AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #1 Skrevet 20. september 2024 Heisann. Sluttet på cipralex for snart to uker siden. Det har gått psykisk helt fint, det eneste jeg sliter med er noe slags "lyn" i hodet, eller nærmere bestemt hovedsaklig i venstre øre. Når kan jeg vente at dette opphører? Har hatt lignende når jeg har vært veldig stiv i nakken.. Men det har vært borte lenge, og fikk det brått tilbake et par dager etter at jeg sluttet på denne medisinen.. Anonymkode: b5ce7...016
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #2 Skrevet 20. september 2024 Det er en kjent ting som man merker når man slutter eller hvis man glemmer å ta medisinen. Slutter du i samråd med lege? Det er veldig viktig å trappe rolig ned og ikke slutte brått på cipralex! Jeg ville tatt pillene igjen og bestilt en legetime for å få hjelp til nedtrapping. Anonymkode: e77fb...dd8 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #3 Skrevet 20. september 2024 Det skal ikke ta lang tid før dette forsvinner. Sørg for hvile og søvn. Hvis du har smertestillende PF så kan du ta en når du skal sove når det blir altfor ille og forhåpentligvis sove det av deg og våkne mer uthvilt og smertefri neste dag. Men ikke gjør det hver dag. Kun når det er virkelig ille. Anonymkode: b8b51...7da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå