndlaget med kvalitet søm og kan gjerne betale for dette men er totalt uinteressert i betale for et merke navn.

Flere av disse designer veskene har gått ned i kvalitet i forhold til kvaliteten de hadde før.

Hermes holder vel samme kvalitet men måten de tvinger kundene til å kjøpe andre produkter for å få lov til å kjøpe en veske er blod harry.

Jeg slår et slag for quiet luxury

Anonymkode: a43fd...899

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg personlig synes alle vesker fra gucci, LV, hermes osv er kjempe harry.

Jeg liker kvalitet vesker i skinn, helst håndlaget med kvalitet søm og kan gjerne betale for dette men er totalt uinteressert i betale for et merke navn.

Flere av disse designer veskene har gått ned i kvalitet i forhold til kvaliteten de hadde før.

Hermes holder vel samme kvalitet men måten de tvinger kundene til å kjøpe andre produkter for å få lov til å kjøpe en veske er blod harry.

Jeg slår et slag for quiet luxury

Anonymkode: a43fd...899

Jeg slår et slag for kjøp-og-bruk-det-du-selv-liker, luxury-or-not. 

• Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er det sant ? Jeg visste ikke 👍❤️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dior. Gucci. Og til dels Chanel. Etter hva som har kommet fram om industrien.

Endret av Doris Becker
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

winterchild skrev (10 timer siden):

Coach väskor

Du mener Coach er godkjent? Jeg liker dette de er fine 👍👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (Akkurat nå):

Dior. Og til dels Chanel. Etter hva som har kommet fram om industrien.

Sååååå dyrt 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guess er noe av det mest harrye jeg ser, men de har kommet med en linje som er litt mer stilren og klassisk, så mulig det tar seg opp om de kvitter seg helt med sigøyner-stilen de har kjørt i et par tiår.

Anonymkode: 8ba0f...559

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg slår et slag for kjøp-og-bruk-det-du-selv-liker, luxury-or-not. 

Jeg også!!! Er glad i vesker, men synes de er dyre om de koster 1 000 kr. Har en del forskjellige, men det er til hvert sitt bruk - store, små, tøy, skinn, ulike farger osv. Søsteren min liker sånne merkevesker, men de er ofte upraktiske, eller stygge, eller altfor like hverandre. Og aaaaaltfor dyre.

Anonymkode: 27275...434

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gå med det du vil! Hvis du er veldig redd for å unngå ting som er «Harry», men ikke har peiling selv, ville jeg funnet med en mal, en person, som du sjekker mot: selv synes jeg Martha Louise er Harry, så alt det hun går med synes jeg er Harry og kunne da unngått. Hvis jeg hadde brydd meg. 

Anonymkode: f5fe4...f9b

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Guess er noe av det mest harrye jeg ser, men de har kommet med en linje som er litt mer stilren og klassisk, så mulig det tar seg opp om de kvitter seg helt med sigøyner-stilen de har kjørt i et par tiår.

Anonymkode: 8ba0f...559

Damn, har nettopp bestillt min første guess veske 😂

Men det går fint. Har ingenting imot sigøyner og vet heller ikke hva det vil si når det kommer til klær. 

Anonymkode: 2bb34...ff3

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gå med det du vil! Hvis du er veldig redd for å unngå ting som er «Harry», men ikke har peiling selv, ville jeg funnet med en mal, en person, som du sjekker mot: selv synes jeg Martha Louise er Harry, så alt det hun går med synes jeg er Harry og kunne da unngått. Hvis jeg hadde brydd meg. 

Anonymkode: f5fe4...f9b

Enig med deg. går med det jeg vil. Men prøver å holde meg unna de som det kommer fram benytter slaver, eller som benytter/sponser  personer jeg mener svindler andre, eller påvirker med negativt kroppspress osv.
Vanskelig å være etisk forbruker i dag, men noen ganger blir det så tydelig, at jeg bare må holde meg unna visse merker.

Endret av Doris Becker
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg også!!! Er glad i vesker, men synes de er dyre om de koster 1 000 kr. Har en del forskjellige, men det er til hvert sitt bruk - store, små, tøy, skinn, ulike farger osv. Søsteren min liker sånne merkevesker, men de er ofte upraktiske, eller stygge, eller altfor like hverandre. Og aaaaaltfor dyre.

Anonymkode: 27275...434

Enig.

Jeg har et par designervesker, som jeg liker fordi de ser ut som de gjør og har plass til alt jeg vil slik jeg vil, det kunne ikke brydd meg mindre om de hadde fjernet logoen (som er på innsiden.) 

Når det er sagt så er favorittveska mi, som jeg bruker desidert mest, fra HM og kostet 249 i sin tid. Velger stort sett den fremfor designene når det ikke er slik at de er mest praktisk. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...